Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Gostynin: Zakup samochodu dostawczego
Numer ogłoszenia: 93276 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej , ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dostawczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wymagane warunki techniczne Furgon (blaszak) 3 miejscowy Dopuszczalna masa całkowita do 3,5t Rok produkcji 2010 Silnik wysokoprężny o mocy min. 100 KM Pojemność skokowa silnika min. 2,2 dm3 Kolor nadwozia czerwony Stan fabrycznie nowy, 100% sprawny technicznie, wolny od wad prawnych, dopuszczony do ruchu w Polsce Długość samochodu min. 4900 mm. - max. 5000 mm. Szerokość samochodu bez lusterek min. 2050 mm. Długość przedziału ładunkowego min. 2600 mm. Wysokość przedziału ładunkowego min. 1600 mm. Drzwi boczne przesuwne Drzwi tylne dwuskrzydłowe Przegroda z blachy oddzielająca kabinę pasażerską od przedziału ładunkowego 2. Wymagane minimalne - wyposażenie fabryczne ABS Regulacja kolumny kierowniczej Wspomaganie układu kierowniczego Poduszka powietrzna kierowcy + pasażerów Klimatyzacja min. manualna Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne Elektrycznie regulowane szyby boczne Zamek centralny zdalnie sterowany (wszystkie drzwi) 3. Wyposażenie dodatkowe Radioodtwarzacz z CD Autoalarm + immobilajzer Wykładzina ścian podłogi i sufitu przedziału ładunkowego (podłoga antypoślizgowa, boki i sufit płytą OSB) Dywaniki gumowe Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi 4. Warunki dostawy i gwarancji Dostawa max do 90 dni od daty zawarcia umowy Minimalny okres gwarancji samochodu - 24 miesiące bez limitu kilometrów liczony od daty wykonania zamówienia. Gwarancja na wady lakiernicze minimum 36 miesięcy bez limitu kilometrów liczona od daty wykonania zamówienia Gwarancja perforacyjna minimum 96 miesięcy bez limitu kilometrów liczona od daty wykonania zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się przygotować do odbioru pojazd najpóźniej do 90 dni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca oświadczy, że samochód będący przedmiotem umowy jest fabrycznie nowy, nie posiada wad fizycznych ani wad prawnych. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbioru, iż pojazd posiada wady fizyczne lub prawne, uważać się będzie, iż umowa nie została zrealizowana i Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu kolejnego pojazdu wolnego od wad. 4. Po dokonanym odbiorze strony podpiszą protokół będący dowodem zrealizowania umowy przez Wykonawcę. Kopia protokołu przekazana będzie Wykonawcy. 5. Po podpisaniu protokołu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa do dopuszczenia pojazdu do ruchu oraz potrzebne do rejestracji i ubezpieczenia samochodu wraz z fakturą. 6. Zamawiający po otrzymaniu dokumentów wymienionych w pkt. 5 dokona rejestracji pojazdu na Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Gostyninie, jako właściciela. 7. Po dokonanej rejestracji Wykonawca będzie zobowiązany do wydania pojazdu Zamawiającemu. Pojazd winien być gotowy technicznie do eksploatacji. Odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Wykonawcy. 8. Z chwilą odbioru pojazdu na Zamawiającego przejdzie prawo własności samochodu określonego w § 1 pkt. 1. 9. Zamawiający dokona płatności za otrzymany pojazd w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków na rzecz Urzędu Skarbowego Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi zastrzeżeń do jej zapisów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja ROPS
ul. Kutnowska 74B
09-500 Gostynin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Administracja ROPS ul. Kutnowska 74B 09-500 Gostynin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego samochodu osobowo - towarowego typu brygadówka z wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.