eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa samochodów wielofunkyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Biała Podlaska: Dostawa samochodów wielofunkyjnych
Numer ogłoszenia: 93614 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, faks 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów wielofunkyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, transportem i na koszt Wykonawcy, do Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, dwóch samochodów wielofunkcyjnych typu kombi-van. 2) Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3) Pojazd musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 4) Pojazd musi posiadać homologację na samochód ciężarowy, umożliwiającą dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Pojazd zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w Załączniku Nr 1 (Formularz ofertowy) do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą, szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienie, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6) Realizacja zamówienia dokonana zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7) Dostarczone samochody będą posiadały pełny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC, AC, NW, Assistance, na okres 12-stu miesięcy liczony od daty odbioru pojazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia wskazanym w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do składanej oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. a, składa każdy z wykonawców oddzielnie, oświadczenie o którym mowa w ust. 2, składane są wspólnie przez Wykonawców. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) - dokumenty z uwzględnieniem §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 5) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Oświadczenie z ust 2, Wykonawcy składają w oryginale. 6) Wykaz autoryzowanych stacji obsługi (ASO) położonych na terenie kraju. Zamawiający nie dopuszcza możliwości braku autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa lubelskiego - wymagane jest podanie adresu i numeru telefonu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.