Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Warszawa: Wykonywanie usługi 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r
Numer ogłoszenia: 93814 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2305 , ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6893 127; 6893 126, faks 22 6893 128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r. Zadanie nr 1 - Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r w kompleksie Warszawa. Zadanie nr 2 - Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013r w kompleksie Gdańsk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia), 2) ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). 3) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, wydane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca: 1) złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2) złoży wykaz wykonanej conajmniej jedej głównej usługi z zakresu konserwacji/naprawy lub instalacji zintegrowanego systemu ochrony COMPAS 2026 LAN na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00PLN potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (załącznik nr 5 do ogłoszenia) na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Zamawiający uzna dokumenty określone w § 1 ust. 2 pkt. 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku podania w przedmiotowym wykazie wartości zrealizowanej usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia), 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usługi wraz z informacjami na temat posiadania certyfikatu w zakresie integratora systemu ochrony COMPAS 2026 LAN wydanego przez producenta systemu, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadały certyfikat w zakresie integratora systemu ochrony COMPAS 2026 LAN wydanego przez producenta systemu. 3) licencje wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.): a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe; b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla wszystkich osób nadzorujących prace serwisowe. 4) poświadczenia bezpieczeństwa: a) poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli min. POUFNE dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe wewnątrz budynków; b) poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE dla wszystkich osób wykonujących prace serwisowe na zewnątrz budynków; c) zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób biorących udział w wykonywaniu usługi. Poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej muszą być wydane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 5) świadectwa ukończenia kursów w zakresie naprawy i konserwacji systemów alarmowych klasy min SA-3 (Stopnia 3) dla wszystkich osób realizujących usługę, oraz złoży.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, Wykonawca należący do grupy kapitałowej składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo zgodnie z art. 26 ust. 2d informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1) Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych usług, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia listy rankingowej. 2) W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków, tj. otrzymają największą ilość punktów. 3) W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 4) Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie ocena Wykonawców w następujący sposób: za każdą udokumentowaną główną usługę naprawy/konserwacji lub instalacji zintegrowanego systemu ochrony COMPAS 2026 LAN o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (potwierdzoną, że została wykonana lub jest wykonywana należycie) zrealizowaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający przyzna 1 pkt.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-470 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-470 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie procedury przetargowej jest: Wojciech ARCYZ tel. (22) 689 31 26 (w godz. 9.00 - 14.00) fax. (22) 689 31 28Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013 w kompleksie Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji (serwisu) i napraw systemu SKD, SSWiN i CCTV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa 4 konserwacji okresowych oraz napraw systemu alarmowego, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu w Jednostce Wojskowej 2305 w 2013 w kompleksie Gdańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji (serwisu) i napraw systemu SKD, SSWiN i CCTV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.