eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usługi 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Warszawa: Wykonywanie usługi 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r
Numer ogłoszenia: 93814 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2305 , ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6893 127; 6893 126, faks 22 6893 128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r. Zadanie nr 1 - Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r w kompleksie Warszawa. Zadanie nr 2 - Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r w kompleksie Gdańsk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia), 2) ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). 3) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, wydane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca: 1) złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2) złoży wykaz wykonanej conajmniej jedej głównej usługi z zakresu konserwacji/naprawy lub instalacji zintegrowanego systemu ochrony COMPAS 2026 LAN na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00PLN potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (załącznik nr 5 do ogłoszenia) na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Zamawiający uzna dokumenty określone w § 1 ust. 2 pkt. 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku podania w przedmiotowym wykazie wartości zrealizowanej usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia), 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usługi wraz z informacjami na temat posiadania certyfikatu w zakresie integratora systemu ochrony COMPAS 2026 LAN wydanego przez producenta systemu, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadały certyfikat w zakresie integratora systemu ochrony COMPAS 2026 LAN wydanego przez producenta systemu. 3) licencje wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.): a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe; b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla wszystkich osób nadzorujących prace serwisowe. 4) poświadczenia bezpieczeństwa: a) poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli min. POUFNE dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe wewnątrz budynków; b) poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe na zewnątrz budynków; c) zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób biorących udział w wykonywaniu usługi. Poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej muszą być wydane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 5) świadectwa ukończenia kursów w zakresie naprawy i konserwacji systemów alarmowych klasy min SA-3 (Stopnia 3) dla wszystkich osób realizujących usługę, oraz złoży.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, Wykonawca należący do grupy kapitałowej składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo zgodnie z art. 26 ust. 2d informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1) Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych usług, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia listy rankingowej. 2) W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków, tj. otrzymają największą ilość punktów. 3) W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 4) Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie ocena Wykonawców w następujący sposób: za każdą udokumentowaną główną usługę naprawy/konserwacji lub instalacji zintegrowanego systemu ochrony COMPAS 2026 LAN o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (potwierdzoną, że została wykonana lub jest wykonywana należycie) zrealizowaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający przyzna 1 pkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-470 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-470 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie procedury przetargowej jest: Wojciech ARCYZ tel. (22) 689 31 26 (w godz. 9.00 - 14.00) fax. (22) 689 31 28Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013 w kompleksie Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji (serwisu) i napraw systemu SKD, SSWiN i CCTV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013 w kompleksie Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji (serwisu) i napraw systemu SKD, SSWiN i CCTV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.