To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Warszawa: Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje).
Numer ogłoszenia: 93603 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64301 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania kopiarek marki SHARP znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, Warszawa ul. Modlińska 197, ul. Milenijna 2a, ul. Marywilska 44 i ul. Modlińska 61 poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje). 1. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne i odbierać zużyte materiały eksploatacyjne własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do i z siedziby Zamawiającego w terminie do maksimum 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. W przypadku reklamacji dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązuje się wymienić na nowy bez wad w terminie do maksimum 2 dni roboczych od dnia przekazania reklamacji. 3. Poprzez materiały eksploatacyjne rozumie się, tonery, developery, bębny światłoczułe, listwy bębna, pojemniki na zużyte tonery, zespoły grzewcze (utrwalania), elementy transportu papieru (rolki gumowe, taśmy transferowe) i inne, niezbędne do prawidłowej pracy kserokopiarek zgodne ze specyfikacją i zaleceniami producenta. 4. Konserwacje będą wykonywane (zachowując przepisy BHP i ppoż.) zgodnie z zaleceniami producentów kserokopiarek podanymi w dokumentacji technicznej (zakres i częstotliwość) jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. 5. Do napraw i wymian materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie fabrycznie nowych materiałów i części zamiennych zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta. 6. Maksymalny czas na wykonanie skutecznej naprawy kserokopiarek nie może przekroczyć 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia emailem lub faxem. Gdyby z różnych przyczyn naprawa okazałaby się niemożliwa do wykonania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w tym samym terminie kserokopiarki zastępczej o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, przy czym wszelkie koszty (transportu, instalacji, ubezpieczenia) pokrywa Wykonawca. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzany pisemnym protokołem zdawczo- odbiorczym (materiały eksploatacyjne) lub innym dokumentem (naprawa, konserwacja, regulacja) sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 8. W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - przegląd i czyszczenie sekcji grzejnej - przegląd i czyszczenie sekcji wywołującej - przegląd i czyszczenie zespołu przenoszenia obrazu - czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu) - czyszczenie zespołu optyki - czyszczenie kaset papieru - czyszczenie filtrów - czyszczenie drogi transportu papieru - czyszczenie sekcji pobierania papieru - sprawdzenie poprawności działania urządzenia - regulacja jakości kopii 9. W ramach napraw urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum: - zdiagnozowania usterki - wykonanie odpowiednich czynności serwisowych w celu usunięcia usterki - wymianę odpowiednich części lub podzespołów, zgodnych z zaleceniem i specyfikacją techniczną producenta urządzenia, niezbędnych do naprawy urządzenia - dokonanie odpowiednich regulacji i innych czynności w celu doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany typu i lokalizacji (nr pokoju, komórka organizacyjna) urządzeń drukujących wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy Protokół wydruków z kserokopiarek. Zmiany mogą być spowodowane wymianą na inne kopiarki. Jeśli urządzenia te podlegałyby naprawom gwarancyjnym umowa dotyczyłaby wyłącznie dostarczania dla nich materiałów eksploatacyjnych. 11. W przypadku gdyby Zamawiający miał wątpliwości co do: - jakości lub sposobu wykonania naprawy - jakości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo powołania rzeczoznawcy i obciążenia Wykonawcy kosztami wykonanej ekspertyzy w przypadku gdyby potwierdziła ona niewłaściwe wykonanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Aktualny spis kserokopiarek łącznie z ich modelem, s/n, lokalizacją, określa załącznik nr 1 Protokół wydruków z kserokopiarek. Stany liczników oraz miesięczne przebiegi określa załącznik nr 2 Lista i charakterystyka urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.12.50.00 - 50.12.50.00 50.12.51.20 - 50.12.51.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
- COPY-Q s.c. Adam Chojnacki i Radosław Stępień, ul. Goworowska 15/3, 03-363 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87209,00
Oferta z najniższą ceną: 87209,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128554,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.