eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaPrzebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57 w Stalowej Woli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93352 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Stalowa Wola: Przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57 w Stalowej Woli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70882 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 3 w Stalowej Woli, krajowy numer identyfikacyjny 83022069600000, ul. ul. Poniatowskiego 57, 37450 Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158423356, faks 842335615, e-mail przedszkole3@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przedszkole3.stalowa-wola.pl
Adres profilu: www.przedszkole3.stalowa-wola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Placówka owiatowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57 w Stalowej Woli.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P.3.270.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 w Stalowej Woli. 2. W ramach robót przewiduje się wykonanie następujących prac: - rozbiórka posadzki z wykładziny PCV i z płytek terakotowych; - rozbiórka okładzin ściennych z pytek ceramicznych i ścianek działowych; - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i zamurowanie otworów; - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych; - wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm z cegły dziurawki oraz montaż drzwi; - wykonanie wylewki samopoziomującej; - układanie płytek; - wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych; - wykonanie gładzi ze szpachli gipsowej; - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych i schodów płytkami gresowymi antypoślizgowymi; - roboty demontażowe instalacji wod.-kan.; c.o.; wentylacji mechanicznej; gazu ziemnego; - wykonanie robót montażowych instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej mechanicznej, centralnego ogrzewania; - podłączenie kuchni i taboretu gazowego do instalacji gazowej; - demontaż istniejących tablic, opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego; - wymianę WLZ z istniejącej rozdzielni RG do tablicy TK; - montaż WLZ z tablicy głównej budynku "TG" do poszczególnych tablic związanych z funkcjonowaniem zaplecza kuchennego; - montaż tablic rozdzielczych "T01", "T2", TK", - instalacje oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych i gniazd na potrzeby urządzeń technologicznych; - instalacji ochrony od porażeń; - badań sprawdzających w zakresie: rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, czasu wyłączenia przez wyłączniki różnicowoprądowe. - badan sprawdzających w zakresie natężenia oświetlenia w przebudowywanych pomieszczeniach. 2. W skład zaplecza kuchennego podlegającego przebudowie i remontowi wchodzą: - pomieszczenia w piwnicach: klatka schodowa, korytarz, wentylatornia, trzy pomieszczenia magazynowe, - pomieszczenia na parterze: klatka schodowa, korytarz, węzeł sanitarny personelu, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie obróbki brudnej, rozdział posiłków, zmywalnia, kącik porządkowy i archiwum, - pomieszczenia na piętrze: kuchnia właściwa, magazyn surowców, rozdział posiłków i zmywalnia. 3. Podstawowe dane techniczne zaplecza kuchennego przeznaczonego do przebudowy: - Powierzchnia zabudowy zaplecza 98,20 m2; - Powierzchnia użytkowa zaplecza 219,48 m2; - Kubatura netto zaplecza 633,00 m3. 4. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - roboty remontowo-budowlane; - roboty instalacyjno-elektryczne; - roboty instalacyjno-sanitarne. 2) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż ich stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 6 ppkt. 1 z wykonawcą ma formę umowy o pracę) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45262520-2, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45440000-3, 45315300-1, 45311200-2, 45317300-5, 45330000-9, 45331200-8, 45331100-7, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT427909.46
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HSW - Zakład Projektowo Technologiczny Sp. z o.o, , ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 , Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362066.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362066.98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473550.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.