To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Rzeszów: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 93698 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430012 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8605600, faks 017 8527194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 2-3 do SIWZ, w tym przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do WSIZ. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścian działowych, stolarki drzwiowej i posadzek (kod CPV 45111100-9), b) roboty konstrukcyjne - wykonanie nadproży nad projektowanymi otworami drzwiowymi i ścianą przesuwną (kod CPV 45200000-9), c) roboty wykończeniowe wewnętrzne obejmują: wykonanie posadzek wraz z podłożem, tynki, gładzie, sufity i sufity podwieszane, okładziny ścian i malowanie, wykonanie ścianek działowych murowanych, gipsowo - kartonowych oraz ścianek z płyt kompozytowych (typ LTT), montaż stolarki drzwiowej oraz ślusarki aluminiowej szklanej (kod CPV 45400000-1), d) roboty w zakresie: instalacji elektrycznych (kod CPV 45310000-3), montaż rozdzielnic odbiorczych (kod CPV 45315700-5), instalacja gniazd wtyczkowych (kod CPV 45311100-1), wykonanie wewnętrznych linii zasilających (kod CPV 45311100-1), instalowanie systemów alarmowych i anten (kod CPV 45312000-7), wykonanie instalacji oświetleniowej (kod CPV 45311200-2), instalacji telefonicznych i komputerowych (kod CPV 45314200-3), instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych (kod CPV 45316200-7), e) instalowanie sprzętu chłodzącego (kod CPV 45331230), f) roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego (kod CPV 45332400-7) wraz z białym montażem, w szczególności muszle, baterie, umywalki itp., przykładowo: ceramika łazienkowa i armatura firmy SANITEC KOŁO seria Aplauz lub równoważne, g) wykonanie izolacji cieplnej (kod CPV 45321000). 4. Prace budowlane, określone w ust. 3, wykonywane będą w następujący sposób: w pierwszej kolejności nastąpi przebudowa pomieszczeń na parterze: Biura Obsługi Klienta, Agencji Banku, sali komputerowej (obecnie pokoje nr 08,09 i 10), poczekalni, pokoi nr 03, 04 oraz 07, a po uruchomieniu sali komputerowej na parterze, w dalszej kolejności zostaną udostępnione pomieszczenia na I piętrze: tj. sala 106, 107 oraz poczekalnia i inne pozostałe pomieszczenia objęte zakresem robót. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w Ośrodku (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, kontakt: Krzysztof Kawalec - pokój nr 110, tel. 017 860 56 18 lub 017 860 56 00 lub Zbigniew Konieczny - pokój nr 105,tel.017 860 56 17 lub 017 860 56 00). Na tą okoliczność Wykonawca lub przez niego upoważniona osoba potwierdzi Zamawiającemu udział w wizji lokalnej. 6. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca - w ramach ceny ofertowej - zobowiązany będzie do: a) urządzenia zaplecza i placu budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym oraz przeniesienia istniejącego wyposażenia na czas przebudowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, a po zakończeniu - ponownego wniesienia mebli i urządzeń do przebudowanych pomieszczeń, b) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób postronnych z umożliwieniem korzystania z przejść i dostępu do innych pomieszczeń pracownikom WORD, c) usuwania gruzu z parteru oraz I piętra lejami zsypowymi bezpośrednio do podstawionych kontenerów lub pojazdów od strony południowej i wschodniej budynku, d) zapewnienia bezpieczeństwa dojścia i dojazdu do posesji, e) prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w przedmiarze robót, STWiORB, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, f) wykonania pomiarów przewidzianych odrębnymi przepisami i ewentualnych obmiarów powykonawczych, g) każdorazowego uzgadniania terminów i miejsca wszystkich dostaw materiałów budowlanych i wyposażenia z Zamawiającym. 7. Wszystkie prace budowlane będą wykonywane w budynku zasiedlonym w pełnej obsadzie osobowej i nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Ośrodka. W cenie ofertowej należy uwzględnić fakt, iż w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1530, a także w soboty w godz. 800 - 1200, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu. Niektóre prace wykonywane w godzinach przeprowadzania egzaminów teoretycznych mogą być przerywane ze względy na nadmierny hałas spowodowanymi w/w pracami. Zamawiający zobowiązuje się do przedkładania tygodniowego harmonogramu egzaminów teoretycznych określającego godz. egzaminowania. 8. Prace budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, prowadzone będą podczas normalnej działalności WORD w Rzeszowie, w związku z powyższym, prace podczas których może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 9. W celu minimalizacji zakłóceń pracy Ośrodka, Zamawiający udostępni - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 10. Wszystkie kolory i wzory materiałów wykończeniowych oraz mebli i wyposażenia wymagają uzgodnienia przed dokonaniem zamówienia z Zamawiającym i projektantem. 11. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa STANEX-BUD Arkadiusz Stankiewicz, ul. Pełkińska 156, 37-500 JAROSŁAW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 873703,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 407458,50
Oferta z najniższą ceną: 407458,50 / Oferta z najwyższą ceną: 541071,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.