eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa sprzętu warsztatowego - 7/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Grudziądz: Dostawa sprzętu warsztatowego - 7/2013
Numer ogłoszenia: 93776 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych- jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu warsztatowego - 7/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw sprzętu warsztatowego do zabezpieczenia szkolenia specjalistów służby czołgowo samochodowej do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn przy ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz (zadanie nr 1, 2 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 i 14), magazyn przy ulicy Legionów 54, 86-300 Grudziądz (zadanie nr 10 - trzy sztuki i zadanie nr 13 - jedna sztuka) oraz magazyn przy ulicy Koszarowej 1 w Grupie (zadanie nr 13 - jedna sztuka), zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ w asortymencie i ilościach zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i 2 do SIWZ według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa mobilnego elektrohydraulicznego ściągacza do kół, piast i łożysk dużych rozmiarów (do 60t); 2) ZADANIE NR 2: Dostawa przenośnego zestawu oświetleniowego; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa mobilnego stojaka do obracania silnika (elektryczny napęd obrotnicy, nośność do 2t); 4) ZADANIE NR 4: Dostawa stojaków do silnika z przekładnią ślimakową (1,2t); 5) ZADANIE NR 5: Dostawa myjki komorowej z podgrzewaniem wody (wsad do200kg); 6) ZADANIE NR 6: Dostawa stacji klimatyzacji do samochodów ciężarowych z akcesoriami; 7) ZADANIE NR 7: Dostawa zestawu - smarownica pneumatyczna z mobilnym elektrycznym dozownikiem oleju; 8) ZADANIE NR 8: Dostawa próbnika do badania wtryskiwaczy; 9) ZADANIE NR 9: Dostawa opóźnieniomierza do kontroli działania hamulców pojazdów do i pow. 3,5t. z certyfikatem; 10) ZADANIE NR 10: Dostawa wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących z podgrzewaniem wody; 11) ZADANIE NR 11: Dostawa przyrządu do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu wyposażony w laserowy projektor bazowania z certyfikatem; 12) ZADANIE NR 12: Dostawa alkotestu dowodowego z drukarką; 13) ZADANIE NR 13: Dostawa komputerowych wyważarek do kół samochodów ciężarowych, autobusów, samochodów osobowych i dostawczych z silnikiem elektrycznym; 14) ZADANIE NR 14: Dostawa cyfrowego miernika wielofunkcyjnego. 2. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji producenta na niezawodną pracę oferowanego przedmiotu zamówienia na okres wskazany w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne producenta lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 5. Dostarczane wyroby, narzędzia, przyrządy pomiarowe muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostaną zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla kadry instruktorskiej oraz użytkowników (zadania nr 1, 2, 5, 6, 7, 10, 13) w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji i przeglądów. Ponadto Wykonawca w dniu dostawy lub innym ustalonym terminie (nie później niż do 25.10.2013 r.) dokona uruchomienia dostarczonych urządzeń (w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 i 11) a w przypadku zadań nr 6 i 13 montażu i uruchomienia dostarczonych urządzeń. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) dla produktów wskazujących swymi parametrami technicznymi lub nazwą produktu na konkretnego producenta. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku 1 do SIWZ z podaniem nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego - druk oświadczenia według Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej Zamawiający uzna, iż oferowany przedmiot zamówienia stanowi oryginalny produkt wskazany przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 38.30.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1 300,00 zł Zadanie Nr 2: 170,00 zł Zadanie Nr 3: 360,00 zł Zadanie Nr 4: 300,00 zł Zadanie Nr 5: 380,00 zł Zadanie Nr 6: 1000,00 zł Zadanie nr 7: 160,00 zł Zadanie nr 8: 80,00 zł Zadanie nr 9: 60,00 zł Zadanie Nr 10: 970,00 zł Zadanie nr 11: 60,00 zł Zadanie nr 12: 120,00 zł Zadanie nr 13: 1300,00 zł Zadanie nr 14: 120,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału X SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy - kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty) lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Rozdziału IX ust.11 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ROZDZIALE III SIWZ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY (Podstawa: § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231): 1) dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z normami określonymi treścią Załącznika nr 1 do SIWZ np. oświadczenie producenta lub Wykonawcy; 2) nazwę producenta, którego wyrób oferuje Wykonawca dla każdego z oferowanych produktów; 3) oficjalny katalog producenta lub wydruk z oficjalnej strony internetowej producenta potwierdzający wszystkie parametry o ile jest to wymagane treścią Załącznika nr 1 do SIWZ w pozostałych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zdjęcia lub rysunki, opis techniczny oferowanych narzędzi, urządzeń wydruki ze stron internetowych producenta lub wykonawcy - każdy oferowany wyrób musi być zobrazowany lub szczegółowo opisany Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

***W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; 3) informacji o przynależności bądź nie przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2077 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) według wzoru określonego w Załączniku Nr 9 do SIWZ. W sytuacji gdy Wykonawca wskaże, że przynależy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (art. 26 ust. 2d Ustawy PZP). **Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego (Podstawa: § 2 ust 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; DZ.U. z 19.02.2013 r., poz. 231) w Rozdziale VII ust. 3 pkt 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa w ust. 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymaga się również załączenia wraz z ofertą załączników: Nr 2 - Formularz ofertowy; Nr 4 - Oświadczenie w zakresie zaoferowania produktów równoważnych, Nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 6 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 7 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 8- Informacja o Wykonawcy. Nr 9 - Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) miejsca dostawy i Odbiorcy (na terenie województwa kujawsko-pomorskiego), o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; O zmianach, o których mowa w pkt 2), ze wskazaniem ich przyczyny oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany. Zmiany jak powyżej pkt 1 -2 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 7zł, na wniosek Wykonawcy- wysyłka: 14,15 zł bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO - sprawa nr 7/2013 nie otwierać do dnia 04.04.2013 r. do godziny 10.00 Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mobilnego elektrohydraulicznego ściągacza do kół,piast i łożysk dużych rozmiarów (do 60t);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy mobilnego elektrohydraulicznego ściągacza do kół,piast i łożysk dużych rozmiarów (do 60t) w ilości - 1 kpl. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przenośnego zestawu oświetleniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę przenośnego zestawu oświetlenioego w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mobilnego stojaka do obracania silnika (elektryczny napęd obrotnicy,nośność do 2t).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy mobilnego stojaka do obracania silnika (elektryczny napęd obrotnicy, nośność do 60t) w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stojaków do silnika z przekładnią ślimakową (1,2t).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stojaków do silnika z przekładnią ślimakową (do 1,2t) w ilości - 2 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa myjki komorowej z podgrzewaniem wody (wsad do 200kg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy myjki komorowej z podgrzewaniem wody(wsad do 200 kg ) w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stacji klimatyzacji do samochodów ciężarowych z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy stacji klimatyzacji do samochodów ciężarowych z akcesoriami w ilości - 2 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawu -smarownica pneumatyczna z mobilnym elektrycznym dozownikiem oleju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy zestawu - smarownica pneumatyczna z mobilnym elektrycznym dozownikiem oleju w ilości - 1 kpl. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa próbnika do badania wtryskiwaczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy próbnika do badania wtryskiwaczy (równoważny PRW 3M-00) w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa opóźnieniomierza do kontroli działania hamulców pojazdów do i pow. 3,5t z certyfikatem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy opóźnieniomierza do kontroli działania hamulców pojazdów do i pow. 3,5t z certyfikatem (równoważny AMX520/M) w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących z podgrzewaniem wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących z podgrzewaniem wody (równoważne z HDS 12/18-4 S z wyposażeniem standardowym)w ilości - 3 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Legionów 54 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa przyrządu do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu wyposażony w laserowy projektor bazowania z certyfikatem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy przyrządu do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu wyposażony w laserowy projektor bazowania z certyfikatem(równoważny z SP-20PLA) w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa alkotestu dowodowego z drukarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy alkotestu dowodowego z drukarką (równoważny z Alco sensor IV CM z drukarką termiczną AP860-B) w ilości - 1 kpl. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa komputerowych wyważarek do kół samochodów ciężarowych, autobusów, samochodów osobowych i dostawczych z silnikiem elektrycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy komputerowych wyważarek do kół samochodów ciężarowych, autobusów, samochodów osobowych i dostawczych z silnikiem elektrycznym w ilości - 2 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Legionów 54 -1 szt oraz do magazynu przy ul Koszarowej 1 w Grupie- 1 szt , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa cyfrowego miernika wielofunkcyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy cyfrowego miernika wielofunkcyjnego. w ilości - 1 szt. do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - magazyn przy ulicy Bema 2 , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi treścią SIWZ i załączników do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.