eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinREMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93593 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Świdwin: REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71790 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): 21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 12 w kompleksie wojskowym w Świdwinie. Zakres robót obejmuje: -Roboty stolarskie, -Roboty murarskie, -Roboty posadzkowe, -Roboty tynkarskie, -Pokrywanie podłóg i ścian, -Roboty malarskie, -Roboty nawierzchniowe, -Roboty obejmują m.in. wykonanie sufitów napinanych, -Roboty elektryczne obejmują remont instalacji elektrycznej, gniazd ogólnego użytku, gniazd teleinformatycznych i zasilania gwarantowanego instalacji oświetleniowej, awaryjnej i ewakuacyjnej. - Roboty sanitarne obejmują remont instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, - Roboty instalacyjne obejmują również remont, montaż instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej, -Wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, -Roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 2.Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączniki do SIWZ, które stanowią jej integralną część: dokumentacja techniczna: STWiORB, Przedmiary robót, Projekty budowlane, Wyniki obliczeń, Rysunki - wymienione w rozdziale 21 SIWZ. 3.Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 4 SIWZ, w szczególności: a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Nr 9/2017 (STWiORB) - Roboty ogólnobudowlane - załącznik 7 do SIWZ; b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Remont instalacji elektrycznej - załącznik 9 do SIWZ; c)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Instalacji Sanitarnych Wewnętrznych - załącznik 12 do SIWZ; d)Projekt budowlany - Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 12 - załącznik nr 10 do SIWZ e)Projekt budowlany - Remontu instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz ogrzewania w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II - załącznik nr 13 do SIWZ f)Projekt budowlany - Remontu instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej dla wybranych pomieszczeń w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II - załącznik nr 17 do SIWZ; g)Wyniki obliczeń (zał. nr 15 i 16); h)Rysunki. 4.Wykonawca winien uwzględnić w ofercie cenowej środki pozyskane ze sprzedaży odpadów w tym również i złomu stalowego - ofertę cenową należy pomniejszyć o wartość uzyskana ze sprzedaży odpadów i złomu. 5. Terenem budowy jest obiekt budowlany usytuowany na terenie zamkniętym,w kompleksie wojskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w ŚWIDWINIE 6.Roboty budowlane - mogą być prowadzone tylko w dni robocze, w tym: od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:00, w piątki od 7:00 do 13:00 , w soboty i niedziele roboty nie mogą być prowadzone. Istnieje możliwość pracy w dni świąteczne i soboty w godzinach ponadnormatywnych po uzyskaniu zgody Dowódcy 21 BLT w Świdwinie. 7.Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy 8. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 9.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót 10.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. kierowników robót). 11. Zamawiający, przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w SIWZ (rozdział 3, pkt. 12)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45216240-8, 45431100-8, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8, 45111100-9, 45233222-1, 45331200-8, 45331210-1, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT498400.47
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"DAR-BUD" Przedsiębiorstwo-Remontowo-Budowlano-Usługowe Dariusz Kuś, kusiok73@wp.pl, Rąbino 76/1, 78 - 331 , Rąbino, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 520167,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384851,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 520167,56
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.