Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Poznań: Dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz
Numer ogłoszenia: 93916 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz sukcesywnie do końca 2010r. 2. Artykuły biurowe i materiały biurowe zostały wyszczególnione w załączniku ( cennik) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykazane w załączniku ilości poszczególnych artykułów i materiałów mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie materiałów techniki biurowej określony przez Zamawiającego powinien posiadać cechy materiału wzorcowego lub równoważne opisywanym. Przez oryginalne materiały techniki biurowej Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ . Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta np. hologramy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów techniki biurowej winny być takie same lub lepsze, jak parametry takiej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/toneru , produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Wszystkie oferowane materiały równoważne winny być oznaczone poprzez podanie ich nazwy, symbolu, pojemności i producenta. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia. 5. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do wskazanych siedzib Zamawiającego. Wszelkie reklamacje wadliwego towaru zostaną wysłane na koszt Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.42.00 - Dyski optyczne 22.81.60.00 - Bloki papierowe 24.91.00.00 - Kleje 22.66.00.00 - 22.66.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125245,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95669,82
Oferta z najniższą ceną: 95669,82 / Oferta z najwyższą ceną: 112841,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSAA Sp. z o.o., ul. Słowackiego 1, 85-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200943,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163789,18
Oferta z najniższą ceną: 163789,18 / Oferta z najwyższą ceną: 205398,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej powszechnie dostępnych o ustalonych standartach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.