Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Zgierz: Dostawy leków, opatrunków specjalistycznych oraz wapna sodowanego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 93563 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, fax 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków, opatrunków specjalistycznych oraz wapna sodowanego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy leków, opatrunków specjalistycznych oraz wapna sodowanego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.46.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.45.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 24.44.21.00 - Hormony przysadki, podwzgórza i analogiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.64.21.00 - Hormony przysadki, podwzgórza i analogiczne Oryginalny kod CPV: 24.46.13.00 - Środki przeciwepileptyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.13.00 - Środki przeciwepileptyczne Oryginalny kod CPV: 24.46.15.00 - Neuroleptyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.15.00 - Neuroleptyki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Oryginalny kod CPV: 24.45.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny Oryginalny kod CPV: 14.12.12.10 - Wapno sproszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.12.10 - Wapno sproszkowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Całość zamówienia - 8 000,00 zł Część 1 - 210,00 zł Część 2 - 270,00 zł Część 3 - 1 000,00 zł Część 4 - 410,00 zł Część 5 - 460,00 zł Część 6 - 1 210,00 zł Część 7 - 110,00 zł Część 8 - 2 400,00 zł Część 9 - 1 460,00 zł Część 10 - 100,00 zł Część 11 - 160,00 zł Część 12 - 210,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1.1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. 1.4. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał koncesję na sprzedaż leków, zgodnie z ustawą farmaceutyczną ( Dz. U. z 2004 roku Nr 53, poz. 533 ze zm.). Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ. 2. Spełniają warunki dodatkowe : 2.1. Wymagany okres niezmienności cen - przez okres obowiązywania umowy- dotyczy Części 1-7. 2.2. Wymagany okres niezmienności cen - minimum 12 miesięcy- dotyczy części 8-12. 2.3. Wymagany termin realizacji zamówienia - do dnia 06.04.2009 r. - dotyczy Części 1-7. 2.4. Wymagany termin realizacji zamówienia - do dnia 20.02.2010 r. - dotyczy Części 8-12. 2.5. Wymagany termin płatności za realizowane dostawy - minimum 30 dni, licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) - Załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7. lit. a., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.8 stosuje się odpowiednio. 10. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi obowiązującymi na terenie RP . określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. nr 93, poz. 896 ze zm.) oraz w ustawie Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 roku ( Dz. U. z 2004 roku nr 53, poz. 533 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 11. Koncesja na sprzedaż leków. 12. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni : a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy również Spółki Cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 3. do 5. odpowiednio przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.15.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.15.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: część 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.12.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa leku Bortezomib.
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
więcej: Opatrunki przylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.