To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Sienno: Dostawa kruszyw do remontu dróg gminnych w roku 2014
Numer ogłoszenia: 93907 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84096 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Lipska 18, 27-350 Sienno, woj. mazowieckie, tel. 0-48 37 86 069, faks 0-48 37 86 069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw do remontu dróg gminnych w roku 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kruszywa łamanego, kruszywa drogowego z żużla stalowniczego oraz mieszanki popiołowo-żużlowej do utwardzenia i remontu dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Sienno. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Materiał powinien być dopuszczony do utwardzania powierzchni terenów zgodnie z wymogami Rozporządzenia ministra środowiska z dnia 21.03.2006 r. w sprawie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami i urządzeniami. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe itp.) Odbiór kruszyw/mieszanki odbywać się będzie sukcesywnie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Kruszywo/mieszanka dostarczane będzie przez Wykonawcę sukcesywnie w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie lub faksem) w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza losową kontrolę ilości jednorazowej dostawy kruszywa/mieszanki (ważenie towaru). Jednostka obmiaru jest Mg (tona) kruszywa drogowego. Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów dowodów dostawy WZ, w przypadku mieszanki popiołowo - żużlowej dodatkowo kartę przekazania odpadu. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru materiału. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 48 godzin. Określona w SIWZ ilość przedmiotu dostawy jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości dostaw faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II, III zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź na poszczególne jego części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa kruszywa łamanego w ilości 1500 ton frakcji 0-31,5 mm
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX Mirosław Kwapiński Szymanów 4A, 27-300 Lipsko, Szymanów 4A, 27-300 Lipsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51201,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48892,50
Oferta z najniższą ceną: 44649,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65442,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kruszywa drogowego z żużla stalowniczego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 1000 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX Mirosław Kwapiński, Szymanów 4A,, 27-300 Lipsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25600,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25830,00
Oferta z najniższą ceną: 25830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39212,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mieszanki popiołowo-żużlowej w ilości 3000 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX Mirosław Kwapiński, Szymanów 4A, 27-300 lipsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44801,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27675,00
Oferta z najniższą ceną: 27675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99113,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wiśniewo w roku szkolnym 2024/2025 wraz z opiekunami dowożonych i odwożonych dzieci.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autobusami zdolnymi do przewozu od 20 do 30 osób z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.