Og³oszenie z dnia 2015-06-25
Warszawa: Materia³y biurowe. Znak sprawy: 31/2015
Numer og³oszenia: 93759 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y biurowe. Znak sprawy: 31/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materia³ów biurowych. Lp. Nazwa produktu 1. Karton bia³y 240 g/m2; 2. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z bia³ym spodem 200g/m2; 3. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z bia³ym spodem 230g/m2; 4. Papier samokopiuj±cy; 5. Papier ozdobny CONSTELLATION JADE RASTER; 6. Papier offsetowy 610x860 mm, gr/m2 80; 7. Papier termiczu³y do kas fiskalnych; 8. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A3; 9. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A4; 10. Etykieta samoprzylepna 19 x 48 mm; 11. Etykieta samoprzylepna adresowa komputerowa; 12. Koperta z foli± b±belkow±; 13. Koperta be¿owa samoklej±ce; 14. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, bia³a; 15. Koperta bia³a samoklej±ca; 16. Koperta szara do zdjêæ RTG stomatologicznych; 17. Koperta bia³a samoklej±ca; 18. Zak³adki indeksuj±ce samoprzylepne; 19. Bloki biurowe w kratkê; 20. Sk³adanka komputerowa - papier do drukarek ig³owych typu DRESZER; 21. Skorowidz alfabetyczny; 22. Brulion - notatnik akademicki ; 23. Segregatory z mechanizmem standard wykonane z grubego kartonu pokrytego foli± z otworem; 24. Koszulka na dokumenty do segregatora A4; 25. Obwoluta A4 - ofertówki z PCV; 26. Przek³adki kartonowe do segregatora ; 27. Przek³adki do teczki akt osobowych; 28. Skoroszyty; 29. Teczka do akt osobowych; 30. Teczka A4 skrzyd³owa z rzepem; 31. Teczka kartonowe do dokumentów A4; 32. Podk³adka sztywna z klipsem; 33. Podk³adka sztywna z klipsem; 34. Numeratory; 35. Pojemnik do odk³adania dokumentów A4; 36. Pojemnik na dokumenty stoj±cy; 37. Dziurkacz, dziurkuj±cy 20 kartek; 38. Zszywacz biurowy na zszywki 6/24; 39. Zszywki; 40. Pinezka metalowa; 41. No¿yczki biurowe; 42. Spinacze; 43. Klej biurowy w sztyfcie ; 44. Ta¶ma klej±ca; 45. Tusz czarny do piecz±tek; 46. Datowniki; 47. D³ugopisy automatyczny typu ZENIT; 48. D³ugopis z wk³adem ¿elowym; 49. Mazak zakre¶lacz; 50. Flamastry - pisaki; 51. Foliopis - pisak piszacy na szkle, folii, metalu, wodoodporny , zmywalny spirytusem, typu Sharpie; 52. Cienkopis typu PENTEL; 53. Markery filcowe sucho¶cierane do tablic og³oszeniowych; 54. Wk³ady do d³ugopisów; 55. Kalendarze na 2016rok; 56. Papier pakowy; 57. Identyfikatory; 58. Rozszywacz /przyrz±d do usuwania zszywek/; 59. Folia do laminowania; 60. Folia do laminowania; 61. Folia do laminowania; 62. Ok³adki do bindownic; 63. Grzbiety do bindownic; 64. Gumka recepturka; 65. Koperta utajniona; 66. Niszczarka dokumentów..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. £±kowa 31, 05-092 £omianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 90318,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 114865,78
Oferta z najni¿sz± cen±: 114865,78 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 117228,59
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu zapytania o cenê, dokonano zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia w trybie zamówienia o cenê, je¿eli przedmiotem zamówienia s± dostawy lub us³ugi powszechnie dostêpne o ustalonych standardach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostêpu w pawilonie E Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- Publikacja i promocja artyku³ów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotycz±cych edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez u¿ytkownika licencji IDL wraz z dostaw± nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiaj±cego systemu bezpieczeñstwa teleinformatycznego opartego o rozwi±zanie firmy Fortinet wraz z wdro¿eniem, ¶wiadczeniem us³ugi asysty technicznej (...)
- Us³uga ratownictwa wodnego
- Zakup uk³adów oddechowych do urz±dzeñ medycznych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu multimedialnego i informatycznego do Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie przemys³u chemicznego w Zespole Szkó³ im. Ignacego £ukasiewicza w Policach
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZ¡DZEÑ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
wiêcej: Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.