To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93713 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Rawicz: Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504537-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny
32029400000, ul.
ul. 17 Stycznia
28,
63-900
Rawicz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 5468500 w. 229, 65 5468507, faks
655 454 266, e-mail
zp_rawicz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/P.2232.6.2017.SW
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): - zadanie nr 1: Dostawy pieczywa, - zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych, Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Chleb baltonowski pszenno - żytni - 120 000 kg; 2) Chleb pszenny - 16 000 kg; 3) Bułka tarta - 1 200 kg; 4) Bułka pszenna - 40 000 szt.; 5) Chleb graham - 300 kg; 6) Chleb bezglutenowy - 80 kg; 7) Wafle ryżowe naturalne - 50 kg; Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Liść laurowy - 20 kg; 2) Majeranek - 80 kg ; 3) Sól - 2000 kg ; 4) Ocet - 500 l; 5) Musztarda - 800 kg; 6) Papryka mielona ostra - 80 kg; 7) Ziele angielskie - 22 kg; 8) Sos grzybowy - 280 kg; 9) Sos pieczeniowy - 350 kg; 10) Sos biały - 600 kg; 11) Sos cygański - 400 kg; 12) Barszcz biały - 400 kg; 13) Zupa grzybowa - 640 kg; 14) Przyprawa oregano - 30 kg; 15) Przyprawa curry - 22 kg; 16) Żurek - 600 kg; 17) Cukier - 17 000 kg; 18) Bulion drobiowy - 1 900 kg; 19) Herbata granulowana - 450 kg; 20) Kawa zbożowa - 1 000 kg; 21) Kwasek cytrynowy - 27 kg; 22) Miód sztuczny - 1000 kg; 23) Zioła prowansalskie - 36 kg; 24) Pieprz czarny mielony - 90 kg; 25) Przyprawa warzywna typu vegeta - 1 400 kg; 26) Przyprawa w płynie typu maggi - 1 500 l; 27) Ketchup - 750 kg; 28) Woda źródlana - 20000 l; 29) Cynamon - 15 kg; 30) Sos pomidorowy - 300 kg; 31) Makaron - 14000 kg;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15811000-6,
15811100-7,
15811400-0,
15831000-2,
15863000-5,
15871000-4,
15872400-5,
15891000-0,
15981000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy pieczywa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT252935.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 265624.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT116536.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123398.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.