eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaUsługa organizacji szkolenia w zakresieMonter izolacji budowlanych z egzaminem czeladniczym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Stalowa Wola: Usługa organizacji szkolenia w zakresie: Monter izolacji budowlanych z egzaminem czeladniczym
Numer ogłoszenia: 93748 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji szkolenia w zakresie: Monter izolacji budowlanych z egzaminem czeladniczym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli w zakresie Monter izolacji budowlanych z egzaminem czeladniczym. Uczestnikami szkolenia będą osoby mające ukończone 18 lat, ukończoną co najmniej szkołę podstawową lub gimnazjum oraz posiadające zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy w zawodzie monter izolacji budowlanych. a)Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie monter izolacji budowlanych oraz zdobycie uprawnień czeladnika w zawodzie monter izolacji budowlanych. b) Instytucja szkoleniowa powinna posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP. c) Miejsce realizacji szkolenia: Stalowa Wola lub inna miejscowość, do której ze Stalowej Woli jest dogodny dojazd, a łączny czas dojazdu na szkolenie w obie strony ze Stalowej Woli i czas pobytu na zajęciach nie przekracza 10 godzin. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. d) Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz musi uwzględniać zagadnienia zawarte w Standardzie wymagań - egzamin czeladniczy dla zawodu monter izolacji budowlanych (89/c), ustalone przez Związek Rzemiosła Polskiego. Program musi być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem czeladniczym w zawodzie monter izolacji budowanych. e) Liczba godzin szkolenia: powinna być podana w godzinach zegarowych i stanowić sumę: liczby godzin zajęć edukacyjnych oraz liczby godzin przeznaczonych na przerwy. Liczba godzin zajęć edukacyjnych powinna wynosić 280 godzin lekcyjnych (45 minut), co stanowi 210 godzin zegarowych. Czas przeznaczony na przerwy nie może przekroczyć 15% liczby godzin szkolenia. Liczbę godzin przeznaczonych na egzamin wewnętrzny i egzamin czeladniczy podaje Wykonawca w godzinach zegarowych. Do liczby godzin dydaktycznych szkolenia ogółem nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzamin(y). f) Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, z uwzględnieniem warunku określonego w Rozdziale 2 pkt 2 lit c. W harmonogramie szkolenia należy wykazać przerwy w wymiarze uzasadnionym. g) Każdy uczestnik powinien otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność, za potwierdzeniem odbioru: Podręcznik dotyczący przedmiotu zamówienia ( z podaniem tytułu, autora, roku wydania) lub skrypt(y) tematyczny(e) (spójne z zakresem szkolenia). Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób, Długopis, Notatnik bądź zeszyt co najmniej 60-kartkowy, Teczkę na materiały dydaktyczne, Nową odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP. h) Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia. W trakcie odbywania zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi oraz wymaganiami sanitarnymi. Na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. i) Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. j) Ubezpieczenie: Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć skierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób uprawnionych do ubezpieczenia, W przypadku, kiedy uczestnik szkolenia podejmie zatrudnienie, inną prace zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie, wówczas Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem od dnia uzyskania informacji od Zamawiającego. k) W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić m.in. koszt przeprowadzenia egzaminu czeladniczego, koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność, koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia i koszt cateringu. l) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu czeladniczego Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia świadectwo czeladnicze i zaświadczenie o ukończeniu kursu lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. m) Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazaną kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach. Wykładowca realizujący zajęcia teoretyczne powinien posiadać wykształcenie co najmniej średnie o kierunku budowlanym oraz przygotowanie pedagogiczne, zajęcia z zakresu bhp powinna prowadzić osoba posiadająca kwalifikacje w powyższym zakresie, natomiast zajęcia praktyczne powinna prowadzić osoba spełniająca wymagania kwalifikacyjne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu określone w § 10 ust. 4 lub 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz.U. z 2010r., Nr 244, poz. 1626). n) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w każdym dniu szkolenia catering w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz jednego ciepłego posiłku dla każdej skierowanej osoby. o) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno szkolenia grupowe (dla minimum 10 osób) o kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia lub co najmniej dwa inne grupowe (dla minimum 10 osób) szkolenia zawodowe w branży budowlanej z podaniem odbiorcy, kierunku szkolenia, wartości, daty i miejsca wykonania i przedłoży dokumenty np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wystawiającego dokument.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli przedłoży wykaz niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży pisemne oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1)Zmiana wskazanego do zajęć praktycznych sprzętu, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 2) Zmiana wskazanego w ofercie prowadzącego zajęcia tylko na inną osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 3) Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko na lokal w tej samej miejscowości o standardach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 4) Zmiana wskazanego w ofercie miejsca realizacji zajęć praktycznych na inne gwarantujące realizację programu. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 5) Gdy nastąpi zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 6) Gdy nastąpi zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy. 7) Zmiana dotycząca przedłożonego w ofercie harmonogramu szkolenia. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach, na które nie miał wpływu Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstalowawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, pokój 29, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, sekretariat (pokój nr 36) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.