Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Żmigród: Rewitalizacja miasta Żmigród
Numer ogłoszenia: 93896 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miasta Żmigród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IX Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja miasta Żmigród. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 7 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana pokrycia dachowego; - wymiana stolarki. Zadanie nr 2: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 18 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne zostaną dwukrotnie malowane) Zadanie nr 3: Modernizacja budynku przy ul. Plac Wojska Polskiego 19 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie bramy wejściowej, wymiana okien) Zadanie nr 4: Modernizacja budynku przy ul. Spółdzielczej 3 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie drzwi wejściowych) - wymiana pokrycia dachowego Zadanie nr 5: Modernizacja budynku przy ul. Wiejskiej 3 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne ze świetlikiem dwukrotnie malowane i szklone) - wymiana pokrycia dachowego. Zadanie nr 6: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 11 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - wymiana pokrycia dachowego. Zadanie nr 7: Modernizacja budynku przy ul. Wrocławskiej 33 W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji (około 254 m2) - wymiana stolarki; - wymiana pokrycia dachowego (około 141 m2) UWAGA: Szczegółowy dodatkowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do SIWZ nr 6 (a, b, c, d, e,).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawcy zobowiązanni są wnieść wadium na każde zadanie osobno: Zadanie nr 1 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 2 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 3 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 4 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 5 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 6 - w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych); Zadanie nr 7 - w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych);
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej: - 1 roboty polegających na remoncie budynku (elewacja i dach) o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto (Dotyczy zadań nr 1, 4, 5,7) - 1 roboty polegających na remoncie budynku (elewacja) o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto (Dotyczy zadań nr 2,3) - 1 roboty polegających na remoncie dachu pokrytego dachówką o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto (Dotyczy zadania nr 6)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=96621
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 18).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski wŻmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród - punkt podawczy (pokój nr 8).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IX Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.2. Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja miasta Żmigród.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana pokrycia dachowego; - wymiana stolarki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. PKWN 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne zostaną dwukrotnie malowane).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Plac Wojska Polskiego 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie bramy wejściowej, wymiana okien).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Spółdzielczej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (odnowienie drzwi wejściowych) - wymiana pokrycia dachowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Wiejskiej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji; - wymiana stolarki (Skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne ze świetlikiem dwukrotnie malowane i szklone) - wymiana pokrycia dachowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - wymiana pokrycia dachowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Wrocławskiej 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu zakłada się wykonanie w budynku następujących prac: - remont elewacji (około 254 m2) - wymiana pokrycia dachowego (około 141 m2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy"
- Przebudowa budynku w m. Płąchawy poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z remontem pomieszczeń Klubu Samopomocy
- Remont muru oporowego przy drodze gminnej nr 119927D, obręb Stronie Lasy
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach Kancelarii Sejmu
- "Przebudowa kuchni wraz z zapleczem kuchennym i wyposażeniem w Szkole Podstawowej Nr 5 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.