eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRealizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 93870 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Lublin: Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68930-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 43098198200000, ul. Al J. Piłsudskiego 15, 20407 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 324 281, faks 815 321 910, e-mail zampub@aqua.mpwik.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpwik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ/241/25/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r. 2.Zakres przedmiotu zamówienia. Zagęszczanie odpadów oraz inne prace eksploatacyjne przy zastosowaniu kompaktora. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac technologicznych na składowisku w zakresie: a)zagęszczania deponowanych odpadów zgodnie z założeniami projektowymi oraz instrukcją prowadzenia składowiska, b)inne prace eksploatacyjne: - formowanie obwałowań i skarp, - prace przy budowie dróg tymczasowych na niecce składowiska, przekładanie płyt drogowych. 3. Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Zagęszczanie odpadów oraz inne prace eksploatacyjne wykonywane będą przy użyciu kompaktora (zagęszczarki do odpadów na stalowych kołach) - z osprzętem ładowarki. Wymagane parametry sprzętu: a)ciężar roboczy - powyżej 30 000 kg, b)moc silnika - powyżej 250 KM, c)stalowe koła zagęszczające wyposażone w zęby, d)łyżka zgarniająca (lemiesz) z możliwością przestawiania wysokości. Łącznie 1500 godzin czasu dyspozycyjności sprzętu (kompaktora - zagęszczarki do odpadów) dla potrzeb realizacji zamówienia. 1)W łącznym czasie dyspozycyjności sprzętu jest zamawiany: o Czas efektywnej pracy sprzętu (980 godzin) o Czas gotowości (520 godzin), który obejmuje konieczne przestoje wynikające z: - technologii składowania odpadów, - przerw w pracy obsługi sprzętu - względy bhp, potrzeby fizjologiczne itp. 2)Czas dyspozycyjności sprzętu jest zamawiany w ramach godzin otwarcia składowiska i wynosi 6 godzin w ciągu dnia pracy obiektu. Zgodnie z art. 129 ust. 4 pkt 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) godziny otwarcia składowiska odpadów określa załącznik do decyzji Marszałka Województwa Lubelskiego zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów. Aktualnie Składowisko Odpadów w Rokitnie jest czynne 40 godzin tygodniowo - od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1500 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zmiana tygodniowego wymiaru czasu pracy składowiska (40 godz.) i zmiana rozkładu czasu pracy w poszczególne dni tygodnia może ulec wydłużeniu, w okresach wzmożonego zapotrzebowania na odbiór odpadów, np. w dni około świąteczne i innych przyczyn, wynikających z bieżących potrzeb i warunków. Zamawiający w przypadkach przewidzianych instrukcją prowadzenia składowiska powiadomi Wykonawcę o planowanych zmianach czasu pracy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. 3)Czas efektywnej pracy i czas gotowości winien kształtować się w proporcjach: - 65 % dyspozycyjności sprzętu jako efektywny czas pracy, - 35 % dyspozycyjności sprzętu jako czas gotowości, przy czym: dopuszczalna jest zmiana ww. proporcji, uzasadniona potrzebami technologicznymi lub organizacyjnymi, polegającymi na zmniejszonej / zwiększonej ilości dostarczanych odpadów oraz potrzebie/braku potrzeby wykonywania prac eksploatacyjnych. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zapotrzebowania czasu dyspozycyjności sprzętu z przyczyn technologicznych bądź organizacyjnych, w szczególności niezależnych od Zamawiającego, wskutek zmniejszenia ilości odpadów deponowanych na składowisku i braku potrzeby wykonania prac eksploatacyjnych. Zmniejszenie zapotrzebowania może być realizowane na dwa sposoby tj. poprzez skrócenie wymiaru dziennego (maksymalnie o 2 godziny) lub poprzez rezygnację z dyspozycyjności sprzętu w dniach określonych przez Zamawiającego. Zmniejszenie łącznego czasu dyspozycyjności nie może przekroczyć w okresie realizacji zamówienia (usługi) 20% czasu dyspozycyjności. 5)W przypadku potrzeby skorzystania przez Zamawiającego z prawa określonego w ppkt. 4), t. j zmniejszenie czasu dyspozycyjności, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zakresie ograniczenia najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem zmiany. 4. Informacje dodatkowe. 1)Wykonawca musi dysponować wymaganym sprzętem: -minimum 1 kompaktorem przeznaczonym do zagęszczania odpadów na składowiskach odpadów, wyposażonym w osprzęt ładowarki do wykonywania innych prac eksploatacyjnych poza zagęszczaniem odpadów, o parametrach określonych w pkt. 4.3 IDW "Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia". 2)W przypadku awarii kompaktora Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostki zastępczej na własny koszt i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o awarii kompaktora. 3)Brak świadczenia usługi w okresie awarii sprzętu nie będzie wliczany do 20% łącznego czasu dyspozycyjności sprzętu, co do którego Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia - pkt. 4.3. IDW ppkt 4 i 5. 4)Podstawiona jednostka zastępcza, musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt zastępowany, określony w pkt. 4.3 IDW, z wyłączeniem wymagań dotyczących osprzętu ładowarki. 5)Podstawienie jednostki zastępczej nastąpi w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od zgłoszenia przez Wykonawcę niesprawności kompaktora do obsługi składowiska; Zamawiający zweryfikuje termin zgłoszenia niesprawności na podstawie rejestru GPS. 6)W przypadku dostarczenia (podstawienia) jednostki sprzętowej niesprawnej technicznie lub o nieodpowiednich parametrach, Zamawiający ma prawo odmówić świadczenia przez Wykonawcę usługi tym sprzętem. 7)Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu aktualne zestawienie pracowników wykonujących usługi na składowisku przy zastosowaniu kompaktora na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem przez nich do pracy. 8)Wykonawca musi wyrazić zgodę na zainstalowanie, na koszt Zamawiającego, urządzenia rejestrującego z modułem GPS umożliwiającego kontrolę i rozliczenie czasu pracy kompaktora. 9)Za czas gotowości będzie uznawany czas stanowiący różnicę pomiędzy czasem dyspozycyjności sprzętu a czasem efektywnej pracy. 10)Rozliczenia pracy sprzętu będą dokonywane w oparciu o wskazania rejestratora GPS, zainstalowanego przez Zamawiającego na jednostce sprzętowej Wykonawcy. a) Efektywny czas pracy sprzętu ustalany będzie z uwzględnieniem wskazań urządzenia rejestrującego z modułem GPS jako czas, w którym maszyna była w ruchu (przemieszczała się), z zastrzeżeniem pkt.b) poniżej. b) Z uwagi na specyfikę pracy sprzętu na składowisku, zarejestrowane w systemie GPS okresy braku przemieszczania się maszyny, krótsze niż 3 minuty, będą wliczane do efektywnego czasu pracy. c) W przypadku pracy jednostki zastępczej - bez rejestratora GPS oraz w przypadku awarii rejestratora GPS, rozliczenia rzeczywistego czasu dyspozycyjności maszyny będą dokonywane na podstawie parametru proporcji czasu efektywnej pracy do czasu gotowości, z uwzględnieniem pkt. 4.3 IDW ppkt 1, 2, 3, 4 i 5. d) Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za czas pracy sprzętu wykraczający poza zamówiony czas dyspozycyjności. e) Za czas awarii sprzętu Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. f) Za czas zmniejszonego zapotrzebowania na pracę kompaktora, zleconego na warunkach określonych w pkt. 4.3. IDW ppkt 4 i 5 Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 11) Korzystanie z infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie, w celach związanych ze świadczeniem usług sprzętowych, będzie się odbywało na poniższych zasadach: a) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje: o miejsce do parkowania kompaktora na placu Składowiska Odpadów w Rokitnie oraz miejsce do postawienia przenośnych zbiorników na paliwo (w razie takiej potrzeby, zgłoszonej przez Wykonawcę), z zastrzeżeniem ppkt. e) poniżej, o miejsce w garażu, jeśli wolne miejsce będzie w dyspozycji Zamawiającego, w przypadku wyrażenia takiej potrzeby przez Wykonawcę, o pomieszczenia socjalne dla pracowników zatrudnionych do obsługi sprzętu w zakresie: szatnia, kuchnia i jadalnia oraz sanitariaty (wc, umywalki, prysznice). b) Wynagrodzenie za korzystanie przez Wykonawcę z infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie określonej w pkt. 11) ppkt a) zostało określone w ppkt. i) poniżej. c) Wykonawca w związku z poruszaniem się po terenie składowiska odpadów, korzystaniem z miejsca parkingowego lub miejsca w garażu dla kompaktora (zagęszczarki odpadów) jest zobowiązany do przestrzegania znaków drogowych i innych warunków korzystania z miejsca do parkowania i garażowania oraz dostosowania się do wskazówek pracowników składowiska. d) Na składowisku obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu pojazdów przewożących materiały łatwopalne, żrące, wybuchowe oraz inne, jeżeli znajdujący się w nich niebezpieczny materiał nie jest zabezpieczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. e) Wykonawca może postawić jeden zbiornik na olej napędowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przeznaczonym na magazyn paliw (zgodnie z projektem budowlanym składowiska), po dostarczeniu stosownego atestu,potwierdzającego dopuszczenie zbiornika do bezpiecznego stosowania. Zbiornik ten będzie służył do tankowania kompaktora, w związku ze świadczeniem usługi. f) Pracownikom Wykonawcy obsługującym sprzęt (kompaktor) zostaną udostępnione przez kierownika składowiska obowiązujące instrukcje: o instrukcja prowadzenia składowiska, o instrukcja ppoż. g) Zapoznanie się z ww. instrukcjami pracownicy Wykonawcy potwierdzą w pisemnym oświadczeniu. h) Wykonawca zobowiązany jest korzystać z infrastruktury składowiska - placów, garaży i pomieszczeń socjalnych w sposób nie powodujący uszkodzeń i dewastacji mienia. i) Za korzystanie z obiektów infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie wymienionych w pkt. 11) ppkt a) Zamawiający będzie pobierał od Wykonawcy wynagrodzenie wg następujących stawek netto: o miejsce do parkowania dla jednej maszyny wraz z placem pod tymczasowy, mobilny zbiornik paliwa - 200,00 zł/m-c, o miejsce w garażu dla jednej maszyny - 500,00 zł/m-c, o korzystanie z pomieszczeń socjalnych przez jednego pracownika - 108,00 zł/m-c. Do powyższych kwot należy doliczyć podatek VAT w wysokości ustawowej. j) Zapotrzebowanie na korzystanie z infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie Wykonawca złoży do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi w formie pisemnej. Każda zmiana w tym zakresie wymaga pisemnego zgłoszenia z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 12) Zamawiający nie odpowiada za ewentualne szkody dot. sprzętu i wypadki pracowników Wykonawcy wynikłe podczas świadczenia usługi i korzystanie z obiektów infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zaprzestania przez Zamawiającego pełnienia funkcji zarządzającego Składowiskiem Odpadów w Rokitnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90530000-1, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT244926.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMOLKOP Leszek Smolak, smolkop@interia.pl, ul. Firlejowska 16 i, 20-306, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284782.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.