To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93693 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Turobin: Przebudowa ujęcia wody w m. Gródki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37520-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turobin, krajowy numer identyfikacyjny
95036918400000, ul.
ul. Rynek
4,
23465
Turobin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 833 343, faks
846 833 335, e-mail
urzad.gminy@turobin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ujęcia wody w m. Gródki.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ujęcia wody w m. Gródki. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zbiornik wody czystej, b) roboty ziemne, c) podkłady pod płytę denną, d) konstrukcję żelbetową, e) ocieplenie ściany zbiornika, f) ocieplenie i pokrycie stropu, g) ślusarkę, h) zewnętrzne roboty wykończeniowe, i) budynek stacji wodociągowej, j) ogrodzenie i zagospodarowanie terenu, k) drogi, chodniki i opaskę, l) instalację wewnętrzną, m) instalację zewnętrzną, n) rurociągi na zewnątrz budynku ujęcia wody - prace ziemne i montażowe, montaż hydrantu, o) przebudowę obudów pomp głębinowych - montaż obudów typu LANGE, p) demontaż urządzeń w budynku, q) instalację ogrzewania, wentylacji, wody i kanalizacji wewnątrz budynku ujęcia wody, r) instalację technologiczną wewnątrz budynku ujęcia wody. 3. Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 45100000-8; 45111200-0; 45233250-6; 45223500-1; 45262350-9; 45262310-7; 45223110-0; 45262500-6; 45320000-6; 45321000-3; 45260000-7; 45261210-9; 45410000-4; 45231300-8; 45311100-1; 45315100-9; 45314300-4; 45252120-5; 45330000-9; 45300000-0; 45310000-3; 45231110-9; 45111291-4; 45332200-5; 45332300-6; 45332400-7; 45332000-3; 45231112-3; 45252126-7. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane (część opisowa oraz część rysunkowa), opinia geotechniczna, dokumentacja rysunkowa stanowiące integralną część SIWZ. 5. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenie w terenie, wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej uzgodnionej z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Biłgoraju. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). 8. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672 ze zm.). 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt transportu i rozładunku odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 10. Wykonawca zapewnienia na własny koszt transport i rozładunek gruzu budowlanego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się w odległości do 15 km od terenu robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na żądanie Zamawiającego elementów z demontażu i rozbiórek przedstawiających w ocenie Zamawiającego wartość użytkową, ich załadunku, transportu i rozładunku na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w miejscowości Turobin. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w dokumentacji projektowej, specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów oraz nazwy producentów czy konkretnych modeli Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 14. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 15. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości SIWZ po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści SIWZ. 16. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: - prac budowlanych, wykończeniowych, montażowych i demontażowych, - prac hydraulicznych, - prac elektrycznych, - prac instalacyjnych i wentylacyjnych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierowników budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru. 17. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest do żądania: - oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - oraz (jeżeli Zamawiający będzie tego wymagał) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.16 czynności Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45252126-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45233250-6,
45223500-1,
45262350-9,
45262310-7,
45223110-0,
45262500-6,
45320000-6,
45321000-3,
45260000-7,
45261210-9,
45410000-4,
45231300-8,
45311100-1,
45315100-9,
45314300-4,
45252120-5,
45330000-9,
45300000-0,
45310000-3,
45231110-9,
45111291-4,
45332200-5,
45332300-6,
45332400-7,
45332000-3,
45231112-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W dniu 6 marca 2017 roku Wójt Gminy Turobin ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Przebudowa ujęcia wody w m. Gródki", zgodnie z przepisami ustawy Pzp w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający zamierzał zrealizować inwestycję ze środków własnych z budżetu Gminy Turobin na rok 2017. W trakcie postępowania, na etapie oceny i badania ofert Zamawiający powziął informację o ogłoszeniu przez Zarząd Województwa Lubelskiego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach działania 6.4 Gospodarka wodno - ściekowa, a tym samym możliwości pozyskania środków zewnętrznych na zadanie "Przebudowa ujęcia wody w m. Gródki", w wysokości umożliwiającej realizację zadania w pełnym zakresie. Biorąc pod uwagę opisany stan faktyczny Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Nie leży w interesie publicznym prowadzenie postępowania skoro powstała możliwość pozyskania funduszy zewnętrznych. Ponadto kontynuowanie postępowania przetargowego stało się również nieuzasadnione w świetle zasady celowości wydatkowania finansów publicznych. Dotychczasowe środki inwestycyjne, w skutek możliwości pozyskania środków zewnętrznych będzie można przeznaczyć na inne cele. Przed ogłoszeniem przetargu Zamawiający nie mógł przewidzieć realnej możliwości pozyskania środków zewnętrznych na ww. inwestycję. Możliwość taka pojawiła się dopiero po ogłoszeniu przetargu i ogłoszeniu naboru wniosków przez Zarząd Województwa Lubelskiego, stąd też decyzja o unieważnieniu przedmiotowego przetargu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT751170.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TUROBIN
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Turobin
więcej: przetargi TUROBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.