To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Kielce: Dostawa materiałów kancelaryjnych oraz papieru
Numer ogłoszenia: 93781 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 63497 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów kancelaryjnych oraz papieru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów kancelaryjnych ( sznurek, nici, papier pakowy,karton, worki papierowe, segregatory, kasetony archiwizacyjne,kalki maszynowe, koperty, skoroszyty, teczki, zeszyty, skorowidze, papier kancelaryjny, bloki, kostki papierowe, kleje, folie, koszulki,ofertówki, tasmy, okładki, grzbiety do bindowania, półki na dokumenty, spinacze, zszywki, pinezki, dziurkacze, zszywacze, stojaki na pieczątki, onżyczki, płyn czyszczacy do tablicy filipchartowej, korektory,plasteliny, pióra, markery, zakreslacze flamastry, ołówki, długopisy, wkłady do długopisów, tusze , datowniki, poduszki do stempli) oraz papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich ( papier ksero, papier wizytówkowy, rolki do maszyn liczących).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 17.24.10.00 - Powróz, lina, szpagat i siatka Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.10.00 - Powróz, lina, szpagat i siatka Oryginalny kod CPV: 21.21.00.00 - Papier lub tektura faliste Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.34.00 - Papier lub tektura faliste Oryginalny kod CPV: 21.21.10.00 - Pojemniki z papieru i tektury Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki Oryginalny kod CPV: 21.23.00.00 - Papeteria i inne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.20.00 - Tacki dostawcze, drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 39.26.00.00 - Tacki dostawcze i wyposażenie biurek Oryginalny kod CPV: 28.61.10.00 - Noże i nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.10.00 - Noże i nożyczki Oryginalny kod CPV: 21.23.30.00 - Papier wytłaczany lub perforowany Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 181960,42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO MARKET Leszek Kulina Sp. J., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 128368.73
- Oferta z najniższą ceną: 128368.73 / oferta z najwyższą ceną: 151173.94
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów kancelaryjnych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk, Kostomłoty I 32, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53591.69
- Oferta z najniższą ceną: 53591.69 / oferta z najwyższą ceną: 62716.22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla warsztatów szkolnych dla szkół biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.