eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Lublin: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Numer ogłoszenia: 93970 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7439942, fax 081 7439942.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi księgowe dla Zamawiającego określone w Rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 2151/2003 z dnia 16 grudnia 2003r. Szczegółowe zadania wykonawcy: a/prowadzenie środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (do 20 sztuk rocznie) b/prowadzenie ewidencji wyposażenia (do 100 pozycji rocznie) c/aktualizacja wyceny środków trwałych d/ księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 180 pozycji miesięcznie) e/sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz dokonywanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych w terminach określonych przez jednostki nadzorujące f/sporządzanie zestawień obrotów i sald g/przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności h/sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych deklaracji podatkowych i/sporządzanie i składanie deklaracji do ZUS dla jednostki i osób zatrudnionych na umowę zlecenie - do 35 osób miesięcznie j/obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo-księgowych związanych ze stosunkiem pracy (dla 35 osób) w szczególności prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, przygotowywanie list płac, nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, naliczanie świadczeń urlopowych, wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, przygotowywanie wniosków emerytalno-rentowych k/prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwowania i zabezpieczania dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, l/nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, m/opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku n/opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania Oryginalny kod CPV: 74.12.10.00 - Usługi księgowe i audytorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie Oryginalny kod CPV: 74.12.11.00 - Usługi księgowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.10.00 - Usługi księgowe Oryginalny kod CPV: 74.12.11.10 - Usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.11.00 - Usługi księgowania Oryginalny kod CPV: 74.12.11.12 - Usługi zarządzania listami płac Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w szczególności w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 lipca 2002r. w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Dz. U. Nr 120, poz. 1022 z późn.zm) b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/posiadają doświadczenie w prowadzeniu usługowym ksiąg rachunkowych Środowiskowych Domów Samopomocy, oraz organizacji pozarządowych d/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e/nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy PZP Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a/dokument potwierdzający uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z informacją o prowadzeniu działalności polegającej na usługowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych wraz z podaniem numeru wpisu do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z oznaczeniem, że firma ma uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, działalności rachunkowo-księgowej, badania sprawozdań finansowych lub inne równoważne,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W tym przypadku należy podać numer wpisu do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych osób, które w imieniu Wykonawcy będą realizować zamówienie. Wykonawca powinien również złożyć oświadczenie, że po otrzymaniu certyfikatu księgowego lub świadectwa kwalifikacyjnego osoba, której dokument dotyczy nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za czyny określone w rozdziale 9 ustawy z dnia 29.09.1994r o rachunkowości (Dz.U.Nr 76 poz. 694 z 2002r. z późn. zm) lub kopię dokumentu (certyfikat księgowy, świadectwo kwalifikacji, zaświadczenie o wpisie do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych) który uprawnia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz oświadczenie, że po otrzymaniu certyfikatu księgowego lub świadectwa kwalifikacyjnego osoba, której dokument dotyczy nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za czyny określone w rozdziale 9 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz.U.Nr 76 poz. 694 z 2002r.z późn.zm.) Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.misericordia.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.