Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-23
Koło: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3410P W MIEJSCOWOŚCI BOWYCZYNY- DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,291 KM I 3405P DŁUGIE - KALEŃ MAŁA
- DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,715 KM
Numer ogłoszenia: 93608 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3410P W MIEJSCOWOŚCI BOWYCZYNY- DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,291 KM I 3405P DŁUGIE - KALEŃ MAŁA - DŁUGOŚĆ ODCINKA 0,715 KM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Droga 3410P w m. Bowyczyny 1 roboty pomiarowe- 0,291 km 2 mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 1280,40 m2 3 skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 1280,40 m2 4 mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym -128,40 t 5 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej z podwozem ścinki na plac PZD -17,60m2 6 mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, głębokość cięcia 4 cm - 8,80 m 7 ścinka poboczy wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, grubość warstwy średnio 10 cm - 640,20 m2 8 wywóz ziemi ze ścinki samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km - 64,02 m3 Droga 3405P Długie - Kaleń 1 roboty pomiarowe- 0,715 km 2 mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 3861,00 m2 3 skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 3861,00 m2 4 mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym - 386,10 t 5 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej z podwozem ścinki na plac PZD -21,60m2 6 mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, głębokość cięcia 4 cm - 10,80 m 7 ścinka poboczy wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, grubość warstwy średnio 10 cm - 1930,50 m2 8 wywóz ziemi ze ścinki samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km - 193,50 m3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez wykazanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego, Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę, realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie - np. referencje, protokóły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz, których zamówienia zostały zrealizowane W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez dysponowanie potencjałem technicznym Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę dostępem do jednostek sprzętowych niezbędnych do realizacji zamówienia wyszczególnionych poniżej: wytwórnia mieszanek mineralno asfaltowych, zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości od miejsca wbudowania, gwarantującej spełnienie warunków temperatury oraz cech jakościowych przy wbudowaniu mieszanki układarka mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażona w system automatycznej niwelacji układanej masy bitumicznej zaplecze laboratoryjne W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę dostępem do potencjału kadrowego w postaci: Kierownika Budowy 1 osoba, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń [(uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)] osoby posiadające uprawnienia do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. Nr 123 poz. 840) - 2 osoby W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie paliw, promieniowanie lub skażenia; zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; zmiany zakresu lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową zaakceptowanej przez inspektora nadzoru i zatwierdzonej przez Zamawiającego, wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200, www.pzdkolo.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200 pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi wojewódzkiej nr 581 od km 2+250 do km 4+800 na odcinku Gostynin - Kozice - nr postępowania 018/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.