Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Rzeszów: Nasadzenia na terenach utrzymywanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 93400 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie , Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasadzenia na terenach utrzymywanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, roślin pnących i bylin wraz z zakupem i zastosowaniem elementów dodatkowych oraz pielęgnacja nasadzonych roślin na terenach pasów drogowych oraz na ternach zielonych poza pasem drogowym utrzymywanych przez Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie. W ramach zamówienia wykonane zostaną nasadzenia wraz z pielęgnacją, zastosowane elementy dodatkowe związane z nasadzeniami: agrowłóknina, paliki do drzew, przekompostowana kora, siatki przeciw ptakom w celu ochrony kory przed spadaniem ze skarpy oraz założony trawnik z darni. W ramach niniejszego zadania wykonane zostaną nasadzenia zastępcze za usunięte drzewa i krzewy oraz uzupełniające istniejące nasadzenia na terenach utrzymywanych przez ZZM w Rzeszowie Nasadzenia wykonane zostaną w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Nasadzenia będą wykonywane m in. w następujących pasach drogowych ulic: Lwowskiej, Wyzwolenia, Sasanki Rejtana, Dominikańska, Monte Cassino, Cienista, Południowa, Powstańców Warszawy, Krakowska, Siemieńskiego, Wrzosowa, Mazurska, Kopernika, Robotnicza, Trembeckiego, Zapolska, Kochanowskiego, Lubelska, Niezapominajek, Zielona, Smosarskiej, Widokowa, Bławatkowa, Ofiar Katynia, Łukasiewicza, Podwisłocze, Rocha, Witosa, Staromiejska, Kotuli, Sikorskiego, Okulickiego, Karola Wojtyły, Piłsudskiego. Kilara, Jodłowa, Matuszczaka, Zamkowa, Budziwojska; oraz terenach zielonych poza pasem drogowym utrzymywanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie: Cmentarz przy ul. Świętokrzyskiej, tereny nad Wisłokiem w okolicach Mostu Lwowskiego, zieleniec przy ul. Piłsudskiego, parking przy hali na Podpromiu, teren rekreacyjny przy ul. Odrzykońska, Park Bł. Karoliny Kózki, Plac Farny, zieleniec przy pomniku Armii Krajowej, Plac zabaw przy ul. Zimowit, zieleniec przy ul. Sikorskiego, Nasadzenia oraz pielęgnacja wykonane będą w 2 etapach; 1) I etap obejmie nasadzenia wykonane w terminie od podpisania umowy do 31 maja 2016 r. oraz 5-miesięczną pielęgnację tych nasadzeń w terminie od 1 czerwca 2016 r do 31 października 2016 r. 2) II etap obejmie nasadzenia oraz założenie trawników w terminie od 1 do 30 września 2016 r. oraz pielęgnację nasadzonych w tym etapie roślin od 1 do 31 października 2016 r..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością co najmniej dwie usługi - każda polegająca na urządzaniu terenów zielonych (parki, ogrody, klomby lub zieleń w pasach drogowych) o powierzchni co najmniej 0,1 ha, wraz z nasadzeniem i pielęgnacją przynajmniej 50 szt. drzew oraz 300 szt. krzewów. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu pracami związanymi z zakładaniem terenów zieleni - winien wykazać się kierowaniem co najmniej jednym zadaniem polegającym na urządzaniu terenów zielonych (parki, ogrody, klomby lub zieleń w pasach drogowych) o powierzchni co najmniej 0,1 ha. wraz z nasadzeniem i pielęgnacją przynajmniej 50 szt. drzew oraz 300 szt. krzewów, 2) minimum 3 osoby do bezpośredniego wykonywania prac posiadające co najmniej wykształcenie zawodowe o kierunku: ogrodniczym. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Formularz cenowy przygotowany w oparciu o dołączony do SIWZ wzór. 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o nie zszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w Dziale Finansowo-Księgowym Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia: 6.1. w przypadku polegania na zdolnościach finansowych innych podmiotów - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 6.2. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu i/lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedłożyć dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2e Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji na nasadzenia (materiał roślinny) - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do oferty Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy. Wynagrodzenie kosztorysowe (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza skrócenie okresu pielęgnacji i związaną z tym zmianę wynagrodzenia. Może to nastąpić w przypadku nieterminowego wykonania nasadzeń (po terminie umownym). Wówczas okres pielęgnacji będzie trwał od dnia odbioru nasadzeń przez Zamawiającego do 31 października 2016 r. W takim przypadku wynagrodzenie za pielęgnację będzie pomniejszone i wyliczone wg następujących wzorów: (Kwota wynagrodzenia ofertowego za pielęgnację I etapu nasadzeń/153 dni) x ilość dni pielęgnacji (Kwota wynagrodzenia ofertowego za pielęgnację II etapu nasadzeń/31 dni) x ilość dni pielęgnacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/po
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont posadzek w pomieszczeniach biurowych w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Przegląd przewodów kominowych w budynkach Politechniki Rzeszowskiej
- Remont dachu budynku BM w Strzyżowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych DW Nr 893 Hoczew - Cisna: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Bystre w km 17+960; Zad. Nr 2 - remont mostu przez pot. Hoczewka wm. Bystre w km 18+147
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
- Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie Miasta Krosna oraz wprowadzanie nowych nasadzeń krzewów i utrzymanie istniejących nasadzeń w pasach przydrożnych i na działkach gminnych (...)
- Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie w roku 2025-2027
- Pielęgnacja drzew sadowniczych oraz nasadzenia krzewów owocowych w parku Sady Żoliborskie, w związku z realizacją projektu budżetu obywatelskiego- Sady Żoliborskie drzewa owocowe.
- Realizacja zadania inwestycyjnego pt.: "Rozbetonowanie podwórka osiedlowego pomiędzy budynkami Stępińska 6/8, Stępińska 4, Sielecka 3, 5, Sielecka 7 i zagospodarowanie terenu zielenią"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.