Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Gdańsk: Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 93789 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny słownik Zamowien (CPV) CPV 80430000-7 Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180 08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt . SIWZ.). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.2.1. aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 3.2.2. załącznik nr 1 - (do SIWZ) - wg. załączonego wzoru oferty, strona tytułowa wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.3. załącznik nr 2 - (do SIWZ) kosztorys cenowy, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.4. załącznik nr 3 (do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.5. załącznik nr 4 projekt umowy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.6. załącznik nr 5 (do SIWZ) wykaz wykonanych usług, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.7. załącznik nr 6 (do SIWZ) oświadczenie o podwykonawcach, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3.2.8. załącznik nr 7 (do SIWZ) zobowiązanie innych podmiotów , podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wymagane przez zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) - zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3.3.Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 26, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3.4.Dopuszcza się składanie jednej ofert przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, b) przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako reprezentanta pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych. 3.5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.§ 2 .1. Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.univ.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Rektorat UG ul.Bażyńskiego 1a p.124 Ip. Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Certyfikowane szkolenie dla studentów kierunku Turystyka prozdrowotna Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej
więcej: Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.