eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbieUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbie w 2009 r. powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Dąbie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbie w 2009 r. powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie
Numer ogłoszenia: 93893 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159712 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie, ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbie w 2009 r. powiat Krosno Odrzańskie, województwo Lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 850.000,00 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbie na 2009 r. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Uruchomienie kredytu w całości nie później niż 7 dni od zawarcia umowy. Okres kredytowania od czerwca 2009 r. do listopada 2015 r. Spłata kapitału nastąpi w ratach zgodnie z harmonogramem, przy czym płatność I raty - do 30.04.2011r., płatności następnych rat jak poniżej (w PLN): 2009 r. i 2010 r. - karencja 2011 r. - 130.000,00 (I - 60.000,00 do 30.04 II - 70.000,00 do 30.11) 2012 r. - 130.000,00 (I - 60.000,00 do 30.04 II - 70.000,00 do 30.11) 2013 r. - 190.000,00 (I - 60.000,00 do 30.04 II - 60.000,00 do 30.09 III - 70.000,00 do 30.11) 2014 r. - 190.000,00 (I - 60.000,00 do 30.04 II - 60.000,00 do 30.09 III - 70.000,00 do 30.11) 2015 r. - 210.000,00 (I - 70.000,00 do 30.04 II - 70.000,00 do 30.09 III - 70.000,00 do 30.11) ...................................................................................................................................... razem - 850.000,00. Kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu. B. Spłata oprocentowania kredytu Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, kredytodawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki, powiększony o marżę banku. Do porównywalności ofert, odsetki należy wyliczyć według stawki WIBOR 1M na dzień 30.04.2009 roku. Jednorazowa prowizja bankowa pobrana w dniu udzielania kredytu. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, prowizja jednorazowa liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. Spłata oprocentowania kredytu będzie następowała miesięcznie, od pierwszego miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu do końca listopada 2015 roku. Odsetki od kredytu należy liczyć przyjmując 360 dni w roku i 30 dni w miesiącu. C. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom(jeżeli dotyczy): Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne 8. Wymagania organizacyjne: Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 9. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca gwarantuje prawidłową usługę w okresie przewidzianym w podpisanej obustronnie umowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 198906.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79a, 60-529 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 198906.75
  • Oferta z najniższą ceną: 198906.75 oferta z najwyższą ceną: 218979.17
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.