eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiKONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Mińsk Mazowiecki: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU 2014
Numer ogłoszenia: 9360 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 510872 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, faks 025 7582489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wymianę źródeł światła, dławików i bezpieczników latarniowych w lampach przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia zgodnie ze Szczegółową Instrukcją Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych w ZEWT lub zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 2.naprawa i konserwacja, dwóch sztuk latarni sygnalizacyjnych fi 200, naprawę i konserwację urządzenia sterującego oraz wymianę żarówek sygnalizacyjnych (tunel pod torami w miejscowości Stare Zakole) 3.konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 4.naprawę uszkodzonych elementów obudowy oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłócaniu z wyjątkiem: urządzeń pomiarowych, wymiany słupów wspólnych z linią n.n., 5.usuwanie zgłoszonych awarii w terminie 48 godzin 6.kontrolę świecenia lamp przynajmniej 1 raz w miesiącu oraz likwidację ubytków i usterek 7.czyszczenie kloszy opraw oświetlenia (na zgłoszenie Zamawiającego), ale nie więcej niż 1/rok 8.zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji, 9.utrzymywanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 10.usuwanie zasłaniania lamp oświetleniowych (gałęzi drzew), 11.obsługę urządzeń pomiarowych, 12.wprowadzenie zmian czasu pracy oświetlenia w urządzeniach sterujących (maksimum 2 razy/rok - pierwsze programowanie powinno nastąpić do 18 stycznia), 13.Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu nr telefonu, pod który kierowane będą zgłoszenia awarii oświetlenia w dni wolne od pracy Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki oraz adres e-mail pod który Zamawiający będzie miał możliwość zgłoszenia awarii oświetlenia drogowego, 14.Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zdemontowanych źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15.Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę: programatorów astronomicznych, zegarów, przekaźników zmierzchowych oraz wyłączników, 16.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania okresowych przeglądów oświetlenia drogowego -minimum raz na kwartał, 17.wymiana, konserwacja oraz naprawa nie dotyczy części nowo wybudowanego oświetlenia drogowego którego lokalizacja zostanie podana wyłonionemu Wykonawcy. 18.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia okresowych oględzin i pomiarów ochrony przeciwpożarowej i przeciwporażeniowej urządzeń oświetlenia drogowego. Ppo zakończeniu pomiarów Wykonawca sporządzi stosowne protokoły i przekaże Zamawiającemu (do 30 września 2014r.) Ilość konserwowanych punktów świetlnych na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki: 1557 sztuk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalbud Andrzej Żółkowski, ul. Kolejowa 82, 05-300 Targówka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93887,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60885,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114906,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.