eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZTABOWYM NR 2 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2697 W BRZEGU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-07

Ogłoszenie nr 93971 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZTABOWYM NR 2 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2697 W BRZEGU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40962-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50419-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 01, faks 261 65 68 02, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZTABOWYM NR 2 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2697 W BRZEGU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/V/WE/17/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku sztabowym nr 2 na terenie JW 2697 w Brzegu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Kod CPV 45000000-7 Roboty remontowe 1.2 STAN ISTNIEJĄCY W budynku znajduje się typowa drewniana skrzynkowa oraz pojedyncza stolarka okienna z początku XX w. W budynku występuje 7 typów okien. Są to okna oryginalne z początku powstania budynku. Obecnie są w złym stanie technicznym. W skutek długotrwałego użytkowania oraz w wyniku działań atmosferycznych zwichrowały się i są nieszczelne, przyczyniają się do znacznych strat ciepła w budynku. Pojawiły się zarysowania, ubytki oraz odpryski farby. Ślusarka okien jest wyeksploatowana nie zapewniająca prawidłowego funkcjonowania okien. Posiadają jako główny element konstrukcyjny ramę z grubych elementów z litego drewna sosnowego. W ramach okien zamontowane są pojedyncze szyby. Istniejąca stolarka okienna nie spełnia wymaganych warunków technicznych izolacyjności cieplnej budynków użyteczności publicznej oraz nie zachowuje norm w zakresie izolacyjności akustycznej budynków użyteczności publicznej. Istniejące parapety zewnętrzne wykonane z płytek betonowych, parapety wewnętrzne wykonane z lastriko. Występują następujące uszkodzenia i nieprawidłowości: - nieszczelność stolarki okiennej - spękania i ubytki w ramach okien - zwichrowanie ram i ościeżnic okien - powłoka malarska uszkodzona w stopniu znacznym - ubytki i spękania w parapetach wewnętrznych w stopniu znacznym - odpryski powłoki malarskiej na parapetach wewnętrznych w stopniu znacznym 1.3 ZAKRES STOSOWANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 ZAKRES ROBÓT UJĘTYCH W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wymianą stolarki okiennej w budynku sztabowym nr 2 na terenie JW 2697 w Brzegu. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania: - Demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych 75/135 + parapet wewnętrzny - 2 szt 85/50 - 42 szt 95/95 + parapet wewnętrzny - 19 szt 140/285 + parapet wewnętrzny - 5 szt 145/205 + parapet wewnętrzny - 127 szt 235/205 + parapet wewnętrzny - 4 szt 140/75 + parapet wewnętrzny - 2 szt - Wbudowanie okien i parapetów wewnętrznych a) piwnica typ rozwieralno-uchylne b) parter, I piętro, II piętro typ rozwieralne i rozwieralno-uchylne + parapet wewnętrzny c) poddasze typ rozwieralno-uchylne + parapet wewnętrzny - Obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych po wykonanych pracach montażowych oraz uzupełnienie ubytków w parapetach zewnętrznych - Pomalowanie ościeży, - Usunięcie istniejących krat 21 szt, - Roboty towarzyszące

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT395984.76
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fabryką Okien SPECTRUM Sp. z o.o., info@spectrum.lublin.pl, ul. Ceramiczna 4, 20-150, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292223.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292223.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477949.71
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.