eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceKompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn:Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Kielce: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn:Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 93671 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn:Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części podzielonych tematycznie na poszczególne moduły szkoleń: a) CZĘŚĆ I Moduł I Szkolenie Administrowanie systemem RedHat Enterprise Linux wraz z certyfikatem RHCT (RH133) lub równoważne; Moduł II Szkolenie Identyfikowanie, diagnozowanie, rozwiązywanie problemów, a także ich zapobieganie w systemie RedHat EnterpriseLinux (RH142) lub równoważne; Moduł III Szkolenie Zaawansowane w zakresie konfigurowania usług sieciowych w środowisku RedHat Enterprise Linux (RH253) lub równoważne; Moduł IV Szkolenie Podstawy administrowania systemu RedHat Enterprise Linux (RH033) lub równoważny; b) CZĘŚĆ II Moduł I Szkolenie Podstawy zarządzania środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł II Szkolenie Zaawansowane zarządzanie środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł III Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem sieci w oparciu o Suse Linux Enterprise Serwer Moduł IV Szkolenie Optymalizacja środowiska Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł V Szkolenie Budowa i zarządzanie systemów klastrowych w oparciu o SLES; c) CZĘŚĆ III Moduł I Szkolenie Zarządzanie architekturą serwerów typu blade HE646S; Moduł II Szkolenie Zarządzanie architekturą pamięci masowej - (EVA)1 Managing HP StorageWorks Enterprise Virtual Array (EVA); (U4879S); Moduł III Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem danych, archiwizacja - (HP Data Protector)-warsztaty; d) CZĘŚĆ IV Moduł I Szkolenie Użytkowników z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - poziom podstawowy; Moduł II Szkolenie Użytkowników kluczowych w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów i formularzy elektronicznych; Moduł III Szkolenie Administratorów w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów; Moduł IV Szkolenie Nowe funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla kadry kierowniczej; 2. Zamawiający podzielił zamówienia na 4 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawców części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu każdej części zamówienia zawarty został odpowiednio w Załącznikach Nr 1, Nr 2 i Nr 3, Nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) zobowiązany będzie do: a) Przeprowadzenia zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia; b) Przygotowania po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia (w formie papierowej i elektronicznej, za wyjątkiem szkoleń autoryzowanych, gdzie Zamawiający dopuszcza przygotowanie materiałów szkoleniowych w postaci przewidzianej dla danego szkolenia i w przypadku braku możliwości przekazania materiałów szkoleniowych dla celów archiwalnych wymaga się złożenia oświadczenia przez Wykonawcę o braku możliwości przekazania w wym. Materiałów, w przypadku szkoleń z III części zamówienia materiały tylko w formie papierowej) ; c) Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczone odpowiednimi dokumentami. d) Zapewnienia ciągłości prowadzenia szkoleń w terminach wskazanych przez Zamawiającego; e) Zapewnienia zastępstwa w przypadkach kiedy wybrany trener szkoleniowiec nie może z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia; f) Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami; g) Przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym list obecności, dzienników szkoleń, ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań z przeprowadzonych szkoleń i egzaminów zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; h) Oznakowania pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów informacji o treści: Projekt konkursowy Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2. - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej; i) Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkolenia, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęciem szkolenia ( chyba, że strony ustalą termin krótszy). j) W przypadku szkoleń wyjazdowych -zapewnienie zakwaterowania uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia - pokoje maksymalnie 2 osobowe z łazienkami, w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie , a dla III części zamówienia w hotelu minimum dwu gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie - pełnego wyżywienia (śniadanie pełne: szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacja). Zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych (w cenie szkolenia), podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek k) W przypadku szkoleń miejscowych zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych (w cenie szkolenia), podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek. l) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. 5. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 7. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od Wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami. 8. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest: CZĘŚĆ I ,I I, III szkolenia wyjazdowe dla wszystkich modułów tj poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km CZĘŚĆ IV Moduł I, II, IV Szkolenia miejscowe miasto Kielce, Moduł III wyjazdowe tj poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie : Część I minimum jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu szkolenia odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia dla tej części, której wartość wynosi co najmniej 7 000,00 zł brutto dla minimum 2 osób. Część II minimum jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu szkolenia odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia dla tej części, której wartość wynosi co najmniej 4 000,00 zł brutto dla minimum 2 osób. Część III minimum dwoma usługami polegającymi na przeprowadzeniu szkoleń odpowiadających tematyce przedmiotowi zamówienia dla tej części, których wartość wynosi co najmniej 12 000,00 zł brutto dla minimum 4 osób. Część IV minimum jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu szkolenia odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia dla tej części, której wartość wynosi co najmniej 4 000,00 zł brutto dla minimum 3 osób. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu usług wg wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują bądź będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Część I Trener/trenerzy posiada/ją doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 1 szkolenia w tej części odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia. Certyfikat RHCE oraz RHCI lub równoważny Część II Trener/trenerzy posiada/ją doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 1 szkolenia w tej części odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia. Część III Trener/trenerzy posiada/ją doświadczenie w postaci przeprowadzenia minimum 2 szkoleń w tej części odpowiadającego tematyce przedmiotowi zamówienia. Certyfikowany instruktor HP Część IV Trener/ trenerzy posiada/ją 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń z systemów informatycznych, w tym przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 szkolenia grupowego z zakresu systemu elektronicznego obiegu dokumentów. Trener musi posiadać bardzo dobrą znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie systemu eSOD firmy R-Data Sp. z o.o., dedykowanych dla administracji publicznej.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób wg wzoru stanowiacego dodatek nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy -dla odpowiedniej części, wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest do złożenia pisemnych zobowiązań tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2, 3 i 4. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej, o której mowa w ust. 1. 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin zakończenia modułów szkolenia może ulec zmianie, pod warunkiem zaakceptowania tych zmian przez strony umowy oraz pod warunkiem, że szkolenia odbędą się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny umowy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: a) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571k.c. b) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ; 25-516 Kielce pokój nr 347 III piętro budynek C-2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ; 25-516 Kielce pokój nr 146 I piętro budynek C-2 KANCELARIA OGÓLNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie jest związane z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2-Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej oraz Budżetu Krajowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie Administrowanie systemem RedHat Enterprise Linux wraz z certyfikatem RHCT (RH133) lub równoważny; 2. Szkolenie Identyfikowanie, diagnozowanie, rozwiązywanie problemów, a także ich zapobieganie w systemie RedHat EnterpriseLinux (RH142) lub równoważny; 3. Szkolenie Zaawansowane w zakresie konfigurowania usług sieciowych w środowisku RedHat Enterprise Linux (RH253) lub równoważny; 4. Szkolenie Podstawy administrowania systemu RedHat Enterprise Linux (RH033) lub równoważny;Ad.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Administrowanie systemem RedHat Enterprise Linux wraz z certyfikatem RHCT (RH133) lub równoważny; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r., natomiast koniec przewiduje się nie później niż 29 lipiec 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 5 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Ad.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Identyfikowanie, diagnozowanie, rozwiązywanie problemów, a także ich zapobieganie w systemie RedHat EnterpriseLinux (RH 142) lub równoważny; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 4 dniowe 8 godzinne (razem 32 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 1 kwiecień 2011r., natomiast koniec przewiduje się nie później niż 31 sierpień 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 4 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.). 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenie szkolenia z zakresu konfigurowania usług sieciowych w środowisku RedHat Enterprise Linux (RH253) lub równoważny - szkolenie zaawansowane; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 4 dniowe 8 godzinne (razem 32 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 2 maj 2011r., natomiast koniec przewiduje się nie później niż 30 wrzesień 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 4 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.). 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - administrowania systemu RedHat Enterprise Linux z certyfikatem (RH033) lub równoważny- szkolenie podstawowe ; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r., natomiast koniec przewiduje się nie później niż 29 kwietnia 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 5 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.). 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie Podstawy zarządzania środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer (3101); 2. Szkolenie Zaawansowane zarządzanie środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer(3103); 3. Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem sieci w oparciu o Suse Linux Enterprise Serwer (3075); 4. Szkolenie Optymalizacja środowiska Suse Linux Enterprise Serwer(9053); 5. Szkolenie Budowa i zarządzanie systemów klastrowych w oparciu o SLES (9056); Ad. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Zarządzania środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer - szkolenie podstawowe (3101); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 3 dniowe 8 godzinne (razem 24 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r. i nie później niż 29 kwietnia 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 3 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - zarządzanie środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer - szkolenie zaawansowane (3103); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 kwiecień 2011r. i nie później niż 29 kwiecień 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 5 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia.Ad.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenie szkolenia z zakresu - Zarządzanie bezpieczeństwem sieci w oparciu o Suse Linux Enterprise Serwer (3075); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 kwiecień 2011r. i nie później niż 29 kwiecień 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 5 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej, maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Optymalizacja środowiska Suse Linux Enterprise Serwer (9053); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 4 dniowe 8 godzinne (razem 32 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 2 maj 2011r. i nie później niż 31 maj 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 4 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Budowa i zarządzanie systemów klastrowych w oparciu o SLES(9056); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 2 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 4 dniowe 8 godzinne (razem 32 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: nie wcześniej niż 1 czerwiec 2011r. i nie później niż 30 czerwiec 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 4 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie Zarządzanie architekturą serwerów typu blade HE646S; 2. Szkolenie Zarządzanie architekturą pamięci masowej - (EVA 1: Managing HP StorageWorks Enterprise Virtual Array (EVA) (U4879S); 3. Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem danych, archiwizacja - (HP Data Protector) - warsztat. Ad.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Zarządzanie architekturą serwerów typu blade HE646S; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 3 dniowe 8 godzinne (razem 24 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r. i nie później niż 29 lipiec 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 3 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu - Zarządzanie architekturą pamięci masowej (EVA 1: Managing HP StorageWorks Enterprise Virtual Array (EVA) (U4879S); I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: nie wcześniej niż 1 kwiecień 2011r. i nie później niż 30 czerwiec 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 4 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. Ad.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenie szkolenia z zakresu - Zarządzanie bezpieczeństwem danych, archiwizacja - (HP Data Protector) - warsztat I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 4 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 2 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia dla tych osób w ramach szkoleń otwartych jeżeli ilość osób na jednego prowadzącego nie będzie większa niż 12 osób. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 5 dniowe 8 godzinne (razem 40 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: nie wcześniej niż 1 kwiecień 2011r. i nie później niż 29 kwiecień 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 5 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie Użytkowników z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - poziom podstawowy; 2. Szkolenie Użytkowników kluczowych w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów i formularzy elektronicznych; 3. Szkolenie Administratorów w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów; 4. Szkolenie Nowe funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla kadry kierowniczej; Ad.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia użytkowników z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentu e-SOD - poziom podstawowy; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 200 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 20 gr. x 10 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Czas trwania szkolenia - 1 dniowe 8 godzinne. Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 4. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r., natomiast koniec przewiduje się nie później niż 3 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 5. Szkolenie miejscowe (na terenie miasta Kielce): 1 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 6. Salę szkoleniową oraz sprzęt komputerowy do przeprowadzenia szkoleń zapewnia Wykonawca. 7. Serwer z aktualną i odpowiednio skonfigurowaną wersją systemu eSOD na potrzeby przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca. Ad.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia użytkowników kluczowych w zakresie nowych funkcjonalności w eSOD i tworzenie formularzy elektronicznych I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 50 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 5 gr. x 10 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Czas trwania szkolenia - 2 dniowe 8 godzinne (razem 16 godzin). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 4. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 2 maj 2011 roku, natomiast zakończenie nie później niż 30 wrzesień 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 5. Szkolenie miejscowe (na terenie miasta Kielce): 2 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 6. Salę szkoleniową oraz sprzęt komputerowy do przeprowadzenia szkoleń zapewnia Wykonawca. 7. Serwer z aktualną i odpowiednio skonfigurowaną wersją systemu eSOD na potrzeby przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca. Ad.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia administratorów w zakresie nowych funkcjonalności; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 3 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 1 gr. x 3 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć indywidualne stanowisko komputerowe. 4. Czas trwania szkolenia - 3 dniowe 8 godzinne (razem 24 godziny). Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 5. Termin organizacji szkolenia: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 2 maj 2011r., natomiast zakończenie nie później niż 31 maj 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 6. Szkolenie wyjazdowe: 3 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km, z zastrzeżeniem, że dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia (Zaoferowanie przez Wykonawcę miejsca organizacji szkolenia, które nie będzie spełniało wymagania Zamawiającego w zakresie minimalnej maksymalnej odległości miejsca szkolenia od granic administracyjnych miasta Kielc, spowodowuje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) 8. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia. 9. Serwer z aktualną i odpowiednio skonfigurowaną wersją systemu eSOD oraz niezbędny sprzęt komputerowy na potrzeby przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca.Ad.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: Usługę przeprowadzenia szkolenia z zakresu nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla kadry kierowniczej; I. Założenia dotyczące organizacji szkolenia: 1. Liczba osób szkolonych - 16 pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego. 2. Liczba grup szkolonych - 2 gr. x 8 os. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób w grupach na poszczególne miesiące. 3. Czas trwania szkolenia - 1 dniowe 8 godzinne. Przyjmuje się, że czas jednej godziny lekcyjnej = 45 minutom. 4. Termin organizacji szkolenia oddzielnie dla każdej grupy: rozpoczęcie nastąpi nie wcześniej niż 1 kwietnia 2011r., natomiast zakończenie nie później niż 29 kwietnia 2011r. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 5. Szkolenie miejscowe (na terenie miasta Kielce): 1 dniowe. Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 6. Salę szkoleniową oraz sprzęt komputerowy do przeprowadzenia szkoleń zapewnia Wykonawca. 7. Serwer z aktualną i odpowiednio skonfigurowaną wersją systemu eSOD na potrzeby przeprowadzenia szkolenia zapewnia Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.