eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcimsprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul.dworcowej (OSPR 2.-1) w zakresie przebudowy ul.Dworcowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Oświęcim: sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul.dworcowej (OSPR 2.-1) w zakresie przebudowy ul.Dworcowej
Numer ogłoszenia: 93521 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 69357 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, fax (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul.dworcowej (OSPR 2.-1) w zakresie przebudowy ul.Dworcowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul. Dworcowej (OSPR 2./1) w zakresie przebudowy ul. Dworcowej.Charakterystyka robót:·Prace przygotowawcze:Roboty rozbiórkowe i demontażowe, korytowanie,Roboty budowlane:Przebudowa kanalizacji deszczowej,Przebudowa sieci energetycznych oraz oświetlenie drogi, Przebudowa sieci gazowej, Roboty drogowe w zakresie: podbudowy jezdni i nawierzchni jezdni, - remoncie chodników, - budowie zatok postojowych. ·Szczegółowy opis zakresu robót zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa.Z zakresem prac budowlanych wykonawca może zapoznać się poprzez ściągnięcie i analizę dokumentacji przetargowej dotyczącej zadania - dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat.oswiecim.pl Nadzór inwestorski sprawowany przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana dotyczyć będzie wszystkich branż obejmujących roboty budowlane.·Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia robót uzupełniających zgodnie z art. 67 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ·Nadzór inwestorski sprawowany będzie na podstawie zawartej pomiędzy stronami umowy, w zakresie określonym poniżej oraz przepisom Prawa budowlanego.· W ramach nadzoru inwestorskiego wykonawca zobowiązany zostanie do:a)reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, zawartą z wykonawcą robót budowlanych umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,b)sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,c)w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujących podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić zamawiającego na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania, i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu, d)ścisłej współpracy z nadzorem autorskim, e)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,f)potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,g)wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,h)żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,i) kontroli zgodności przebiegu robót z przyjętym przez strony harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowości ich wykonania, j)kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, k)inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i Zamawiającego - nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu, l) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem, m)inspektor nadzoru bierze udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, n)inspektor nadzoru w porozumieniu z Zamawiającym ma obowiązek każdorazowo zawiadomić właściwy organ nadzoru technicznego o wypadkach aruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych, o)potwierdzenia wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy, p)wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, dokumentacji powykonawczej itp.,q)w razie konieczności wykonania robot uzupełniających lub zamiennych inspektor nadzoru działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokół konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo- kosztowej, r)udziału w pracach Komisji Odbiorowej powołanej przez Zamawiającego odbioru końcowego zadania. ·Obowiązki wykonawcy wynikające z nadzoru inwestorskiego zostają rozszerzone o czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. ·Kod Klasyfikacji CPV - 74262000-3 ·Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej ·Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. ·Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ·Termin wykonania zamówienia do dnia 15 sierpnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12131,15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: 1)Józef Brusik, Nadzór i Projektowanie Dróg i Mostów Drogowych, ul.Kochanowskiego 22/5, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12131.15
  • Oferta z najniższą ceną: 12131.15 / oferta z najwyższą ceną: 16400.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.