Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Poznań: Dostawa pożywek mikrobiologicznych, płytek kontaktowych, wzorców chemicznych, materiałów referencyjnych, kolumienek immunologicznych, wzorców leków oraz końcówek jednorazowych do pipet automatycznych.
Numer ogłoszenia: 93744 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8689347; 0601 851941, faks 61 8684531, 61 661 93 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pożywek mikrobiologicznych, płytek kontaktowych, wzorców chemicznych, materiałów referencyjnych, kolumienek immunologicznych, wzorców leków oraz końcówek jednorazowych do pipet automatycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pożywek mikrobiologicznych, płytek kontaktowych, wzorców chemicznych, materiałów referencyjnych, kolumienek immunologicznych, wzorców leków oraz końcówek jednorazowych do pipet automatycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 38.43.71.10 - Końcówki pipet .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : Pakiet I - 1 950,00 PLN Pakiet II - 440,00 PLN Pakiet III - 206,00 PLN Pakiet IV - 130,00 PLN Pakiet V - 850,00 PLN Pakiet VI - 20,00 PLN Pakiet VII - 930,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1). w pieniądzu - na rachunek bankowy Zamawiającego nr NBP O/O Poznań 13 1010 1469 0039 2613 9120 0000; 2). w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3). w gwarancji bankowej; 4). w gwarancji ubezpieczeniowej; 5). w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1. - złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 lub-i nr 3 lub-i nr 4 lub-i nr 5 lub-i nr 6 lub/i nr 7 lub-i nr 8 tj. opis techniczny. Wymaga się, aby formularz ofertowy i opisy techniczne były sporządzone na oryginalnych drukach zamawiającego. Wszelkie istotne zmiany dotyczące treści spowodują odrzucenie oferty jako sprzecznej z SIWZ; 2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz art. 24 ust. 1 ustawy; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.Próbki pożywek suchych: - Agar BGA - Agar Listeria wg Ottaviani i Agosti (ALOA) wraz z suplementem w przypadku konieczności jego zaoferowania (PN-EN ISO 11290-1:1999+A1:2005, PN-EN ISO 11290-2:2000 +A1:2005 +Ap1:2006+Ap2:2007) - Agar VRBG (PN-ISO 21528-1:2005, PN-ISO 21528-2:2005) - Bulion pół-Frasera wraz z suplementem w przypadku konieczności jego zaoferowania (PN-EN ISO 11290-1:1999+A1:2005) wraz z kompletną dokumentacją tj. specyfikacją, przykładowym świadectwem kontroli jakości wystawionym przez producenta, kartą charakterystyki zgodną z obowiązującymi przepisami - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu I (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. pożywki mikrobiologiczne J; Dostarczone próbki będą służyły do oceny zgodności pożywki z opisem zawartym w SIWZ. Próbki pożywek będą oceniana na szczepach wzorcowych i próbkach rzeczywistych. Próbki muszą być dostarczone w najmniejszych, dostępnych opakowaniach, w których pożywki będą dostarczane. Próbki należy dostarczyć do dnia 15 marca 2013 roku z zachowaniem warunków przewidzianych przez producenta dla transportu i przechowywania produktu. Informacja dotycząca warunków przechowywania próbek musi znajdować się na opakowaniu w widocznym miejscu. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją. Próbki nie podlegają zwrotowi. 5.Przykładowa specyfikacja, świadectwo kontroli jakości wystawione przez producenta oraz karta charakterystyki zgodna z obowiązującymi przepisami dla pożywki gotowej Muller - Hinton z krwią - płytki, dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu I (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. pożywki mikrobiologiczne J; 6.Przykładowe świadectwo kontroli jakości wystawione przez producenta - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu II (załącznik nr 3 do SIWZ) tj. płytki kontaktowe J; 7.Próbki końcówek jednorazowych do pipet automatycznych J: a). końcówki do PCR o poj. 20 - 300ul, długość 55mm, w pudełkach, sterylne kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Eppendorf Xplorer 4861000.031, b). końcówki o pojemności 0,5-250 ul, wysokość końcówki 52-53 mm, wysokość osadzenia 10 mm, wysokość stożka 42-43 mm; kanał wewnętrzny końcówki o gładkich ściankach, przejrzystość materiału umożliwiająca obserwację ilości dozowanego płynu, zrzucanie końcówki po jednorazowym naciśnięciu przycisku wyrzutnika kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Finnpipette, c). końcówki o pojemności 100-1000 ul, wysokość końcówki 71-72 mm, wysokość osadzenia 10 mm, wysokość stożka 61-62 mm, kanał wewnętrzny końcówki o gładkich ściankach, przejrzystość materiału umożliwiająca obserwację ilości dozowanego płynu, zrzucanie końcówki po jednorazowym naciśnięciu przycisku wyrzutnika, z filtrem, sterylne, w pudełkach, kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Finnpipette, d). strzykawki o pojemności 5 ml kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego multidozatorami Multipette XstreamEppendorf 4986000.025, e). strzykawki o pojemności 10 ml kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego multidozatorami Multipette XstreamEppendorf 4986000.025 - wraz z kompletną dokumentacją tj. dla poz. a). zaświadczenie producenta dla danej serii zawierające informacje: wolne od DNaz, RNaz, ludzkiego DNA, dokument wystawiony przez producenta potwierdzający jałowość-sterylność i termin ważności jałowości-sterylności, dla poz. c). dokument wystawiony przez producenta potwierdzający jałowość-sterylność i termin ważności jałowości-sterylności - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu VII (załącznik nr 8 do SIWZ) tj. końcówki jednorazowe do pipet automatycznych J. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją. Próbki muszą być dostarczone w najmniejszych, dostępnych opakowaniach, w których końcówki będą dostarczana. Próbki należy dostarczyć do dnia 15 marca 2013 roku. Próbki nie podlegają zwrotowi. 8.Dowód wniesienia wadium; 9.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy; 10.Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 11.Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w.w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z pkt. III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z pkt. III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z pkt. III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z pkt. III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 lub-i nr 3 lub-i nr 4 lub-i nr 5 lub-i nr 6 lub-i nr 7 lub-i nr 8 tj. opis techniczny. Wymaga się, aby formularz ofertowy i opisy techniczne były sporządzone na oryginalnych drukach zamawiającego. Wszelkie istotne zmiany dotyczące treści spowodują odrzucenie oferty jako sprzecznej z SIWZ; 2.Próbki pożywek suchych: - Agar BGA - Agar Listeria wg Ottaviani i Agosti (ALOA) wraz z suplementem w przypadku konieczności jego zaoferowania (PN-EN ISO 11290-1:1999+A1:2005, PN-EN ISO 11290-2:2000 +A1:2005 +Ap1:2006+Ap2:2007) - Agar VRBG (PN-ISO 21528-1:2005, PN-ISO 21528-2:2005) - Bulion pół-Frasera wraz z suplementem w przypadku konieczności jego zaoferowania (PN-EN ISO 11290-1:1999+A1:2005) wraz z kompletną dokumentacją tj. specyfikacją, przykładowym świadectwem kontroli jakości wystawionym przez producenta, kartą charakterystyki zgodną z obowiązującymi przepisami - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu I (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. pożywki mikrobiologiczne J; Dostarczone próbki będą służyły do oceny zgodności pożywki z opisem zawartym w SIWZ. Próbki pożywek będą oceniana na szczepach wzorcowych i próbkach rzeczywistych. Próbki muszą być dostarczone w najmniejszych, dostępnych opakowaniach, w których pożywki będą dostarczane. Próbki należy dostarczyć do dnia 15 marca 2013 roku z zachowaniem warunków przewidzianych przez producenta dla transportu i przechowywania produktu. Informacja dotycząca warunków przechowywania próbek musi znajdować się na opakowaniu w widocznym miejscu. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją. Próbki nie podlegają zwrotowi. 3.Przykładowa specyfikacja, świadectwo kontroli jakości wystawione przez producenta oraz karta charakterystyki zgodna z obowiązującymi przepisami dla pożywki gotowej Muller - Hinton z krwią - płytki, dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu I (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. pożywki mikrobiologiczne J; 4.Przykładowe świadectwo kontroli jakości wystawione przez producenta - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu II (załącznik nr 3 do SIWZ) tj. płytki kontaktowe J; 6.Próbki końcówek jednorazowych do pipet automatycznych J: a). końcówki do PCR o poj. 20 - 300ul, długość 55mm, w pudełkach, sterylne kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Eppendorf Xplorer 4861000.031, b). końcówki o pojemności 0,5-250 ul, wysokość końcówki 52-53 mm, wysokość osadzenia 10 mm, wysokość stożka 42-43 mm; kanał wewnętrzny końcówki o gładkich ściankach, przejrzystość materiału umożliwiająca obserwację ilości dozowanego płynu, zrzucanie końcówki po jednorazowym naciśnięciu przycisku wyrzutnika kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Finnpipette, c). końcówki o pojemności 100-1000 ul, wysokość końcówki 71-72 mm, wysokość osadzenia 10 mm, wysokość stożka 61-62 mm, kanał wewnętrzny końcówki o gładkich ściankach, przejrzystość materiału umożliwiająca obserwację ilości dozowanego płynu, zrzucanie końcówki po jednorazowym naciśnięciu przycisku wyrzutnika, z filtrem, sterylne, w pudełkach, kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pipetami Finnpipette, d). strzykawki o pojemności 5 ml kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego multidozatorami Multipette XstreamEppendorf 4986000.025, e). strzykawki o pojemności 10 ml kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego multidozatorami Multipette XstreamEppendorf 4986000.025 - wraz z kompletną dokumentacją tj. dla poz. a). zaświadczenie producenta dla danej serii zawierające informacje: wolne od DNaz, RNaz, ludzkiego DNA, dokument wystawiony przez producenta potwierdzający jałowość-sterylność i termin ważności jałowości-sterylności, dla poz. c). dokument wystawiony przez producenta potwierdzający jałowość-sterylność i termin ważności jałowości-sterylności - dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu VII (załącznik nr 8 do SIWZ) tj. końcówki jednorazowe do pipet automatycznych J. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją. Próbki muszą być dostarczone w najmniejszych, dostępnych opakowaniach, w których końcówki będą dostarczana. Próbki należy dostarczyć do dnia 15 marca 2013 roku. Próbki nie podlegają zwrotowi. 6.Dowód wniesienia wadium; 7.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy; 8.Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 9.Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań lub za zaliczeniem pocztowym - opłata w wysokości 10,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Grunwaldzka 250, 60 - 166 Poznań pok. nr 131.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Maksymalna ilość przedmiotu zamówienia objętego umową może zostać zredukowana przez zamawiającego, z uwzględnieniem własnych potrzeb o 20% całego zamówienia. Dostawca nie może z tego tytułu rościć żadnych pretensji. W przypadku obniżenia ilości przedmiotu zamówienia, całkowita wartość umowy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.