eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutŚwiadczenie usług pośrednictwa pracy oraz wsparcia psychologicznego w ramach projektu pn. AKTYWNI - KREATYWNI - MOBILNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Łańcut: Świadczenie usług pośrednictwa pracy oraz wsparcia psychologicznego w ramach projektu pn. AKTYWNI - KREATYWNI - MOBILNI
Numer ogłoszenia: 93884 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut , ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, faks 017 2256536.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.zetorzeszow.pl/uglancut

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pośrednictwa pracy oraz wsparcia psychologicznego w ramach projektu pn. AKTYWNI - KREATYWNI - MOBILNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: - w zakresie pośrednictwa pracy polegających na udzielaniu pomocy osobom uczestniczącym w projekcie pn. AKTYWNI - KREATYWNI - MOBILNI w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, inicjowaniu i organizowaniu kontaktów tych osób z pracodawcami, pozyskiwaniu i upowszechnianiu ofert pracy, informowaniu uczestników projektu o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy, - wsparcia psychologicznego mającego na celu pomoc w zaktywizowaniu osób wchodzących i powracających na rynek pracy (tj. osób korzystających ze wsparcia w ramach projektu pn. AKTYWNI - KREATYWNI - MOBILNI) oraz zwiększenie gotowości do zatrudnienia poprzez indywidualną opiekę nad uczestnikami, spotkania i kontakty z uczestnikami, motywowanie do udziału w formach wsparcia przewidzianych w projekcie (tj. w doradztwie zawodowym, szkoleniach, pośrednictwie pracy oraz stażach i praktykach zawodowych). Usługami objętych zostanie 70 osób - pozostających bez zatrudnienia mieszkańców powiatu łańcuckiego. Przewidywana ilość godzin pośrednictwa pracy - 420 godz. tj. 6 godz. x 70 osób. Przewidywana ilość godzin pracy psychologa - 210 godz. tj. 3 godz. x 70 osób. Dokładne terminy spotkań ustalane będą indywidualnie z poszczególnymi uczestnikami projektu. Spotkania będą się odbywały od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni nieodpłatnie wszystkie niezbędne do świadczenia usług materiały. Forma potwierdzenia wykonania usług - listy obecności wraz z potwierdzeniem wymiaru zrealizowanych usług przez uczestnika projektu korzystającego z usług oraz zestawienia dokumentujące zakres wykonanych usług..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz kopię certyfikatu o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należy podać doświadczenie w realizacji usług z zakresu objętego zamówieniem z okresu ostatnich trzech lat (tj. 2006 r., 2007 r., 2008 r.) a także wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia. W przypadku jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Kserokopię certyfikatu o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem przetargu z trzech ostatnich lat (tj. 2006 r., 2007 r., 2008 r.). W przypadku jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu. - Doświadczenie udokumentować zestawieniem wykonanych usług z podaniem liczby godzin, nazwy instytucji zlecającej wykonanie usługi, liczby uczestników oraz wartości zamówienia. Zestawienie powinno zostać przygotowane oddzielnie dla pośrednictwa pracy oraz oddzielnie dla wsparcia psychologicznego. Minimalna liczba zrealizowanych godzin usług jaką należy wykazać w przypadku pośrednictwa pracy wynosi 400 godzin, zaś w przypadku wsparcia psychologicznego - 200 godzin. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Osoby świadczące usługi pośrednictwa pracy powinny posiadać wykształcenie wyższe oraz 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pośrednika pracy (należy dołączyć życiorys). Osoby świadczące usługi wsparcia psychologicznego powinny mieć ukończone studia wyższe na kierunku psychologia oraz min. 2 letnie doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa z osobami dorosłymi (należy dołączyć życiorys). 9. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) lub oświadczenie, że wykona zadanie siłami własnymi. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców (jeżeli dotyczy). 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją dotyczącą zamówienia i jej akceptacją. 12. Parafowany projekt umowy. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego: a. w pkt 3 składa dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, o których mowa w art. 18c ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.), b. w pkt 4, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Doświadczenie - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. zetorzeszow.pl/uglancut.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój nr 5 /dziennik podawczy/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.