Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Tarnowskie Góry: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH OGÓLNOANALITYCZNYCH I MIKROBIOLOGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 93576 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH OGÓLNOANALITYCZNYCH I MIKROBIOLOGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, testów diagnostycznych, odczynników wraz z dzierżawą aparatów do badań laboratoryjnych ogólnoanalitycznych i mikrobiologicznych. Zamówienie składa się z 17 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa zestawów odczynnikowych i materiałów odniesienia do spektrofotometru Epoll - 20 BIO; Pakiet nr 2 - Dostawa odczynników i materiałów odniesienia do koagulometru optycznego K- 3002 OPTIC; Pakiet nr 3 - Dostawa odczynników do oznaczania elektrolitów: sodu i potasu wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego; Pakiet nr 4 - Dostawa testów do oznaczania troponiny do czytnika Cardiac Reader; Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników do oznaczania proteinogramu wraz z dzierżawą manualnego zestawu aparaturowego do elektroforezy białek; Pakiet nr 6 - Dostawa testów paskowych do badania moczu do aparatu Lab-U-Reader; Pakiet nr 7 - Dostawa testów diagnostycznych, barwników oraz odczynników płynnych; Pakiet nr 8 - Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej; Pakiet nr 9 - Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych; Pakiet nr 10 - Dostawa testów, zestawów odczynnikowych i barwników; Pakiet nr 11 - Dostawa podłoży hodowlano-diagnostycznych; Pakiet nr 12 - Dostawa testów plastikowych z gradientem 15 stężeń antybiotyku do określenia wartości minimalnego stężenia hamującego MIC oraz potwierdzania fenotypu oporności bakterii; Pakiet nr 13 - Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości bakterii; Pakiet nr 14 - Dostawa testów do identyfikacji bakterii i akcesoria pomocnicze; Pakiet nr 15 - Dostawa krążków diagnostycznych; Pakiet nr 16 - Dostawa preparatów liofilizowanych wzorcowych hodowli szczepów ATCC do wewnętrznej kontroli jakości; Pakiet nr 17 - Dostawa kapilarów do pobierania krwi włośniczkowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zgodnie z art. 17 i art. 10 Ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11 maja 2001r., (Dz. U. z 2001r. Nr 63, poz. 638 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po odczynnikach, zawierających niebezpieczne substancje chemiczne, według potrzeb jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 6. Odbiór odpadów opakowaniowych po odczynnikach będzie realizowany z miejsca użytkowania analizatorów po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 1. Wymagany okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14.02.2014 r., lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie poszczególnego pakietu. 2. Sposób dostawy: loco magazyn Zamawiającego na koszt Wykonawcy w godzinach od 7:00 do 14:00. 3. Sukcesywne dostawy z rozładunkiem będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia faxem. 4. Dostawy na CITO będą realizowane w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. 5. Dostawa analizatorów do Laboratoriów Szpitala wraz z instalacją aparatów - w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy pakietów nr 3 i 5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1, pkt.7 ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego w związku z wyczerpaniem poszczególnych odczynników w czasie obowiązywania umowy na dzierżawę analizatora - dotyczy pakietu nr 3 i 5.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ, - złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw w przedmiocie zamówienia każda o wartości wyszczególnione poniżej: dla Pakietu nr 1 - 8 000,00 zł; dla Pakietu nr 2 - 5 000,00 zł; dla Pakietu nr 3 - 10 000,00 zł; dla Pakietu nr 4 - 18 000,00 zł; dla Pakietu nr 5 - 3 000,00 zł; dla Pakietu nr 6 - 4 000,00 zł; dla Pakietu nr 7 - 8 000,00 zł; dla Pakietu nr 8 - 2 000,00 zł; dla Pakietu nr 9 - 1 000,00 zł; dla Pakietu nr 10 - 9 000,00 zł; dla Pakietu nr 11 - 40 000,00 zł; dla Pakietu nr 12 - 7 000,00 zł; dla Pakietu nr 13 - 2 000,00 zł; dla Pakietu nr 14 - 9 000,00 zł; dla Pakietu nr 15 - 1 000,00 zł; dla Pakietu nr 16 - 1 000,00 zł; dla Pakietu nr 17 - 2 000,00 zł; W przypadku składania ofert na kilka części - Pakietów, Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o wartości równej sumie wartości wskazanych powyżej pakietów, na które składa ofertę. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
- Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom: W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r Nr 107, poz. 679). tj. Certyfikat zgodności z dyrektywą 98/79/EC-CE lub deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. - Instrukcje użytkowania - Pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów o oferowanych testach plastikowych MIC lub innego równoważnego - pakiet 12, 13. - Próbki - pakiet 13.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E] 4. Wzór oświadczeń - część [F] 5. Wzór oświadczeń - część [G] 6. Wykaz dostaw - część [H]
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, - w przypaku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 2.2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Dostawa zestawów odczynnikowych i materiałów odniesienia do spektrofotometru Epoll - 20 BIO;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów odczynnikowych i materiałów odniesienia do spektrofotometru Epoll - 20 BIO;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa odczynników i materiałów odniesienia do koagulometru optycznego K- 3002 OPTIC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów odniesienia do koagulometru optycznego K- 3002 OPTIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa odczynników do oznaczania elektrolitów: sodu i potasu wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do oznaczania elektrolitów: sodu i potasu wraz z dzierżawą analizatora jonoselektywnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dostawa testów do oznaczania troponiny do czytnika Cardiac Reader.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów do oznaczania troponiny do czytnika Cardiac Reader.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników do oznaczania proteinogramu wraz z dzierżawą manualnego zestawu aparaturowego do elektroforezy białek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do oznaczania proteinogramu wraz z dzierżawą manualnego zestawu aparaturowego do elektroforezy białek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa testów paskowych do badania moczu do aparatu Lab-U-Reader.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów paskowych do badania moczu do aparatu Lab-U-Reader.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawa testów diagnostycznych, barwników oraz odczynników płynnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów diagnostycznych, barwników oraz odczynników płynnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów pomocniczych do diagnostyki laboratoryjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznych testów diagnostycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Dostawa testów, zestawów odczynnikowych i barwników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Dostawa testów, zestawów odczynnikowych i barwników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Dostawa podłoży hodowlano-diagnostycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podłoży hodowlano-diagnostycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Dostawa testów plastikowych z gradientem 15 stężeń antybiotyku do określenia wartości minimalnego stężenia hamującego MIC oraz potwierdzania fenotypu oporności bakterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów plastikowych z gradientem 15 stężeń antybiotyku do określenia wartości minimalnego stężenia hamującego MIC oraz potwierdzania fenotypu oporności bakterii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości bakterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości bakterii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Dostawa testów do identyfikacji bakterii i akcesoria pomocnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów do identyfikacji bakterii i akcesoria pomocnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Dostawa krążków diagnostycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krążków diagnostycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Dostawa preparatów liofilizowanych wzorcowych hodowli szczepów ATCC do wewnętrznej kontroli jakości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów liofilizowanych wzorcowych hodowli szczepów ATCC do wewnętrznej kontroli jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Dostawa kapilarów do pobierania krwi włośniczkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kapilarów do pobierania krwi włośniczkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- "Ścinka zawyżonych poboczy i konserwacja rowów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa testów do oznaczania troponiny oraz odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą sprzętu
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.