To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93288 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ul. Husarskiej i remoncie ul. Solarza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60728-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadził Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ul. Husarskiej i remoncie ul. Solarza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-I.271.24.62.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ul. Husarskiej i remoncie ul. Solarza Remont ul. Husarskiej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej - z transportem do 15 km na wskazane miejsce przez zamawiającego lub na wysypisko - 10 mb, 2) krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław z betonu na podsypce cem-piaskowej - przełożenie na remontowanym obiekcie - 80 mb, 3) przełożenie chodników z kostki brukowej bet. o grub. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem - 45 m2, 4) ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) - 10 mb, 5) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 6cm i 8 cm na podsypce cementowo piaskowej kostka zamawiającego ( próg zwalniający ) - 19 m2 6) pionowa regulacja zasuw wod-kan oraz gazowych zawory wodne, gazowe, beton do 0,1 m3 w jednym miejscu 1 szt., 7) frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grubości średnio do 4 cm z transportem urobku do 15km na wskazane miejsce przez zamawiającego - 200 m2, 8) oczyszczenie nawierzchni wraz ze skropieniem nawierzchni drogowych - 870,8 m2, 9) regulacja wysokościowa włazów żeliwnych do studni wraz z ich wymianą na nowe z wypełnieniem betonowym klasy D400 fi600mm ( z napisem i herbem Rzeszowa) - 7 szt., 10) pionowa regulacja krat ściekowych - 2 szt., 11) mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 54,43 t, 12) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 870,80 m2. Remont ul. Solarza Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej - z transportem do 15 km na wskazane miejsce przez zamawiającego lub na wysypisko - 151 mb, 2) rozebranie obrzeży betonowych o wym. 30x8 ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej - z transportem do 15 km na wskazane miejsce przez zamawiającego lub na wysypisko - 66 mb, 3) rozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z oczyszczeniem i załadowaniem na palety oraz transportem na wskazane miejsce wraz z rozładunkiem do 15 km - 240,8 m2, 4) krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław z betonu na podsypce cem-piaskowej - przełożenie na remontowanym obiekcie - 130 mb, 5) przełożenie chodników z kostki brukowej bet. o grub. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem 80 m2, 6) ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) - 151 mb, 7) ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) - 66 mb, 8) wykonanie chodników z kostki brukowej bet. o grub. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem - kostka nowa, - 20 m2, 9) pionowa regulacja zasuw wod-kan oraz gaz zawory wodne, gazowe, beton do 0,1 m3 w jednym miejscu - 1 szt., 10) koryta wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie głęb. 30 cm., kategoria gruntu II-IV z transportem urobku do 15 km - 240,8 m2 11) zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną typu PS 110. - 58 mb, 12) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV - 240,8 m2, 13) warstwa odcinająca z piasku , grubość warstwy 5 cm - 240,8 m2 14) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. - 240,8 m2, 15) ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych gr 10 cm na podsypce piaskowej gr 10 cm - 222,8 m2, 16) plantowanie (obrobienie na czysto) zieleńców wykonywanych ręcznie, z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm oraz obsianiem mieszaniną traw - 200 m2, 17) frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grubości średnio do 4 cm z transportem urobku do 15km na wskazane miejsce przez zamawiającego. - 2384 m2, 18) oczyszczenie nawierzchni wraz ze skropieniem nawierzchni drogowych - 4500 m2, 19) regulacja pionowa włazów studni kanalizacji deszczowej / sanitarnej włazy betonowe oraz uzupełnienie nawierzchni masa mineralno asfaltową wokoło studni po przeprowadzonej regulacji - 5 szt., 20) regulacja wysokościowa włazów studni wraz z ich wymianą na nowe z wypełnieniem betonowym klasy D400 fi600mm ( z napisem i herbem Rzeszowa) wymiana wraz z regulacją oraz uzupełnieniem nawierzchni masą mineralno asfaltową wokoło studni po przeprowadzonej wymianie i regulacji - 13 szt., 21) regulacja wysokościowa włazów żeliwnych do studni wraz z ich wymianą na nowe z wypełnieniem betonowym klasy D400 fi600mm ( z napisem i herbem Rzeszowa) na odcinku wykonanej nawierzchni - 25 szt., 22) pionowa regulacja krat ściekowych z wymianą na nowe klasy D400 - 11 szt, 23) mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - 278,8 t, 24) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 4500 m2, 25) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane ręcznie - 100 m2, 26) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm i 8 cm na podsypce cementowo piaskowej kostka zamawiającego ( próg zwalniający ) - 20 m2, 27) przełożenie nawierzchni z płyt ażurowych gr 10 cm na podsypce piaskowej gr 10 cm - płyty ażurowe zamawiającego - 40 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : 1) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, 2) Przedmiar robót dla każdej ulicy oddzielnie, 3) Wzór kosztorysu ofertowego dla każdej ulicy oddzielnie, 4) Wzór umowy. - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT514983.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 341503.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.