Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Warszawa: Modernizacja pomieszczeń bufetu na potrzeby socjalne oraz archiwalno- magazynowe w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 93873 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń bufetu na potrzeby socjalne oraz archiwalno- magazynowe w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Gwarancja. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja pomieszczeń bufetu na potrzeby socjalne oraz archiwalno- magazynowe w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie. 1. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Prace ogólnobudowlane: a) demontaże drzwi istniejących, b) skucie istniejących okładzin ceramicznych, c) rozbiórka części ścian działowych, d) usunięcie istniejących posadzek i skucie niestabilnego podłoża, e) wykucie przebić pod przejścia szlagów wentylacji grawitacyjnej, f) poszerzenie otworów drzwiowych, g) wykonanie podejść instalacyjnych wod.- kan. , c.o. i instalacji elektrycznej, h) naprawy tynków na ściana i sufitach, i) tynkowanie ścian projektowanych, j) przygotowanie podłoża pod posadzki, k) zamontowanie szlągów wentylacyjnych , l) wykonanie sufitów podwieszonych, obudów szlągów wentylacyjnych i rurociągów podsufitowych, m) wykonanie nowych szlicht cementowych pod posadzki. 2) Prace wykończeniowe a) wykonanie wylewek samopoziomujących po uprzednim uzupełnieniu ew. ubytków szlichty i zagruntowaniu podłoża, b) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, c) wykonanie posadzek ceramicznych i okładzin ściennych, d) przyklejenie wykładzin winylowych, e) wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach, f) renowacja parapetów, g) wykonanie zabudowy kuchennej, h) montaż ceramiki sanitarnej i armatury łazienkowej i kuchennej, i) montaż oświetlenia i osprzętu elektrycznego. Uwaga: Wszystkie materiały wykończeniowe muszą posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 2. INSTALACJE Przewiduje się wykonanie następujących robót instalacyjnych: 1) elektroenergetyczne i niskoprądowe: a) niezbędne korekty oświetlenia, oświetlenie sygnalizacyjne i bezpieczeństwa, niezbędne korekty układu gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, b) zasilanie wentylatorów w węzłach sanitarnych, c) zasilanie wentylatorów nawiewu i wyciągu w palarni, d) korekta czujek dymowych systemu sygnalizacji pożaru, e) zasilenie ew. czujek antywłamaniowych. 2) sanitarne: a) korekty podejść W-K istniejących pod kątem montażu nowych przyborów sanitarnych oraz wyposażenia kuchennego pokoju śniadań i schowka porządkowego b) korekty instalacji centralnego ogrzewania c) wentylacja grawitacyjna pomieszczeń d) wentylacja grawitacyjna ze wspomaganiem mechanicznym w węźle sanitarnym i pokoju śniadań e) wentylacja mechaniczna nawiewno - wyciągowa w pomieszczeniu palarni (10 wymian na 1 godzinę) Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: 1) Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, 2) Przedmiary robót. 3. REGAŁY Przedmiot zamówienia: Regały przesuwne i stacjonarne. Typ: Regały przesuwne i stacjonarne typu np. Compactus Office. Normy: Proponowane regały mają posiadać atest higieniczny np. PZH, atesty ogniowe na niepalność materiałów, świadectwo bezpieczeństwa pracy, oznaczenie CE (spełnienie Dyrektywy Nowego Podejścia Unii Europejskiej). Konstrukcja: Konstrukcja i technologia wykonania szyn jezdnych: Szyny mają być ułożone na istniejącym podłożu, przestrzeń między nimi wypełniona jest podłogą własną regałów w kolorze popielatym i zakończona listwami najazdowymi, umożliwia to operowanie wózkiem między regałami i zabezpiecza przed możliwością potykania się o szynę. Szyny są poziomowane za pomocą podkładek dystansowych umieszczonych między szynami, a istniejącym podłożem. Szyny i listwy najazdowe wykonane są z wysokowytrzymałych stopów aluminium. Podłoga własna regałów wykonana jest z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej w kolorze szarym. Konstrukcja i technologia wykonania podstawy jezdnej regału: Podstawy (podwozia regału) wykonane są z wygiętej do odpowiedniego kształtu blachy stalowej o gr. 2 mm, lakierowanej proszkowo na kolor RAL 7016 (grafit), zapobiegający powstawaniu trwałych zabrudzeń od obuwia. Lakierowanie podstaw odbywa się po wykonaniu wszystkich technologicznych otworów i elementów mocujących. Wysokość podstaw jezdnych: 70 mm. Podwozia są wyposażone w otwory dopasowane do osi kół. Do każdego podwozia ruchomego zainstalowane są po dwa łożyskowane koła o średnicy 72 mm. W pierwszym podwoziu występuje koło zębate służące do przeniesienia napędu z korby na podstawę jezdną. Podwozia posiadają antywyważniki zapobiegające wywróceniu się regałów i odboje dystansowe o szer. 25 mm zapobiegające uderzeniom regałów i ochraniające dłonie pracowników obsługujących regały. Koła wykonane są ze stopów cynku co zapewnia cichobieżność podczas przesuwu. Obciążenie koła do 500 kg. Odstęp pomiędzy dolną krawędzią podstawy, a górną powierzchnią torowiska wynosi 10 mm, co zapobiega przed wpadaniem drobnych przedmiotów pod regały. Konstrukcja i technologia wykonania napędu: Mechanizm napędowy składa się z korby i cichobieżnej przekładni zębatej umieszczonej na wałku za korbą i przekładni zębatej przy podstawie regału. Przesuw regału odbywa się poprzez obrót trójramiennej korby i dalej z korby za pomocą łańcucha poprzez przekładnie zębate na koło zębate znajdujące się w pierwszej podstawie regału. Korba jest wykonana z tworzywa sztucznego, natomiast sam uchwyt do kręcenia korby z gumy. Uchwyt korby jest ruchomy. Mechanizm napędu osłonięty jest panelem z płyty meblowej drewnopodobnej wykończonej profilami aluminiowymi. Konstrukcja i technologia wykonania ściany bocznej regału: Ściany regałów są wykonane z profili stalowych zimno walcowanych Na odtłuszczoną blachę stalową nałożona jest powłoka fosforanowa min. 200-500 mg na m2, a następnie powłoka epoksydowa min. 50 (mikrometrów). Lakierowanie ścian odbywa się po wykonaniu wszystkich technologicznych otworów i elementów mocujących. Profile ścian posiadają zaokrąglone krawędzie. Ściana jest skonstruowana z dwóch słupków pionowych połączonych ze sobą wypełnieniem w postaci blachy. Kolor ściany bocznej regału jasny popiel (RAL 9002). W każdym słupku ściany wysokość zawieszania półek z każdej ze stron reguluje się niezależnie co 20 mm. Półki w otworach słupków ściany zawieszane na zaczepach. Konstrukcja i technologia wykonania półek Półki w regałach wykonane są z blachy stalowej malowanej lakierem proszkowym odpornym na ścieranie, utwardzonym wypalaniem w piecu. Powłoka jest odporna na działanie tlenku etylenu. Na odtłuszczoną blachę stalową nałożona jest powłoka fosforanowa min. 200-500 mg na m2, a następnie powłoka epoksydowa min. 50 (mikrometrów). Kolor półki jasny popiel (RAL 9002). Półki nie posiadają ostrych krawędzi i kantów. Półka jest trzykrotnie wygięta na swojej dłuższej krawędzi i dwukrotnie zagięta na krawędzi krótszej w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności oraz bezpieczeństwa obsługi. Zagięte boki półki są dodatkowo połączone ze sobą poprzez zastosowanie specjalnego zagięcia uniemożliwiającego rozgięcie krawędzi półki po jej obciążeniu. Wytrzymałość: Nośność jednej półki (przy równomiernym obciążeniu) min. 80 kg. Regulacja ustawienia półki: Ustawienie półek co 20 mm, półki zawieszane na zaczepach bez przykręcania na stałe do ścian bocznych. Do przestawiania poziomu ustawienia półki nie potrzeba żadnych narzędzi. Bezpieczeństwo: Konstrukcja regałów i sposób ich działania zapewnia pełne bezpieczeństwo użytkownikowi systemu i pracownikom obsługi. Między regałami znajdują się odboje uniemożliwiające po całkowitym zsunięciu regałów zmiażdżenie np. dłoni pracownika obsługi. Podwozia regałów wyposażone są w antywyważniki zapobiegające wywróceniu regałów. Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek itp. pozbawione są ostrych krawędzi. Wymiary i pojemność regałów: Całkowita wysokość regałów: 2480 mm Głębokość półki: 300 mm Długość półki (sekcji regału): 1000 mm i 1200 mm Ilość półek w regale: 6 szt. Odstęp między półkami: ok. 365 mm Łączna długość półek użytkowych: min. 567,60 mb Projekty ustawienia regałów zgodnie z rys. nr 1 Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić: - nie mniej niż 36 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 150 000,00 zł każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200000,00 zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty. V. 1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000, 00 zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. V.3 Informacja dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt V.1. ppkt 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 33,05 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.