Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Brwinów: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ
Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ
Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM
Numer ogłoszenia: 93579 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami 1 ul. Boczna BRWINÓW 170 x 3,5=595 m2 2 ul. Grudowska BRWINÓW 240x3=720 m2 3 ul. Kolejowa BRWINÓW 177x4=708 m2 4 ul. Skierniewicka BRWINÓW 415x3=1245 m2 5 ul. Słowackiego (odc.Kampinoska- Struga) BRWINÓW 208x4=1120 m2 855x5,5=4702,50m2 6 ul. Szkolna (odc. Biskupicka- Spokojna) BRWINÓW 400x5 =2000 m2 7 Środkowa BRWINÓW 390x4,5=1755m2 8 ul. Wiosenna (odc. Pszczelińska - łąki) BRWINÓW 425x4=1700 m2 9 ul. Osiedlowa BRWINÓW 80x5=400 m2 Razem: 14 946 m2 Zadanie 2. Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym 1. ul. Mszczonowska BRWINÓW 245x4=980m2 2. ul. Spokojna BRWINÓW 157x2,5=392,50 m2 3. ul. Struga BRWINÓW 210x2,5=525 m2 4. ul. Zgody Brwinów 340x3=1020 m2 5. ul. Wiejska (od łuku do Kusocińskiego) BRWINÓW 100x2,5=250 m2 6. ul. Żyrardowska BRWINÓW 390x2,5x2=1950 m2 7. ul. Łokietka OWCZARNIA 540x4,5=2430 m2 8. ul. Mała (Książenicka - Radomińska) OWCZARNIA 200x4=800m2 9. ul. Mała (Radomińska - do końca) OWCZARNIA 480x4=1920 m2 10. odnoga od ul. Książenickiej (między posejami nr 53 i 55) OWCZARNIA 236x2,5=590m2 11. ul. Książenicka OWCZARNIA 280x2,5=700 m2 12. ul. Niecała PARZNIEW 65x2,5=162,50 m2 13. ul. Kolberga OTRĘBUSY 4x270=1080 m2 14. odnoga od ul. Słowackiego KANIE 155x3=465m2 15. ul. Nadrzeczna KROSNA- WIEŚ 550x4=2200 m2 16. ul. Zarybie (odc. Kasztanowa -Krótka) ŻÓŁWIN 570x4= 2 455,20 m2 Razem: 17 920 m2 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) Zadanie 1. utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących, b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): - frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności, e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa), g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru. 2) Zadanie 2. ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym, b) korytowanie na głębokości 15 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi, d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach, e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły, f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony, g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z grysami - o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z grysami - o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z grysami - o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit.a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienia uzupełniające Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą uregulowane odrębną umową zawartą w trybie z wolnej ręki. 2. Termin wykonania zamówienia - 3 miesiące od przekazania terenu budowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ w ulicach: Boczna, Grudowska, Kolejowa, Skierniewicka, Słowackiego (Kampinoska-Struga), Szkolna (Biskupicka-Spokojna), Środkowa, Wiosenna, Osiedlowa w Brwinowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego: Zadanie 1. Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami 1 ul. Boczna BRWINÓW 170 x 3,5=595 m2 2 ul. Grudowska BRWINÓW 240x3=720 m2 3 ul. Kolejowa BRWINÓW 177x4=708 m2 4 ul. Skierniewicka BRWINÓW 415x3=1245 m2 5 ul. Słowackiego (odc.Kampinoska- Struga) BRWINÓW 208x4=1120 m2 855x5,5=4702,50m2 6 ul. Szkolna (odc. Biskupicka- Spokojna) BRWINÓW 400x5 =2000 m2 7 Środkowa BRWINÓW 390x4,5=1755m2 8 ul. Wiosenna (odc. Pszczelińska - łąki) BRWINÓW 425x4=1700 m2 9 ul. Osiedlowa BRWINÓW 80x5=400 m2 Razem: 14 946 m2 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących, b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): - frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności, e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa), g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJACA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM w ulicach: - Brwinów: Mszczonowska, Spokojna, Struga, Zgody, Wiejska (od łuku-Kusocińskiego), Żyrardowska; - Owczarnia: Łokietka, Mała (Książenicka-Radomińska), Mała (Radomińska do końca), Książenicka, odnoga od Książenickiej; - Parzniew: Niecała; - Otrębusy: Kolberga; - Kanie: odnoga od Słowackiego; - Krosna - Wieś: Nadrzeczna; - Żółwin: Zarybie (Kasztanowa-Krótka)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego: Zadanie 2. Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym 1. ul. Mszczonowska BRWINÓW 245x4=980m2 2. ul. Spokojna BRWINÓW 157x2,5=392,50 m2 3. ul. Struga BRWINÓW 210x2,5=525 m2 4. ul. Zgody Brwinów 340x3=1020 m2 5. ul. Wiejska (od łuku do Kusocińskiego) BRWINÓW 100x2,5=250 m2 6. ul. Żyrardowska BRWINÓW 390x2,5x2=1950 m2 7. ul. Łokietka OWCZARNIA 540x4,5=2430 m2 8. ul. Mała (Książenicka - Radomińska) OWCZARNIA 200x4=800m2 9. ul. Mała (Radomińska - do końca) OWCZARNIA 480x4=1920 m2 10. odnoga od ul. Książenickiej (między posejami nr 53 i 55) OWCZARNIA 236x2,5=590m2 11. ul. Książenicka OWCZARNIA 280x2,5=700 m2 12. ul. Niecała PARZNIEW 65x2,5=162,50 m2 13. ul. Kolberga OTRĘBUSY 4x270=1080 m2 14. odnoga od ul. Słowackiego KANIE 155x3=465m2 15. ul. Nadrzeczna KROSNA- WIEŚ 550x4=2200 m2 16. ul. Zarybie (odc. Kasztanowa -Krótka) ŻÓŁWIN 570x4= 2 455,20 m2 Razem: 17 920 m2 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym, b) korytowanie na głębokości 15 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi, d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach, e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły, f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony, g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
- Przebudowa ul. Leśnej w Brwinowie na odcinku od ul. Grodziskiej do ul. Sportowej
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej w drodze powiatowej nr 1509W Czubin-Milęcin
- "Remont dwóch sal lekcyjnych nr. 309 i 306 usytuowanych na 3 piętrze w budynku szkoły podstawowej w ZSO w Brwinowie przy ulicy Żwirowej 16."
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4018W Szydłowiec - Majdów - granica województwa na odcinku od 3 + 147 do km 4 + 347"
- Realizacja zad. inwest. pn.: "Rozbudowa drogi gm. nr 160063Z na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap II" oraz realizacja pierwszego etapu zad. pn.: "Budowa kanal. sanit. w m. Nacmierz i Jezierzany"
- Przebudowa odcinka ulicy Zachodniej w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.