eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródRewitalizacja miasta Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Żmigród: Rewitalizacja miasta Żmigród
Numer ogłoszenia: 93896 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miasta Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IX Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja miasta Żmigród. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 7 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana pokrycia dachowego; - wymiana stolarki. Zadanie nr 2: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 18 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne zostaną dwukrotnie malowane) Zadanie nr 3: Modernizacja budynku przy ul. Plac Wojska Polskiego 19 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie bramy wejściowej, wymiana okien) Zadanie nr 4: Modernizacja budynku przy ul. Spółdzielczej 3 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie drzwi wejściowych) - wymiana pokrycia dachowego Zadanie nr 5: Modernizacja budynku przy ul. Wiejskiej 3 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne ze świetlikiem dwukrotnie malowane i szklone) - wymiana pokrycia dachowego. Zadanie nr 6: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 11 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - wymiana pokrycia dachowego. Zadanie nr 7: Modernizacja budynku przy ul. Wrocławskiej 33 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji (około 254 m2) - wymiana stolarki; - wymiana pokrycia dachowego (około 141 m2) UWAGA: Szczegółowy dodatkowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do SIWZ nr 6 (a, b, c, d, e,).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawcy zobowiązanni są wnieść wadium na każde zadanie osobno: Zadanie nr 1 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 2 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 3 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 4 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 5 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 6 - w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych); Zadanie nr 7 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych);

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej: - 1 roboty polegających na remoncie budynku (elewacja i dach) o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto (Dotyczy zadań nr 1, 4, 5,7) - 1 roboty polegających na remoncie budynku (elewacja) o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto (Dotyczy zadań nr 2,3) - 1 roboty polegających na remoncie dachu pokrytego dachówką o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto (Dotyczy zadania nr 6)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=96621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 18).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski wŻmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród - punkt podawczy (pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IX Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja miasta Żmigród.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana pokrycia dachowego; - wymiana stolarki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne zostaną dwukrotnie malowane).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Plac Wojska Polskiego 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie bramy wejściowej, wymiana okien).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Spółdzielczej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie drzwi wejściowych) - wymiana pokrycia dachowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Wiejskiej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne ze świetlikiem dwukrotnie malowane i szklone) - wymiana pokrycia dachowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - wymiana pokrycia dachowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Wrocławskiej 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji (około 254 m2) - wymiana pokrycia dachowego (około 141 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.