eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie robót budowlano-konserwacyjnych w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile al. Niepodległości 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Poznań: Wykonanie robót budowlano-konserwacyjnych w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile al. Niepodległości 24
Numer ogłoszenia: 93258 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, fax 061 8463820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-konserwacyjnych w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile al. Niepodległości 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlano-konserwacyjnych w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile al. Niepodległości 24, obejmujących: a)Wymiany wkładu kominowego b)Malowanie klatki schodowej c)Malowanie sufitu, ścian, stolarki drzwiowej korytarza parteru d)Malowanie sufitu, ścian, stolarki drzwiowej korytarza I pietra e)Malowanie sufitu, ścian, stolarki drzwiowej, pomieszczeń i korytarza II piętra f)Malowanie sufitu, ścian wiatrołapu g)Roboty zewnętrzne -Licowanie płytkami klinkierowymi cokołu budynku -Malowanie elewacji -Zabezpieczenie przeciw graffiti h)Wymianę 2 lamp w warsztacie i 1 przy zejściu do piwnicy,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane z potwierdzoną za zgodność kopią uprawnień właściwą dla funkcji, którą ma pełnić zał. Nr 3. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 4. Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcy gwarancji na roboty budowlane liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji i naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 5. Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę o roboty budowlane z podwykonawcami zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zakres prac powierzonych podwykonawcy. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie przez podwykonawcę umowy o roboty budowlane z dalszymi podwykonawcami. 7. Wykonawca musi przedstawić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas trwania robót. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. A. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 3.1 wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 3.2 wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 5. Wypełniony zał. Nr 3 - informacja o kierowniku budowy posiadającego uprawnienia budowlane z potwierdzoną za zgodność kopią uprawnień właściwą dla funkcji, którą ma pełnić. 6. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań odpowiednio dla danej części zamówienia . 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas trwania robót. 8. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda strona dokumentu złożonego w formie kserokopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. liczba dni kalendarzowych realizacji zamówienia - 10
  • 3. okres gwarancji jakości (nie krótszy niż 24 m-ce) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań ul. Kościelna 37, pokój nr 33, II piętro lub w Oddziale Zamiejscowym w Pile al. Niepodległości 24 - sekretariat, lub poprzez pocztę elektroniczną.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Poznań ul. Kościelna 37, pokój nr 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.