Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Katowice: Wykonanie uzupełniających projektów wykonawczych instalacji technologicznych Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna Mikołów zlokalizowanych w Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie.
Numer ogłoszenia: 93562 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uzupełniających projektów wykonawczych instalacji technologicznych Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna Mikołów zlokalizowanych w Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzupełniających projektów wykonawczych instalacji technologicznych Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna Mikołów zlokalizowanych w Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie. Zakres przedmiotu zamówienia: I. Wykonanie dokumentacji Uzupełnienie instalacji PZW o rozbudowę systemu oczyszczania gazu i odpowietrzania w Hali D Projekt wykonawczy winien obejmować: 1. Schemat węzła oczyszczania gazu po reaktorze ciśnieniowym BZW-1 i PZW-2 w nawiązaniu do zaprojektowanej uprzednio instalacji, 2. Rysunki zabudowy skruberów, śluz wyładowczych służących do oczyszczania gazu, separatora dla odpowietrzeń i pompy dozującej wodę dla celów wtryskowych do skruberów, 3. Dokumentacje orurowania, doprowadzenia wody wtryskowej, pary, powietrza sprężonego, 4. Sposób pomiaru ciśnienia i temperatury oraz układu regulacji temperatury gazu wylotowego (wtrysk wody chłodzącej), dobór armatury odcinającej i regulacyjnej, 5. Konstrukcje wsporcze dla aparatów, 6. Dokumentację wykonawczą urządzeń wchodzących w zakres instalacji (skrubery, śluzy wyładowcze i separator ), 7. Dokumentację koncesyjną dla skrubera i śluzy wyładowczej i separatora odpowietrzeń, 8. Dokumentację wyczystki umożliwiającej czyszczenie przewodu odprowadzającego gaz z reaktora, 9. Dodatkowe odpowietrzenie rozprężania reaktora, 10. Projekt instalacji elektrycznej zasilania urządzeń i grzania rurociągów, instalacji pomiarowej (w Ex), 11. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski. II. Wykonanie dokumentacji Stanowiska badawczego autoklawów w Hali D Projekt wykonawczy winien obejmować: 1. Projekt zabudowy w Hali D w wyznaczonym miejscu stanowiska badawczego autoklawów do badań procesów ciśnieniowych uwodornienia w branżach: technologiczno- mechanicznej, wentylacyjnej, elektrycznej i pomiarowej, 2.Przedmiar robót i kosztorys inwestorski. III. Wykonanie dokumentacji Zabudowy sprężarek wodoru, gazów procesowych, modułu membranowego w Hali D. Zakres projektu winien obejmować: 1. Wykonanie rysunków ustawienia sprężarek i modułu membranowego, 2. Aktualizację i rozszerzenie zakresu istniejącego schematu technologicznego instalacji, 3. Aktualizacje projektu orurowania, 4. Aktualizacje części elektrycznej, pomiarowej i wizualizacji, 5. Dokumentacje zabudowy wentylatora wspomagającego dla instalacji oczyszczania MOSG-7, 6. Projekt fundamentów i konstrukcji wsporczej pod sprężarki i moduł membranowy, 7. Projekt aktualizacji zagospodarowania Hali D do złożenia wniosku do Urzędu Starostwa Mikołowskiego o aktualizację Projektu Budowlanego i pozwolenia na budowę 8. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski. IV. Wykonanie projektu zmian i aktualizacja dokumentacji: Instalacje zewnętrzne i wewnętrzne poligonu doświadczalnego realizowane w ramach Centrum Czystych Technologii Węglowych poligonu Doświadczalnego część Technologiczna Mikołów Kopalnia Doświadczalna Barbara. Zakres projektu winien obejmuje : 1. Projekt przeniesienia zaworów regulacyjnych i przepływomierzy z wyrobiska na powierzchnię, 2. Projekt prowadzenia rurociągów CH-01-25 i WD-01-15 w szybie głównym Barbara, 3. Projekt zmiany podłączenia rurociągu GS-01-100 do dopalacza termicznego zlokalizowanego w wiacie zewnętrznej przylegającej do Hali D, 4. Aktualizację rysunków orurowania wynikającą ze zmiany w instalacjach sprężonego powietrza i wody chłodzącej, 5. Projekt orurowania instalacji w nadszybiu szybu Barbara, 6. Aktualizację wykazów aparatów, maszyn, urządzeń , rurociągów, punktów pomiarowych, automatyki, 7. Specyfikacje wykonania robót i specyfikacji materiałowych orurowania, 8. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. Wszystkie projekty wykonawcze wymagają uzgodnienia z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji. Prace projektowe należy wykonywać w porozumieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym, nadzorem autorskim projektu podstawowego, nadzorem inwestorskim i użytkownikiem instalacji badawczych Zakładem Oszczędności i Ochrony powietrza (SO) Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach. Zaprojektowane instalacje, urządzenia muszą spełniać warunek pełnej współpracy z wykonanymi już instalacjami. Prace projektowe zostaną wykonane i doręczone Zamawiającemu w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formatach *.pdf oraz *.dwg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wartości 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace w zakresie projektów instalacji dla obiektów typu laboratoryjnego lub instalacji przemysłowych o wartości minimum 100 000 zł netto każda. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami spełniającymi następujące wymogi: - projektanci branżowi winni posiadać uprawnienia do projektowania w danej branży i minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu instalacji z danej branży. Zamawiający wymaga wskazania co najmniej po jednej osobie dla każdej z następujących branż: roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za przedmiotowe prace projektowe wraz z informacjami na temat pełnionych przez nie funkcji, niezbędnych do wykonania kwalifikacji zawodowych, doświadczenia a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. b) do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do SIWZ 3. Zestawienie wartości prac projektowych wg. wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ z podaniem wyceny każdego z projektów wykonawczych określonych w ust. 2 - Przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie z art.24 ust.2 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Interpretacja treści dokumentów składnych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie. 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika, to pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty i posiadać formę oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwości zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy na skutek: a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, b) wystąpienia innych okoliczności zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotów sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 2) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia na wskutek: - zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3) Rozliczenie finansowe zmian zakresu prac dokonane zostanie w oparciu o cenę ustaloną w negocjacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 4) Wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) w szczególności : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c) zmiana ustanowionych do współpracy osób kierownictwa i dozoru ruchu Zamawiającego i Wykonawcy. 6) Wszelkie zmiany (uzupełnienia) umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gig.eu/pl/a158/Aktualne_przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Centrum Czystych Technologii Węglowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z pompowniami dla miejscowości Drążgów i Ułęż w gminie Ułęż"
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w tym utworzenie węzła sanitarnego dla pacjentów i zmiana lokalizacji magazynu podręcznego i dyżurki lekarskiej.
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.