To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Rzeszów: dostawa środków konntrastowych dla potrzeb tomografii.
Numer ogłoszenia: 9339 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394010 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 SP ZOZ, ul. Batorego 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509047, faks 017 8538394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków konntrastowych dla potrzeb tomografii..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: 1. Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej, w ilości 109 litrów na okres jednego roku. 2. Przedmiot zamówienia zawarty jest w trzech pakietach: Pakiet Nr 1. JOVERSOLUM Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 29 l / 1 rok.w objętości po 50 ml - w ilości 29 l / 1 rok Pakiet Nr 2. JOPROMIDUM Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 370 w ilości 35 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 20 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 15 l / 1 rok Pakiet Nr 3. JODIXANOLUM Niejonowy, dimeryczny, izotoniczny, izoosomotyczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 45 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 25 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 20 l / 1 rok 3. Miejsce dostawy : Przychodnia Specjalistyczna w Rzeszowie ul. Fredry 9, - Pracownia tomografii komputerowej. 4. Dopuszcza się składanie ofert oddzielnie na każdy pakiet. Obowiązuje pełny asortyment w oferowanym pakiecie. 5. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość w terminie umownym liczony w dniach roboczych od daty otrzymania zamówienia. 6. Oferent dostarcza środki kontrastowe na własny koszt i ryzyko do miejsca określonego w pkt. 3...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24360,00
Oferta z najniższą ceną: 24360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFARM PS Sp. z o.o., ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29271,00
Oferta z najniższą ceną: 29271,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43317,90
Oferta z najniższą ceną: 43317,90 / Oferta z najwyższą ceną: 43317,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.