To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93789 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 8) dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504034-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów, krajowy numer identyfikacyjny
95001432800000, ul.
,
23408
Aleksandrów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 875 002, faks
, e-mail
aleksandrow_g_s@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 8) dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac zlokalizowany przy Urzędzie Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 - Dostawa kostki brukowej Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość 1. Kostka brukowa betonowa typu "BEHATON" grubość 6 cm, kolor szary m2 365 2. Krawężnik drogowy 100x30x15ocm, kolor szary szt. 52 3. Obrzeże trawnikowe betonowe 100x30x8 cm, kolor szary szt. 25 4. Płytki cokołowe gresowe impregnowane 8x40 cm - poler (typu Nowa Gala QZ03) gatunek I szt. 100 Dostarczone wyroby brukowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi ustalone w PN - EN 1338. Wraz z dostarczonymi materiałami budowlanymi Wykonawca ma obowiązek doręczyć deklarację zgodności lub aprobatę techniczną lub inny dokument, w przypadku gdy przepisy prawa stanowią inaczej, dopuszczającą(y) stosowanie wyrobów brukowych w budownictwie. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały na okres 3 lat, gwarancja obejmuje wymianę wadliwych materiałów wraz z ich wbudowaniem. Część 2 - Dostawa wykładziny PCV Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość 1. Wykładzina elastyczna heterogeniczna (wielowarstwowa) PCV typu Tarkett Rekord 42 lub równoważna o parametrach nie gorszych niż: Specyfikacja techniczna: - grubość całkowita : 2mm - szer. 200cm - waga całkowita : 3100g/m2 - grupa ścieralności wg EN-660-2 : Grupa T - odporność na wgniecenia resztkowe wg PN-EN 433 : 0,03 - oddziaływanie krzesła na rolkach wg EN 425 : dobra - klasa ogniotrwałości wg EN 13501-1: Bfls1 - właściwości antypoślizgowe wg DIN 51130 : R11 - właściwości antystatyczne wg EN 1815 :<=2kV - odporność barwy na światło wg EN ISO 105-B02 : >=7 - odporność chemiczna wg EN 423 : dobra odporność - odporność na rozwój bakterii i grzybów wg DIN EN ISO 846-A/C : odporna nie pozwala na rozwój - kolor: 200 123 019 lub zbliżony -m2 280 2. Jednoskładnikowy klej do wykładzin PVC typu Osakryl lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: - nie zawierający rozpuszczalników organicznych - dopuszczalny ruch pieszy po 3 godzinach - po wyschnięciu produktu jest fizjologicznie i ekologicznie obojętny - do stosowania na podłożu z zaprawy cementowej. -kg 175 3. Grunt głębokopenetrujący -dm3 40 Wraz z dostarczonymi materiałami dla przedmiotu zamówienia określonego w części 2 pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia tj. wykładziny PCV Wykonawca ma obowiązek doręczyć: kartę produktu, dane techniczne, atest higieniczny, certyfikat zgodności, deklaracja właściwości użytkowych, instrukcję konserwacji lub inny równoważny dokument(y) potwierdzający zgodność oferowanego produktu z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ (zgodnie z § 7 pkt 3 umowy - zał. Nr 4 do SIWZ). Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną wykładzinę PCV (określoną w części 2 pkt 1 przedmiotu zamówienia) na okres 10 lat. Uwaga: Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisywanym". Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44000000-0
Dodatkowe kody CPV:
44112200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa kostki brukowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12747.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 11620,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa wykładziny PCV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13089.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11322,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.