To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Warszawa: Wykonanie robót remontowo-budowlanych dwóch łazienek w siedzibie PAA
Numer ogłoszenia: 93771 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62059 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Krucza 36, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6959826, faks 22 6959856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych dwóch łazienek w siedzibie PAA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych dwóch toalet (damskiej i męskiej na I piętrze od strony ulicy Kruczej) w siedzibie Państwowej Agencji Atomistyki w Warszawie przy ul. Kruczej 36. 1. W zakres robót remontowych będzie wchodzić: 1. Prace malarskie: 1.1 uzupełnianie ubytków, szpachlowanie na tynkach. 1.2 dwukrotne malowanie tyków oraz sufitów farbami białymi emulsyjnymi. 1.3 Wymiana glazury i terakoty (wymagany kolor beżowy + brązowy) 1.4 Montaż sufitów podwieszanych 2. Prace w zakresie stolarki budowlanej: 2.1 wymiana drzwi wejściowych do łazienek. 2.2 wymiana kabin. 2.3 wymiana parapetów 2.4 wyjęcie zbędnych ościeżnic 3. Prace instalacyjne i sanitarne: 3.1 wymiana sedesów i rezerwuarów 3.2 wymiana pisuarów 3.3 wymiana umywalek 3.4 montaż zlewozmywaków 3.5 wymiana gniazdek elektrycznych 3.6 wymiana oświetlenia 3.7 montaż baterii umywalek i zlewozmywaków 3.8 Wymiana rur Szczegółowy zakres prac remontowo-budowlanych znajduje się w wykonanym dla PAA Przedmiarze robót dla każdej łazienki osobno. 2. Istotne warunki wykonywania prac 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił Harmonogram Robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. Harmonogram ma w szczególności uwzględnić kolejność pomieszczeń, w których wykonywane będą prace oraz powyższe szczególne uwarunkowania. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o realizacji prac wynikających z Harmonogramu. 3. Po wykonaniu wszystkich prac objętych zamówieniem Zamawiający dokona odbioru technicznego wykonanych prac (całego zamówienia), nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 4. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót bez wad. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru robót bez wad. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona sprzątnięcia miejsca po wykonanych pracach remontowych 9. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 10. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7:00 - 18:00. 11. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wypadki związane z wykonywaniem prac (w tym również wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia terenu wykonywania prac). 13. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 14. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zabezpieczy pojemnik do składowania śmieci i ich wywóz na własny koszt. 16. Wykonawca zapewni sprzątanie ciągów komunikacyjnych tam gdzie będą wykonywane prace remontowe. 17. Wykonawca przedstawi ofertę cenową na podstawie kosztorysu przedłożonego do przetargu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa MC Sp. z o.o., ul. VII Poprzeczna 11, 04-615 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60358,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54120,00
Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
więcej: Roboty malarskie i szklarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.