Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Kielce: Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II
Numer ogłoszenia: 93766 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych z badaniami archeologicznymi dla zadania pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II współfinansowanego z regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013. 2. Ogólny opis zadania inwestycyjnego: Teren objęty zadaniem inwestycyjnym zlokalizowany jest na obszarze, który jako układ urbanistyczno-krajobrazowy miasta Kielce został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod nr A 321. Korpus główny wraz ze skrzydłami pn. i pd. pałacu biskupiego, baszta prochowa z obwarowaniem, ogród włoski jako zespół dawnego pałacu biskupiego w miejscowości Kielce wpisane są do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod nrA.336/1-4. Obszar opracowania zajmuje powierzchnię ok. 0,52 ha, z czego dziedziniec południowy - ok. 679,1 m2, a frontowy - ok. 4455,7 m2 (z bramami ok. 4523,2 m2). 3. W ramach Inwestycji przewiduje się: 3.1. Roboty rozbiórkowe - rozbiórkę istniejących nawierzchni asfaltowych, nawierzchni z płyt z piaskowca i z płyt chodnikowych betonowych wraz z obrzeżami, wycinki krzewów, demontaż słupów oświetleniowych, fragmentów sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 3.2. Roboty drogowe, ogólnobudowlane i ogrodnicze - obejmujące przebudowę płyty dziedzińca frontowego i południowego z elementami drobnych form architektonicznych, w tym: - nawierzchnie piesze, pieszo jezdne z kostki i płyt kamiennych oraz cegły klinkierowej (dz. południowy) wraz z obrzeżami, krawężnikami i korytami odwadniającymi, z wymianą posadzki w loggi wschodniej, przebudową schodów przed elewacją frontową i przed zachodnią częścią skrzydła południowego. - powierzchnie zieleni 1573m2 , tj : trawniki, krzewy, byliny, pnącza. 3.3. Roboty instalacyjne obejmujące przebudowę w niezbędnym zakresie i budowę nowej infrastruktury technicznej, a w tym: - kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowych, kanalizacji deszczowej, instalacji teletechnicznych, - wymiana odcinka kanału tj;włączenie kanalizacji deszczowej do ul. Zamkowej - rozbudowa systemu oświetlenia iluminacyjnego obiektów muzeum w poziomie terenu o iluminacyjne oświetlenie płyty przebudowanego dziedzińca, modernizacja monitoringu wizyjnego. 3.4. Badania archeologiczne metodyczne na terenie dziedzińca frontowego zgodnie z zatwierdzonym przez ŚWKZ w Kielcach programem ratowniczych badań archeologicznych. 3.5. Pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) SIWZ b) wzór umowy - załącznik nr 7 c) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 e) przedmiar robót - załącznik nr 10 f) program ratowniczych badań archeologicznych - załącznik nr 11 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 6. W przedmiarach robót, na wniosek Zamawiającego, uwzględnione są dodatkowe zakresy robót niezbędnych dla uzyskania efektu pełnej modernizacji i konserwacji infrastruktury technicznej i detali architektonicznych (kamieniarskich) podlegających ochronie konserwatorskiej. 7. W cenie robót należy uwzględnić wszystkie materiały i czynności nawet, jeśli nie zostały wyraźnie wymienione w dokumentacji przetargowej, a niezbędne są do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Z uwagi na to, że Plac Zamkowy, na którym będą odbywać się roboty budowlane jest zlokalizowany na obszarze, który jako układ urbanistyczno-krajobrazowy miasta Kielce został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego jako taki podlega ochronie prawa w kosztach robót należy przewidzieć także roboty dodatkowe i nieprzewidziane wynikające z poleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, archeologa itp. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia z uwagi na lokalizację inwestycji i utrudniony dostęp z powodu gabarytów bram. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi kosztorys uproszczony dla całości robót oraz opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy, które to dokumenty zostaną przedstawione do akceptacji Zamawiającemu i stanowić będą załączniki do umowy. Harmonogram należy opracować wg następujących wytycznych: - Harmonogram rzeczowo - finansowy musi zawierać daty rozpoczęcia i zakończenia każdego z etapów realizacji przedmiotu umowy oraz wartość realizacji poszczególnych etapów. - Harmonogram rzeczowo - finansowy nie może zawierać zapisów sprzecznych z SIWZ, programem funkcjonalno - użytkowym oraz postanowieniami umowy. - Zamawiający zatwierdza harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie do 3 dni roboczych od jego przedłożenia, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający może zgłosić zmiany w harmonogramie. - Wykonawca wprowadza zmiany w Harmonogramie w terminie do 3 dni roboczych od ich zgłoszenia przez Zamawiającego - Podpisany przez obie strony harmonogram rzeczowo - finansowy stanowić będzie integralną część umowy i wiąże strony, co do poszczególnych terminów realizacji przedmiotu umowy. 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej znajdują się urządzenia i materiały danych, konkretnych producentów można je zastąpić materiałami i urządzeniami innych producentów pod warunkiem, że będą to urządzenia i materiały o standardzie i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, co najmniej takich jak projektowane (nie gorszych, jakie zakładano w projekcie (przedmiarze)), a Wykonawca na ich zastosowanie uzyska zgodę Projektanta i Zamawiającego. Wykazanie i udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy i musi być jednoznaczne i nie budzić wątpliwości. UWAGA: w załączniku nr 8 - Dokumentacja projektowa - w folderze Załączniki zamieszczono notatkę uzgodnioną ze ŚWKZ nt. doboru materiałów kamiennych do nawierzchni na obszarze zabytkowego dziedzińca ze wskazaniem najbardziej właściwego rodzaju surowca kamiennego. W żadnym wypadku nie zwalnia to Wykonawcy ze szczegółowego przebadania cech fizycznych i mechanicznych piaskowca przed wbudowaniem, który powinien spełniać wymagania podane w projekcie drogowym. 11. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i magazynowych na czas prowadzenia robót. 12. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji projektu obiekt będzie czynny i udostępniony zwiedzającym. W związku z tym po stronie Wykonawcy jest udostępnienie i zabezpieczenie niezbędnych przejść pieszych, dojazdu technicznego do obiektów, w tym pojazdów straży pożarnej. 13. Wykonawca udziela na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót budowlanych. 14. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 80 000,00 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianego jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 3 500 000,00 zł brutto każda, polegających na budowie (lub przebudowie) wnętrza urbanistycznego, tj. zagospodarowania terenu, placu, ulic o technologii nawierzchni z kamienia naturalnego (piaskowca lub granitu) na terenie wpisanym do rejestru zabytków wraz z elementami zieleni oraz niezbędną infrastrukturą techniczną obejmującą: przebudowę (budowę) oświetlenia iluminacyjnego w nawierzchni terenu, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci teletechnicznych, w tym: co najmniej jednej robota budowlana musi obejmować wykonanie nawierzchni, okładzin schodów lub innych detali architektonicznych z piaskowca o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedna robota budowlana musi obejmować również badania archeologiczne. Uwaga: W przypadku przedstawienia wartości wykonanych robót budowlanych w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia rozumianego jako dysponowanie: 1. osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej 3 inwestycjach (już zakończonych), w tym co najmniej jedna inwestycja obejmująca swym zakresem wykonanie nawierzchni, okładzin schodów lub innych elementów architektonicznych z piaskowca, 2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej dwóch inwestycjach (już zakończonych), 3. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej dwóch inwestycjach (już zakończonych), 4. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej specjalności na co najmniej dwóch inwestycjach (już zakończonych) UWAGA: Ze względu na fakt, że Plac Zamkowy, na którym będą odbywać się roboty budowlane objęte nadzorem, jest zlokalizowany na obszarze, który jako układ urbanistyczno - krajobrazowy miasta Kielce został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego, Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby pełniące funkcje kierownika budowy i kierowników robót wymienione w punktach 1 - 4 posiadały co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z § 24 ust 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych). 5. osobą przewidzianą do kierowania robotami ogrodniczymi, która posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości w tym zakresie, tj. np. ogrodnictwo, architekturę krajobrazu, rolnictwo. 6. osobą przewidzianą do prowadzenia badań archeologicznych przy zabytkach, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczna praktykę w zakresie tych badań (zgodnie z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych). 7. osobą posiadająca uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach, tj. posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w zakresie konserwacji zabytków ze specjalizacją konserwacja i restauracja detali/elementów architektonicznych / rzeźby kamiennej oraz odbyła po zakończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z § 22 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych). 8. osobą (geodetą) posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w w art. 43 ust. 1,2,4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) Zamawiający dopuszcza uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie sytuacji ekonomicznej i finansowej rozumianej jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 2 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wskazać roboty budowlane, spełniające warunek udziału w postępowaniu, określony w rozdziale III.3.2. ogłoszenia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oferta na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał). 2. dowód wniesienia wadium, zgodnie z opisem w rozdziale XII SIWZ. 3. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w zakresie: 1. wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług 2. terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności obiektywnie niezależnych od Wykonawcy. Termin może ulec przedłużeniu nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, zmiana taka może nastąpić tylko na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy. 3. osób kierujących robotami budowlanymi - zmiana może nastąpić wyłącznie z ważnego, udokumentowanego powodu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na taką zmianę. W celu uzyskania zgody Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę zastępującą kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby zastępowanej. 4. podwykonawców - jeżeli zmiana dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca się powoływał, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mnki.pl/pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Kielcach, Plac zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Kielcach, Plac zamkowy 1, 25-010 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.