Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-24
Łapy: Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej wg projektu pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łapach, Zespół Szkół w Łapach, Zespół Szkół w Płonce Kościelnej, Przedszkole nr 1 w Łapach, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie
Numer ogłoszenia: 93513 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej wg projektu pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łapach, Zespół Szkół w Łapach, Zespół Szkół w Płonce Kościelnej, Przedszkole nr 1 w Łapach, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej wg projektu pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łapach, Zespół Szkół w Łapach, Zespół Szkół w Płonce Kościelnej, Przedszkole nr 1 w Łapach, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie.2.Prace budowlane inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego polegają w szczególności na: 1) Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach w zakresie: wymiany części stolarki okiennej w budynku. 2) Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Łapach w zakresie:wymiany części stolarki drzwiowej w budynku,wykonania układu automatycznej regulacji pogodowej dla istniejącej kotłowni gazowej, która jest źródłem ogrzewania w budynku,remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku obejmującego: zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników oraz montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.3) Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej w zakresie:remontu wentylacji w salach dydaktycznych budynku obejmujący zastąpienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach dydaktycznych na indywidualną wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną z odzyskiem ciepła, która będzie pełnić tą samą funkcję co wentylacja grawitacyjna.remontu instalacji centralnego ogrzewania obejmującego zdemontowanie istniejących grzejników oraz rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach,remontu istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem.Zgodnie z opisem zawartym w audycie energetycznym budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej Zamawiający nie przewiduje wykonania robót opisanych w pkt. 8.1. ppkt 3 i 5 ww. audytu tj.: nowej wentylacji mechanicznej nawiewno -wywiewnej kuchni i montażu paneli fotowoltaicznych. 4) Termomodernizacji budynku Przedszkola nr 1 w Łapach w zakresie:wymiany części stolarki okiennej i drzwiowej,remontu instalacji centralnego ogrzewania obejmującego zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach. 5) Termomodernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie w zakresie:remontu istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,remontu instalacji centralnego ogrzewania obejmującego zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.6) Termomodernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej w zakresie:remontu istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,remontu instalacji centralnego ogrzewania obejmującego zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.7) Termomodernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie w zakresie:remontu istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,remontu instalacji centralnego ogrzewania obejmującego zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach. 3. Dokumentacja techniczna dotycząca realizowanych prac przedmiotowych budynków została wymieniona w Rozdziale III i stanowi załącznik do SIWZ. 4. Nadzór inwestorski w przedmiotowym postępowaniu przetargowym obejmuje roboty realizowane przez Wykonawców na wszystkich siedmiu budynkach. 5. W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) - art. 24 i 25, w następujących specjalnościach: budowlanej i sanitarnej. 6. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:udział w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowalnych terenu budowy,reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi,uczestniczenie we wszystkich czynnościach do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej Umowy, stałe uczestnictwo w naradach technicznych, koordynacyjnych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych, w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, przygotowanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz sprawdzenie zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowalnych faktur z Umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych, odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiór końcowy oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót,potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.,wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych, ekspertyz, wydawanie w porozumieniu z Zamawiającym poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowalnych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim Umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu,udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów,rozliczenie zadania podstawowego w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót,prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu,egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji,sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót,sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania,uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych,sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji, podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy,potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych,sporządzanie protokołów konieczności (w przypadku gdy strony ustaliły wykonanie robót zamiennych, dodatkowych w ramach niniejszej Umowy) - bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonania robót zamiennych i dodatkowych,monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Umowy, harmonogramem rzeczowo - finansowym robót,uczestniczenie na żądanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą oraz inne instytucje uprawnione do kontrolowania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,wyegzekwowanie od Wykonawcy robót podlegającemu nadzorowi kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego;inne zadania wynikające z przepisów prawa. 7. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego: wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 8. Wykonawca (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na nadzorowanych robotach nieprawidłowościach. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór inwestorski w okresie realizacji robót w zakresie wszystkich ogłoszonych i rozstrzygniętych postępowań na roboty budowlane, które ma nadzorować, łącznie z bezusterkowym odbiorem końcowym, oraz przekazaniem Zamawiającemu przez Wykonawcę/ów wszystkich robót poprawnie działających instalacji i systemów technicznych. 10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do stawienia się na budowie, na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od mailowego lub pisemnego powiadomienia. 11. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do zweryfikowania przedłożonych mu przez Zamawiającego jak i Wykonawcę dokumentów w terminie 2 dni od dnia ich przedłożenia. 12. Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót. 13. Podczas wykonywania robót obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na terenie robót tj.: na każdym z siedmiu obiektów gdzie będą prowadzone roboty winna być nie mniej niż 1 raz w tygodniu. Obecność Wykonawcy (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) będzie weryfikowana przez Zamawiającego na podstawie listy obecności, która będzie na każdym z nadzorowanych obiektów. 14. Wyłoniony Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, nie wymienione powyżej, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji. 15. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, jest odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą staranność w wykonywaniu pracy, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość. 16. Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie, spośród osób wymienionych w załączniku nr 5. 17. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym Rozdział 2 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:2 usług polegających na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją obejmującą w swym zakresie budowę lub remont lub modernizację instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości inwestycji nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda oraz 2 usług polegających na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją obejmującą w swym zakresie wymianę stolarki okiennej lub stolarki drzwiowej lub stolarki okiennej i drzwiowej w budynku o wartości inwestycji nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na następujące stanowisko:Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami, pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem, który pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy min. 2 robotach, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, który pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy min. 2 robotach. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ilość pobytów na terenie robót - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej Umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku, 2) w zakresie terminu wykonania usługi, w przypadku: zmiany terminu realizacji robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji. Zmiana taka nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego), 3) wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) z uwagi na niezależne od Stron Umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji Umowy tj.: Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, osób reprezentujących strony, 4) strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 11:30, miejsce: 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24 pokój 103 (sekretariat Urzędu Miejskiego w Łapach).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, działanie: 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Zakup licencji na obsługę SOR
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.