Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Płock: Remont mostu w m. Troszyn Polski w ciągu drogi powiatowej nr 2979W Borki - Troszyn Polski w km 3+270
Numer ogłoszenia: 93957 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, faks 024 2627764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w m. Troszyn Polski w ciągu drogi powiatowej nr 2979W Borki - Troszyn Polski w km 3+270.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu w m. Troszyn Polski w ciągu drogi powiatowej nr 2979W Borki - Troszyn Polski w km 3+270 Opis robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I ZIEMNE 1. Demontaż poręczy mostowych stalowych z odwiezieniem na odległość do 20 km-0,99 t; 2. Frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 10 cm z odwiezieniem na odległość do 20 km -75,00m2; 3. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie-37,50m2; 4. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych (górna część skrzydeł i gzymsy) z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie-3,90m3; 5. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych (betonu wyrównawczego) z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie-7,43 m3 6. Rozebranie izolacji płyty pomostu z papy bitumicznej-67,50m2; 7. Wykopy wykonywane w gr. kat. IV z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie-2,88m3; WYKONANIE NADBETONU 8. Czyszczenie strumieniowo ścierne górnej powierzchni belek prefabrykowanych-67,50m2; 9. Obsadzenie kotew w elementach żelbetowych ze stali zbrojonej żebrowanej 18 z zalaniem otworów żywicą epoksydową-255szt.; 10. Przygotowanie i montaż zbrojenia płyty żelbetowej-1,60t; 11. Montaż kotew talerzowych-32szt.; 12. Beton płyty klasy C25/30-10,17m3; WYKONANIE KAP CHODNIKOWYCH 13.Przygotowanie i montaż zbrojenia skrzydełek i kap chodnikowych-1,07t; 14. Deskowanie sklejką skrzydełek i gzymsów-30,00m2; 15. Beton skrzydełek i kap chodnikowych klasy C25/30-8,69m3; WYKONANIE IZOLACJI I NAWIERZCHNI 16. Izolacje dwuwarstwowe przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne na zimno, pionowe-23,50m2 17. Przygotowanie powierzchni płyty pod izolację-67,50m2; 18. Izolacja płyty z papy termozgrzewalnej ustroju nośnego-67,50m2; 19. Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm gr. 20 cm-12,00m2 20. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W PMB 25/55-60 gr. 4cm po zagęszczeniu, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania-90,00m2; 21 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S PMB 25/55-60 gr. 4cm po zagęszczeniu, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania-90,00m2; 22 Nawierzchnia na kapach opasek z mas chemoutwardzalnych o gr. 4 mm - 25,50m2; WYKONANIE ODWODNIENIA I WYPOSAŻENIA MOSTU 23 Wykonanie drenażu poziomego z geowłókniny i grysu lakierowanego-46,00m; 24 Montaż sączków mostowych -4,00szt. 25 Montaż krawężników kamiennych o wym. 18X20 cm na zaprawie niskoskurczowej -30,00m; 26 Montaż barieroporęczy stalowych o ciężarze 77 kg/m-30,00m; 27 Wykonanie dylatacji bitumicznych-16,20m; ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE POWIERZCHNI BETONOWYCH 28 Czyszczenie strumieniowo ścierne powierzchni betonowych pod zabezpieczenie antykorozyjne-131,25m2; 29 Zabezpieczenie zbrojenia powłoką antykorozyjną na powierzchniach sufitowych pręty do 16mm -425,00m; 30 Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) powierzchni konstrukcji żelbetowej, głębokość ubytków 1 cm-155,25m2; 31 Wykonanie powłok malarskich akrylowych, malowanie dwukrotne powierzchni betonowych-155,25m2 WYKONANIE UMOCNIENIA SKARP I BRZEGÓW RZEKI 32 Uzupełnienie skarp gruntem kat. III z zagęszczeniem i wyrównaniem powierzchni -17,50m3; 33 Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III z humusowaniem i obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm -80,00m2 34 Ułożenie na stożkach płyt ażurowych typu Meba na podsypce cem.-piask. 1:4 gr 10 cm-48,00m2; 35 Wykonanie i montaż materacy siatkowo - kamiennych o gr. 20 cm na geowłókninie i warstwie pospółki o gr. 10 cm-18,00m3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca sporządza wykaz robót budowlanych wg wzoru - załącznik do SIWZ. Wykonawca załącza do wykazu robót dokument/y potwierdzający/e, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, z których powinno wynikać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca sporządza wykaz osób wg wzoru - załącznik do SIWZ.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, na podstawie art. 144 Ustawy może nastąpić w przypadku: a) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, personelu niezbędnego do wykonania zamówienia na inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, b) zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. d) zmiany osoby wskazanej w umowie, jako nadzorującej roboty - na wniosek Zamawiającego, e) ustawowej zmiany podatku VAT o wartość wynikającą z tej zmiany - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, V-piętro, pokój 503..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, V-piętro, pokój 503..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów żywnościowych dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w Płocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczną, wod-kan i c.o. oraz budową klatki schodowej
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Długiej w Jarzębiej Łące na odcinku od granicy z gminą Zabrodzie do przejazdu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 29
- Budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. "Scalenie gruntów obiektu Kruplin"
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga
- REMONT DRÓG GMINNYCH W ROKU 2025
- Budowa ul. Żurawiej w Wasilkowie do pętli autobusowej
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2025
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.