To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Gdańsk: Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 93310 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64676 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237200. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych, zwanych dalej artykułami, dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Pod pojęciem -sukcesywnej dostawy-należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień składanych przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego, przesyłanych do Wykonawcy drogą elektroniczną (w wyjątkowych sytuacjach: faksem lub pisemnie) przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 5.Dostawa artykułów będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż określony § 2 ust. 2 umowy. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 6.Miejscem dostawy artykułów będzie siedziba każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu. W związku z tym Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni dostępną na stronie www.ug.edu.pl. 7.Artykuły muszą: 1)być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnego działania, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby artykuły nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 2)zostać dostarczone, rozładowane i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3)być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na artykułach, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. 2014r poz. 1645 z późn. zm.), 5)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, artykuły wykorzystujące energię muszą mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach artykułu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r poz. 1203). 8.Gwarancja na artykuły 24 miesiące. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 umowy. 9.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego artykułu, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego artykułu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 i 4 umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułu w jego pełnym zakresie. 10. W przypadkach określonych w pkt. 9 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany artykułu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu artykułu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 umowy. 11. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia o 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 12.Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 8 (do SIWZ) wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty. 13.Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości umowy brutto, w zależności od tego, który wariant nastąpi wcześniej. W przypadku niewyczerpania wartości umowy brutto w terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 6 a) umowy. Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych* od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. *Przez określenie -dni robocze- Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016r, 27.05.2016r i 31.10.2016r. 15.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. II SIWZ, w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowo-przedmiotowy) i w umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Axel Computer Sp. z o. o., ul. Chodowieckiego 5, 80-208 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317183,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 382110,57
Oferta z najniższą ceną: 382110,57 / Oferta z najwyższą ceną: 382110,57
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa akcesoriów komputerowych.
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.