Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93593 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Świdwin: REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71790 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny
33102935500000, ul.
ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261 533 509, faks
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): 21blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 12 w kompleksie wojskowym w Świdwinie. Zakres robót obejmuje: -Roboty stolarskie, -Roboty murarskie, -Roboty posadzkowe, -Roboty tynkarskie, -Pokrywanie podłóg i ścian, -Roboty malarskie, -Roboty nawierzchniowe, -Roboty obejmują m.in. wykonanie sufitów napinanych, -Roboty elektryczne obejmują remont instalacji elektrycznej, gniazd ogólnego użytku, gniazd teleinformatycznych i zasilania gwarantowanego instalacji oświetleniowej, awaryjnej i ewakuacyjnej. - Roboty sanitarne obejmują remont instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, - Roboty instalacyjne obejmują również remont, montaż instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej, -Wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, -Roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 2.Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączniki do SIWZ, które stanowią jej integralną część: dokumentacja techniczna: STWiORB, Przedmiary robót, Projekty budowlane, Wyniki obliczeń, Rysunki - wymienione w rozdziale 21 SIWZ. 3.Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 4 SIWZ, w szczególności: a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Nr 9/2017 (STWiORB) - Roboty ogólnobudowlane - załącznik 7 do SIWZ; b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Remont instalacji elektrycznej - załącznik 9 do SIWZ; c)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Instalacji Sanitarnych Wewnętrznych - załącznik 12 do SIWZ; d)Projekt budowlany - Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 12 - załącznik nr 10 do SIWZ e)Projekt budowlany - Remontu instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz ogrzewania w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II - załącznik nr 13 do SIWZ f)Projekt budowlany - Remontu instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej dla wybranych pomieszczeń w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II - załącznik nr 17 do SIWZ; g)Wyniki obliczeń (zał. nr 15 i 16); h)Rysunki. 4.Wykonawca winien uwzględnić w ofercie cenowej środki pozyskane ze sprzedaży odpadów w tym również i złomu stalowego - ofertę cenową należy pomniejszyć o wartość uzyskana ze sprzedaży odpadów i złomu. 5. Terenem budowy jest obiekt budowlany usytuowany na terenie zamkniętym,w kompleksie wojskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w ŚWIDWINIE 6.Roboty budowlane - mogą być prowadzone tylko w dni robocze, w tym: od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:00, w piątki od 7:00 do 13:00 , w soboty i niedziele roboty nie mogą być prowadzone. Istnieje możliwość pracy w dni świąteczne i soboty w godzinach ponadnormatywnych po uzyskaniu zgody Dowódcy 21 BLT w Świdwinie. 7.Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy 8. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 9.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót 10.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. kierowników robót). 11. Zamawiający, przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w SIWZ (rozdział 3, pkt. 12)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45216240-8,
45431100-8,
45410000-4,
45431200-9,
45442100-8,
45111100-9,
45233222-1,
45331200-8,
45331210-1,
90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT498400.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 520167,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego.
- ZP/51/2024 Dostawa napojów bezalkoholowych na rok 2025
- ZP/63/2024 - Usługi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Przebudowa Placu Lotników w Świdwinie.
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.