eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbąszyńSporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Zbąszyń: Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze
Numer ogłoszenia: 93941 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszyń , ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie, tel. 068 384609, faks 068 3846010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sporządzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Zbąszyniu, Perzynach i Nowym Dworze. CZĘŚĆ I - dotyczy terenów części miasta Zbąszynia określonych w uchwale Nr XXIII/216/08 Rady Miejskiej w Zbąszyniu z dnia 28.11.2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zbąszynia oraz części wsi Perzyny i Nowy Dwór. Powierzchnia obszaru planu: w przybliżeniu około 0,7000 ha. CZĘŚĆ II - dotyczy terenów części miasta Zbąszynia określonych w uchwale Nr XXIV/223/08 Rady Miejskiej w Zbąszyniu z dnia 29.12.2008 r. w sprawie przystąpienia do zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zbąszynia oraz części wsi Perzyny i Nowy Dwór. Powierzchnia obszaru planu: w przybliżeniu około 0,3500 ha. Zamówienie obejmuje (dla obu części): 1. Wykonanie opracowania w skali 1:2000 w czterech egzemplarzach kolorowych i jednym czarno-białym na mapach zasadniczych wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (2 egz.) i prognozą skutków finansowych ( 2 egz.) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) 2. Plan zagospodarowania przestrzennego winien być dostarczony również w formie cyfrowej na płycie CD (format JPG lub TIFF). 3. Zakres opracowania: - Opracowanie wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, komunikatów dotyczących opracowania zmiany planu, - Analiza i projekt rozpatrzenia przez Burmistrza wniesionych wniosków do planu, o których mowa w art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Opracowanie projektu planu, wraz z kompletem materiałów planistycznych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227) - opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - prezentacja opracowanego planu Radzie Miejskiej, - przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, - udział w Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej projektanta planu, - przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii do projektu planu i wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, - przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu, udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, - przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu planu oraz przygotowanie wykazu uwag, wprowadzenie ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag, - przygotowanie i przedłożenie Radzie Miejskiej projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag, udział w sesji Rady Miejskiej, - przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu, w tym materiałów do publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 osobą z uprawnieniami urbanistycznymi, będącą członkiem właściwej Izby Urbanistów, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. Nr 1, A.2) Wzór umowy - zaakceptowany przez wykonawcę- zał. Nr 4. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. Nr 3, C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopia uprawnień urbanistycznych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby urbanistów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie - zał. Nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zbąszyniu ul. por.Żwirki 1 64-360 Zbąszyń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zbąszyniu ul. por.Żwirki 1 64-360 Zbąszyń SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.