eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMateria³y biurowe. Znak sprawy31/2015



Og³oszenie z dnia 2015-06-25

Warszawa: Materia³y biurowe. Znak sprawy: 31/2015
Numer og³oszenia: 93759 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y biurowe. Znak sprawy: 31/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materia³ów biurowych. Lp. Nazwa produktu 1. Karton bia³y 240 g/m2; 2. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z bia³ym spodem 200g/m2; 3. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z bia³ym spodem 230g/m2; 4. Papier samokopiuj±cy; 5. Papier ozdobny CONSTELLATION JADE RASTER; 6. Papier offsetowy 610x860 mm, gr/m2 80; 7. Papier termiczu³y do kas fiskalnych; 8. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A3; 9. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A4; 10. Etykieta samoprzylepna 19 x 48 mm; 11. Etykieta samoprzylepna adresowa komputerowa; 12. Koperta z foli± b±belkow±; 13. Koperta be¿owa samoklej±ce; 14. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, bia³a; 15. Koperta bia³a samoklej±ca; 16. Koperta szara do zdjêæ RTG stomatologicznych; 17. Koperta bia³a samoklej±ca; 18. Zak³adki indeksuj±ce samoprzylepne; 19. Bloki biurowe w kratkê; 20. Sk³adanka komputerowa - papier do drukarek ig³owych typu DRESZER; 21. Skorowidz alfabetyczny; 22. Brulion - notatnik akademicki ; 23. Segregatory z mechanizmem standard wykonane z grubego kartonu pokrytego foli± z otworem; 24. Koszulka na dokumenty do segregatora A4; 25. Obwoluta A4 - ofertówki z PCV; 26. Przek³adki kartonowe do segregatora ; 27. Przek³adki do teczki akt osobowych; 28. Skoroszyty; 29. Teczka do akt osobowych; 30. Teczka A4 skrzyd³owa z rzepem; 31. Teczka kartonowe do dokumentów A4; 32. Podk³adka sztywna z klipsem; 33. Podk³adka sztywna z klipsem; 34. Numeratory; 35. Pojemnik do odk³adania dokumentów A4; 36. Pojemnik na dokumenty stoj±cy; 37. Dziurkacz, dziurkuj±cy 20 kartek; 38. Zszywacz biurowy na zszywki 6/24; 39. Zszywki; 40. Pinezka metalowa; 41. No¿yczki biurowe; 42. Spinacze; 43. Klej biurowy w sztyfcie ; 44. Ta¶ma klej±ca; 45. Tusz czarny do piecz±tek; 46. Datowniki; 47. D³ugopisy automatyczny typu ZENIT; 48. D³ugopis z wk³adem ¿elowym; 49. Mazak zakre¶lacz; 50. Flamastry - pisaki; 51. Foliopis - pisak piszacy na szkle, folii, metalu, wodoodporny , zmywalny spirytusem, typu Sharpie; 52. Cienkopis typu PENTEL; 53. Markery filcowe sucho¶cierane do tablic og³oszeniowych; 54. Wk³ady do d³ugopisów; 55. Kalendarze na 2016rok; 56. Papier pakowy; 57. Identyfikatory; 58. Rozszywacz /przyrz±d do usuwania zszywek/; 59. Folia do laminowania; 60. Folia do laminowania; 61. Folia do laminowania; 62. Ok³adki do bindownic; 63. Grzbiety do bindownic; 64. Gumka recepturka; 65. Koperta utajniona; 66. Niszczarka dokumentów..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. £±kowa 31, 05-092 £omianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 90318,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 114865,78

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 114865,78 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 117228,59

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu zapytania o cenê, dokonano zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia w trybie zamówienia o cenê, je¿eli przedmiotem zamówienia s± dostawy lub us³ugi powszechnie dostêpne o ustalonych standardach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.