Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Wrocław: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 93904 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w liczbie 11 zadań), realizowanych w następującym zakresie: Zadanie nr 1: obejmuje cztery tematy szkoleń: 1) MS 6293 - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise, 2) MS 50322 - Configuring and Administering Windows 7, 3) MS 50331 - Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician, 4) MS 50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 for Administrators. Zadanie nr 2: ITIL Foundation. Zadanie nr 3: Szkolenie F5 Networks Global Traffic Manager wersja 11.x. Zadanie nr 4: Data Transfer (BC 420). Zadanie nr 5: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Application Security Manager BIG - IP (ASM) v 11.4, 2) Troubleshooting BIG - IP LTM v 11. Zadanie nr 6: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Optymalizacja zapytań - tuning SQL w Oracle, 2) Zaawansowany język SQL i analiza danych w Oracle. Zadanie nr 7: CORE Impact Certified Professional. Zadanie nr 8: HP Data Protector 9.x Advanced Integration Course (DP200). Zadanie nr 9: Hacking HTML5 (zaawansowanie warsztaty z bezpieczeństwa webaplikacji). Zadanie nr 10: Szkolenie z bezpieczeństwa Webaplikacji (atakowanie i ochrona aplikacji webowych). Zadanie nr 11: Programowanie w języku JAVA. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą znaków towarowych, ponieważ ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych obiektywnych określeń. Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące: - co najmniej przedmiot zawarty w programie szkolenia o wymienionych nazwach szkoleń, - taki sam zakres i tematykę przedmiotowych szkoleń, - taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, - taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń. 2. Warunki finansowania: Za przeprowadzone szkolenie Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie wg cen określonych w formularzu ofertowym, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - forma materiałów szkoleniowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie, b) konieczności dokonania zmian w Harmonogramie szkolenia dotyczących miejsca, godziny, daty oraz instruktora szkolenia. Szczegóły dotyczące zmian zostały opisane w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 435.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 435.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do: a) opracowania harmonogramu szkolenia, uwzględniającego: - miejsce oraz godziny szkolenia wraz z propozycją dat szkolenia, - wykaz instruktorów, którzy będą prowadzić szkolenie, spełniających wymagania z opisu przedmiotu zamówienia, i przedstawienia go do akceptacji Zamawiającemu. Uzgodniony harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy, b) dostarczenia szczegółowego programu danego szkolenia opracowanego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i uzgodnienia go z Zamawiającym. Uzgodniony program stanowić będzie załącznik do umowy, c) podania nr konta bankowego, d) dostarczenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osoby (osób) podpisujących umowę, chyba że dokumenty takie są już w ofercie. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 29 kwietnia 2016r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Anna Podwika, Wrocław, ul Pretficza 11, tel. 71 36-06-545, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00. b) w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Bernadeta Bies, Wrocław, ul. Pretficza 11, tel. 71 36-06-430, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: obejmuje cztery tematy szkoleń: 1) MS 6293 - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise, 2) MS 50322 - Configuring and Administering Windows 7, 3) MS 50331 - Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician, 4) MS 50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 for Administrators..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: obejmuje cztery tematy szkoleń: 1) MS 6293 - Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise lub równoważne; termin szkolenia: między 03.10.2016r. a 28.10.2016r. 2) MS 50322 - Configuring and Administering Windows 7 lub równoważne; termin szkolenia: między 03.10.2016r. a 28.10.2016r., 3) MS 50331 - Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician lub równoważne; termin szkolenia: między 07.11.2016r. a 25.11.2016r., 4) MS 50414 - Microsoft Windows PowerShell v2 for Administrators lub równoważne; termin szkolenia: między 07.11.2016r. a 25.11.2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ITIL Foundation.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ITIL Foundation lub równoważne. Termin szkolenia: między 03.10.2016r. a 28.10.2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie F5 Networks Global Traffic Manager wersja 11.x.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie F5 Networks Global Traffic Manager wersja 11.x lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając miesiące - lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Data Transfer (BC 420).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Data Transfer (BC 420) lub równoważne. Termin szkolenia: między 14.11.2016r. a 16.12.2016r.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Application Security Manager BIG - IP (ASM) v 11.4, 2) Troubleshooting BIG - IP LTM v 11..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Application Security Manager BIG - IP (ASM) v 11.4 lub równoważne, 2) Troubleshooting BIG - IP LTM v 11 lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Optymalizacja zapytań - tuning SQL w Oracle, 2) Zaawansowany język SQL i analiza danych w Oracle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dwa tematy szkoleń: 1) Optymalizacja zapytań - tuning SQL w Oracle lub równoważne, 2) Zaawansowany język SQL i analiza danych w Oracle lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CORE Impact Certified Professional.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CORE Impact Certified Professional lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: HP Data Protector 9.x Advanced Integration Course (DP200).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HP Data Protector 9.x Advanced Integration Course (DP200) lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Hacking HTML5 (zaawansowane warsztaty z bezpieczeństwa webaplikacji).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hacking HTML5 (zaawansowane warsztaty z bezpieczeństwa webaplikacji) lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie z bezpieczeństwa Webaplikacji (atakowanie i ochrona aplikacji webowych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z bezpieczeństwa Webaplikacji (atakowanie i ochrona aplikacji webowych) lub równoważne. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia najwcześniej w terminie 20 dni od podpisania umowy do 16.12.2016r. (wyłączając lipiec i sierpień 2016r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Programowanie w języku JAVA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programowanie w języku JAVA lub równoważne. Termin szkolenia: między 19.09.2016r. a 14.10.2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. forma materiałów szkoleniowych - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.