Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Białystok: wykonanie billboardów, ich ekspozycję wraz z obsługą, dla projektu Podlaski Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
Numer ogłoszenia: 93798 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Regionalny Instytut Społeczno-Ekonomiczny , ul. Waszyngtona 22/22B, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7399520, faks 085 7399520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa - fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie billboardów, ich ekspozycję wraz z obsługą, dla projektu Podlaski Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Podlaski Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Wykonanie billboardów osadzonych na słupach z fundamentem zewnętrznym wraz z uchwytami (możliwość przeniesienia podłoża) - słup malowany antykorozyjnie podkładem oraz na dowolny kolor RAL, zgodnie z parametrami technicznymi i jakościowymi oraz w ilościach określonych w pkt. 2 niżej. b. Montaż wykonanych billboardów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. c. Wykonawca zobowiązany będzie do wyklejania billboardów plakatami, na zlecenie Zamawiającego i w terminach przez niego wskazanych, z tym że nie częściej niż 2 razy w ciągu roku. d. Plakaty do wyklejenia będzie dostarczał Zamawiający. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. e. W okresie ekspozycji billboardów Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny billboardów i ich należyte zabezpieczenie przed uszkodzeniami oraz zobowiązany do bieżącej konserwacji billboardów. f. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca będzie zobowiązany również do przeprowadzania stałych, bieżących kontroli jakości wyklejonych plakatów. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów Wykonawca dokona niezwłocznie ponownego wyklejenia w ramach wynagrodzenia za przedmiot niniejszego zamówienia. g. W przypadku konieczności zmiany lokalizacji billboardów Wykonawca będzie obowiązany do ich umieszczenia w miejscu nowej lokalizacji w ramach wynagrodzenia za przedmiot niniejszego zamówienia, nie więcej jednak niż raz w trakcie trwania umowy. h. Demontaż billboardów po zakończeniu trwania umowy leży w gestii Zamawiającego. 2. Parametry techniczne billboardów: BILLBOARD o wymiarach : 6020x3140 - szt. 3 a. Dwa billboardy o wymiarach 6020x3140 mm (pow. ekspozycji 5880x3000 mm - 17,64 m2), o wysokości całkowitej 8 m, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. c-i niżej: b. billboard (podwójny) - dwie tablice ustawione w kształt litery V, o wymiarach jak w pkt. a. wyżej, ustawione na jednym słupie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. c-i niżej: c. Powierzchnia billboardu (tablic) powinna składać się z 7 paneli o wymiarach 860x3140 mm, wykonanych z blachy ocynkowanej Z275 DX51 o grubości 0,7mm z 3 poprzecznymi wzmocnieniami (1mm), d. Tablica powinna posiadać ramkę okalającą powierzchnię o szerokości 70 mm w kolorze szarym RAL 9006, ocynkowana powlekana z narożnikami, e. Billboard osadzony na jednym słupie z fundamentem zewnętrznym (możliwość przeniesienia), f. Ekran billboardu oświetlony metalohalogenem 250w + czujnik zmieżchowy, g. W widocznym miejscu powinno znaleźć się czytelne oznaczenie właściciela billboardu (logo Zamawiającego) o wymiarach wskazanych przez Zamawiającego, h. ekran billboardu przeznaczony pod wyklejanie (folia, papier), i. Każda tablica billboardu musi być wyposażona w podest roboczy pod wyklejanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą o następujących kwalifikacjach zawodowych: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków. c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca musi złożyć w ofercie oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca przedkłada także w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty i oświadczenia w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określone w pkt. V ppkt 1 i 2 SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Załącznik nr 6 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach, sposobem lub w zakresie i parametrach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku takim, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego, bądź zmianę sposobu lub/i zakresu lub/i parametrów przedmiotu umowy, jeżeli będzie to niezbędne dla należytego wykonania umowy, w szczególności z uwzględnieniem warunków realizacji projektu Podlaski Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacjarise.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15-879 Białystok, ul. Św. Rocha 11/1 lok. 502.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 15:15, miejsce: 15-879 Białystok, ul. Św. Rocha 11/1 lok. 502.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Podziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.