Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-02
Pszczyna: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 93752 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. ¶l±skie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozpszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych obejmuj±cych transport, sortowanie, dezynfekcjê, moczenie, pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie oraz bie¿±c± reperacjê asortymentu wyszczególnionego poni¿ej. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sk³ad pranej bielizny wchodz±: 1) Bielizna po¶cielowa: pow³oki, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady, rêczniki, ¶cierki, serwety itp. 2) Bielizna operacyjna: fartuchy, bluzy, spodnie, sukienki, prze¶cierad³a, podk³ady, serwety, itp. 3) Odzie¿ ochronna dla personelu bia³ego i technicznego; 4) Inne: pi¿amy, szlafroki, koce, poduszki, materace, pokrowce na materace, obrusy, parawany, zas³ony, firany, mopy itp. 2.Us³uga winna byæ ¶wiadczona zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nak³adane s± na proces prania (np. odzie¿ ochronna musi byæ prana oddzielnie a po¶ciel ska¿ona poddana dezynfekcji) oraz technologi± i warunkami obowi±zuj±cymi w placówkach s³u¿by zdrowia, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia MZ z dnia 22.06.2005r.(DZ.U.Nr 116 z 2005r. poz.985 z pó¼niejszymi zmianami). 3. Zamawiaj±cy wymaga, by u¿ywane do realizacji us³ugi ¶rodki i preparaty by³y stosowane zgodnie z zaleceniami PZH i IMiDz, a ponadto by gwarantowa³y w³a¶ciw± jako¶æ prania bez powodowania przyspieszonego zu¿ycia bielizny oraz uczuleñ w przypadku niemowl±t (dla bielizny niemowlêcej zaleca siê stosowanie odpowiednich proszków posiadaj±cych stosowne certyfikaty). 4. Wymagane jest równie¿ stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodz±cej z oddzia³ów: noworodkowego, po³o¿niczego oraz bloku operacyjnego. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do respektowania warunków prania okre¶lonych przez producenta bielizny, odzie¿y. 6. Rzeczy przeznaczone do prania bêd± dostarczane przez zamawiaj±cego do miejsca sk³adowania brudnej bielizny w godzinach porannych do 8,00 i popo³udniowych do 13,00. 7. Miejsce odbierania brudnej bielizny: budynek Pralni Szpitala Powiatowego w Pszczynie (Pszczyna, ul. Antesa 11d -magazyn brudnej po¶cieli. 8. Wykonawca us³ugi bêdzie dostarcza³ wyprane rzeczy do wydzielonego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia mieszcz±cego siê w budynku Pralni Szpitala Powiatowego w Pszczynie (Pszczyna, ul. Antesa 11d )we wszystkie dni w tygodnia za wyj±tkiem niedziel i ¶wi±t. 9. Wymaga siê zabezpieczenia czystej bielizny poprzez pakowanie do worków foliowych. 10. Czas wykonania us³ugi pralniczej nie powinien przekroczyæ 24 godzin od momentu dostarczenia bielizny brudnej do momentu przekazania czystej. 11. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie us³ugi ,niezale¿nie od ewentualnych awarii czy innych utrudnieñ. 12. Bielizna po praniu winna byæ: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usuniête, dobrze wymaglowana, lekko ukrochmalona, zdezynfekowana, daj±ca poczucie ¶wie¿o¶ci i czysto¶ci. 12. Bia³e garsonki, garnitury i fartuchy winny byæ prasowane. 14. Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mog± byæ odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. nie pourywane. 15. Odzie¿ personelu bêdzie dostarczana w jednorazowych opakowaniach foliowych. 16. Wykonawca zobowi±zany jest do osobnego pakowania bielizny uszkodzonej w trakcie procesu prania. 17. Wykonawca w swoim zakresie bêdzie dokonywa³ napraw bielizny, powsta³ych na skutek uszkodzeñ mechanicznych spowodowanych maszynami pralniczymi. 18. Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt zapewniæ Zamawiaj±cemu opakowania jednorazowe na brudn± bieliznê. 19 .Obowi±zkiem wykonawcy bêdzie zabezpieczenie szpitala w jednorazowe worki rozpuszczalne w procesie prania- z przeznaczeniem na bieliznê ska¿on± i zawszon±. 20. Wykonawca zobowi±zuje siê do pokrywania kosztów okresowych kontroli czysto¶ci mikrobiologicznej wypranej bielizny .Materia³ do badañ bêdzie pobierany przez przedstawiciela Zespo³u ds. Zaka¿eñ zamawiaj±cego w punkcie przyjêcia czystej bielizny .Badania bêd± wykonywane przez laboratorium mikrobiologiczne Zamawiaj±cego. Wykonawca zostanie powiadomiony o ewentualnych nieprawid³owo¶ciach i zobowi±zany do ich usuniêcia pod rygorem zastosowania kar umownych. 21. Wydanie brudnej bielizny oraz przyjêcie czystej bielizny bêdzie siê odbywa³o na podstawie protoko³u zdawczo / odbiorczego wydanego przez Zamawiaj±cego w obecno¶ci przedstawiciela Wykonawcy. 22. Wydawana brudna bielizna bêdzie wa¿ona w siedzibie Zamawiaj±cego w obecno¶ci przedstawiciela Wykonawcy. 23. Segregacja bielizny po¶cielowej winna odbywaæ siê zgodnie z oznakowaniem szpitala (oddzia³u, dzia³u, komórki organizacyjnej). Korekta pomy³ek le¿y po stronie wykonawcy. 24. Wykonawca us³ugi zobowi±zuje siê do dostarczania czystych ubrañ roboczych w workach foliowych.. 25. Niew³a¶ciwie wyprana lub wymaglowana bielizna szpitalna i odzie¿ bêd± zwracane do ponownego prania na koszt wykonawcy. 26. Szacunkowa miesiêczna ilo¶æ odbieranej bielizny wynosi 10.000 kg. 27. Personel odpowiedzialny za realizacje przedmiotu umowy winien byæ przeszkolony w zakresie: metod prania, segregacji, dezynfekcji po¶cieli i odzie¿y Szpitalnej, oraz w postêpowania z po¶ciel± i odzie¿± zaka¿on±. 28. ¦rodek transportu, który bêdzie wykorzystywany do przewozu bielizny winien byæ dopuszczony przez PSSE. 29.¦rodek transportu, który bêdzie wykorzystywany do przewozu bielizny winien podlegaæ ewidencjonowanej dezynfekcji..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- zamówienia uzupe³niaj±ce zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.12.00 - Us³ugi prowadzenia pralni 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8.000,00 z³ Wadium p³atne do dnia sk³adania ofert na konto :ING Bank ¦l±ski S.A. Oddzia³ w Pszczynie Nr 40105013151000000101366565 (liczy siê data wp³ywu na ww. konto) Do potwierdzenia wp³acenia wadium nale¿y zamie¶ciæ kopie dokumentu w ofercie. Forma wp³aty wadium 1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w: a) pieni±dzu, b)porêczeniu bankowym lub porêczeniu spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieni±dze orygina³ nale¿y z³o¿yæ w Dziale Zamówieñ Publicznych w budynku Szpital powiatowego w Pszczynie (czê¶æ administracyjna pok. nr 5) do dnia sk³adania ofert, natomiast kopiê nale¿y zamie¶ciæ w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca wnosz±cy wadium w postaci dokumentu, który ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy mo¿e zostaæ wystawiony na okres krótszy ni¿ czas zwi±zania ofert±, jest zobowi±zany do niezw³ocznego przed³u¿enia jego wa¿no¶ci - w przypadku, gdy bêd± tego wymaga³y warunki prowadzonej procedury zamówienia. Zwrot wadium 1. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem pkt. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 3. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiaj±cy niezw³ocznie zwróci wadium, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4..Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zawrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia protestu jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnosz± wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 5 .Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 6. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umów sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 7.Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pe³nomocnictw, chyba, ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 8. W ofercie nale¿y podaæ numer konta (w przypadku wadium wniesionym w pieni±dzu) lub adres ( w pozosta³ych przypadkach) na jakie Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy: - wykazali zrealizowanie co najmniej 1 us³ugi pralniczej na rzecz szpitali o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 300.000 z³ brutto/rok.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy: - posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. na ³±czn± sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 250.000 z³
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
- Opisu technologii prania bielizny: a) noworodkowej; b) operacyjnej; c) z pozosta³ych oddzia³ów; d) odzie¿y roboczej personelu medycznego. - Wykaz ¶rodków pior±co-dezynfekcyjnych, jakich wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonywania zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ Wype³niony formularz asortymentowo- cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: a) zmiana sposobu wykonywania us³ugi; b) zmiana terminu wykonania umowy na us³ugi pralnicze z istotnych powodów, c) rezygnacja z wykonania czê¶ci us³ugi - warto¶æ us³ugi z której mo¿e zrezygnowaæ zamawiaj±cy nie mo¿e przekroczyæ 20 %; d) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT: - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez wykonawcê; - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±ca ró¿nicê kwoty podatku VAT do zap³acenia przez wykonawcê, - rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; - zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 1 kc z uwzglêdnieniem faktu, ¿e za ra¿±c± zostanie uznana strata w wysoko¶ci, o której mowa w art. 397 ksh.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Pszczynie
43-200 Pszczyna,ul.Antesa 11.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul.Antesa 11 - sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
wiêcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- US£UGI PRALNICZE
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej, odzie¿y roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzier¿aw± bielizny i wdro¿eniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Aresztu ¦ledczego w Opolu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.