eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa oprzyrządowania do stacji CR dedykowanego do mammografii (skaner, kasety CR, stanowisko do opracowywania zdjęć) oraz wywoływarki mammograficznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Wrocław: Dostawa oprzyrządowania do stacji CR dedykowanego do mammografii (skaner, kasety CR, stanowisko do opracowywania zdjęć) oraz wywoływarki mammograficznej.
Numer ogłoszenia: 93725 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprzyrządowania do stacji CR dedykowanego do mammografii (skaner, kasety CR, stanowisko do opracowywania zdjęć) oraz wywoływarki mammograficznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprzyrządowania do stacji CR dedykowanego do mammografii (skaner, kasety CR, stanowisko do opracowywania zdjęć) oraz wywoływarki mammograficznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze Oryginalny kod CPV: 33.45.33.00 - Aparatura i sprzęt do wywoływania filmów Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.33.00 - Aparatura i sprzęt do wywoływania filmów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Konsorcjantów musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Konsorcjantów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Spełnienie powyższych warunków uczestnictwa oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Konsorcjantów oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Klinczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław ( Sekcja Zamówień Publicznych - Budynek Logistyki, pok. nr 16 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Klinczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław ( Budynek Wydziału Głównego Księgowego - pok. nr 5 Kancelaria Tajna ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.