eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa drogi gminnej Ujazdówek - Gorysze o długości 5377,00 mb.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Ciechanów: Przebudowa drogi gminnej Ujazdówek - Gorysze o długości 5377,00 mb.
Numer ogłoszenia: 93885 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ciechanów , ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, faks 023 6722646 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Ujazdówek - Gorysze o długości 5377,00 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Ujazdówek - Gorysze o długości 5377,00 mb (pikietaż roboczy drogi gminnej o początku 0+000,00 założono na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 50 Płock - Ciechanów -Ostrów Maz. , a końcowy w km 5+377,00 na skrzyżowaniu z drogą powiatową Ciechanów - Niedzbórz w miejscowości Gorysze. Zakres zamówienia obejmuje - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - wykonanie przepustów - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni - zjazdy - roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres zamówienia omówiony został w Pzedmiarze Robót - Kosztorys Ofertowy stanowiący załącznik do specyfikacji Wykonawcy przed złożeniem ofert zobowiązani są do zapoznania się z terenem objętym zamówieniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł ( dwadzieścia pięć tysięcy złotych ) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, nr konta zamawiającego w BS Płońsk 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.) 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego - unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy,: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie drogownictwa 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla branży drogowej, 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o podobnym zakresie i o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej, 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia między innymi: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 30 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej, - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 5 ton w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę, - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zl 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z członków nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt. 2 - 7. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie: 1) że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 b) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę -y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy winni przedłożyć: a) Informacje o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu na formularzu Wykaz sprzętu zgodnym z treścią załącznika nr 3 b) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia na formularzu Wykaz personelu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę /y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy uprawnień kierownika robót oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu Doświadczenie zawodowe zgodnym z treścią załącznika nr 5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3) że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 pkt.1 lit. b i c niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VII mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust.1 pkt. 1 lit. a składane jest wspólnie przez wykonawców. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1 lit. b i c niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia w ust. 5 stosuje się odpowiednio 7. Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ powinny być sporządzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w języku obcym powinny być załączane z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminaciechanow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:45, miejsce: W Urzędzie Gminy Ciechanów przy ul. Fabrycznej 8 pokój nr. 1( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu i odstąpienia od podpisania umowy w przypadku nieotrzymania dofinansowania z funduszy unijnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.