eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych GM Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Słupsk: Wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych GM Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 93641 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych GM Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich polegających na przestawianiu trzonów piecowych i kuchennych z istniejących kafli, rozebraniu starych pieców z kafli nie nadających się do ponownego użytku i postawieniu w ich miejsce pieców z nowych kafli lub budowie nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. Zakres robót obejmuje również wykonywanie robót towarzyszących takich jak uzupełnianie lub wymiana tynków na ścianach w obrębie pieca, uzupełnianie i wymiana osprzętu (drzwiczek, ruszt, blach przypiecowych itp.) oraz wywóz i utylizacja gruzu.. 2. Szczegółowy zakres w/w robót określają następujące dokumenty: a) Polskie normy przenoszące europejskie normy zharmonizowane : PN-EN 13055-1-2003, PN-EN 13139-2003, PN-EN 998-2, PN-EN 197-1-2002, PN-EN 459-1-2003 b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich (STWiORZ) - zał. Nr 8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 3000,00 PLN Część nr 2 - 3000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przetargiem, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) w przypadku składania oferty na jedną część (część nr 1 lub część nr 2) - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (wykonane w ramach jednej umowy) polegające na wykonaniu robót zduńskich w zakresie budowy i przestawiania pieców kaflowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł z VAT, b) w przypadku składania oferty na dwie części (część nr 1 i część nr 2) - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót zduńskich w zakresie budowy i przestawiania pieców kaflowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł z VAT lub co najmniej dwa. zamówienia polegające na wykonaniu robót zduńskich w zakresie budowy i przestawiania pieców kaflowych, każde o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł z VAT c) Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty, 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą dyplom mistrza w zawodzie zduna, b) dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi przynajmniej 3 letni staż pracy w zawodzie zduna. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: a) wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, b) wykonawca musi zaoferować termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Niespełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty oświadczeń i dokumentów w postaci: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w rozdz. VI. pkt 2 p.pkt b-c składa dokumenty zgodne z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót zduńskich w zakresie stawiania pieców kaflowych, przestawiania pieców kaflowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. b) dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa w p.pkt a) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osoba posiadającą dyplom (świadectwo) mistrza w zawodzie zduna, oraz co najmniej 3 osobami posiadającącymi przynajmniej 3 letni staż pracy w zawodzie zduna. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt c, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt c) posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. należy dołączyć kserokopię dyplomów mistrzowskich, świadectw czeladniczych, zaświadczeń z odbytych kursów lub w przypadku osób nie posiadających odpowiednich dokumentów - w wykazie osób, o którym mowa w p.pkt. c) wykonawca zobowiązany jest wpisać lata doświadczenia pracy danej osoby przy wykonywaniu robót zduńskich. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 - wymagany jest oryginał dokumentu ). 6. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa (potwierdzenie notarialne) lub pełnomocnictwo w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Koszty zakupu materiałów - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie papierowej (drukowanej) można otrzymać w siedzibie zamawiającego - pok. nr 7..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, pok. nr 4 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych GM Słupsk - Rejon administracji Oddział Nr 1 PGM Sp. z o.o. przy ul. Niemcewicz 15 w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich polegających na przestawianiu trzonów piecowych i kuchennych z istniejących kafli, rozebraniu starych pieców z kafli nie nadających się do ponownego użytku i postawieniu w ich miejsce pieców z nowych kafli lub budowie nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział Nr 1 PGM Sp. z o.o. przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku. Zakres robót obejmuje również wykonywanie robót towarzyszących takich jak uzupełnianie lub wymiana tynków na ścianach w obrębie pieca, uzupełnianie i wymiana osprzętu (drzwiczek, ruszt, blach przypiecowych itp.) oraz wywóz i utylizacja gruzu. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi: 450.000,00 zł . Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszty zakupu materiałów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie robót zduńskich w zasobach mieszkaniowych GM Słupsk - Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM Sp. z o.o. przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich polegających na przestawianiu trzonów piecowych i kuchennych z istniejących kafli, rozebraniu starych pieców z kafli nie nadających się do ponownego użytku i postawieniu w ich miejsce pieców z nowych kafli lub budowie nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział Nr 2 PGM Sp. z o.o. przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. Zakres robót obejmuje również wykonywanie robót towarzyszących takich jak uzupełnianie lub wymiana tynków na ścianach w obrębie pieca, uzupełnianie i wymiana osprzętu (drzwiczek, ruszt, blach przypiecowych itp.) oraz wywóz i utylizacja gruzu. Wykaz ulic Rejonu administracji Oddziału nr 2 określa załącznik nr 7 do SIWZ Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi 450.000,00 zł . Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszty zakupu materiałów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.