eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiszniceOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 9399 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Wisznice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373225


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 3023775300000, ul. ul. Rynek  35, 21580   Wisznice, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 833 782 102, faks 833 782 039, e-mail kwierzchowski@wisznice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Wisznice w okresie styczeń - grudzień 2017 r. 2. Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od granicy nieruchomości z drogą dojazdową będącą pod zarządem publicznym, powstałych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Wisznice z częstotliwością określoną Uchwałą Rady Gminy Wisznice Nr XIV/94/2016 (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych w PSZOK odpadów. 4. Transport zebranych odpadów komunalnych zmieszanych frakcji mokrej, frakcji suchej, niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej zwanej dalej RIPOK. 5. W przypadku niedopełnienia obowiązku przez właściciela nieruchomości selektywnego zbierania odpadów komunalnych wykonawca zobowiązany jest sporządzić na tę okoliczność dokumentację (np. notatkę wraz dokumentacją fotograficzną) na poziomie umożliwiającym zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. W/w dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni. 6. Dostarczenie bez dodatkowej opłaty właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów komunalnych frakcji suchych, szklanej, metali oraz popiołów. W trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków przeznaczonych do zbierania w/w odpadów w ilości gwarantującej ich skuteczne zagospodarowanie. 7. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. 8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zbieranych w PSZOK oraz odbieranych z nieruchomości i zagospodarowywanych odpadów komunalnych oraz dostarczanych do RIPOK. 9. Na podstawie sprawozdań i analiz za lata 2015 - 2016 zakłada się, że z terenu Gminy Wisznice, w okresie obowiązywania umowy tj. styczeń - grudzień 2017 r. zostaną odebrane przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następujące ilości odpadów: - niesegregowane frakcji mokrej - 155,10 Mg, - niesegregowane frakcji suchej - 171,00 Mg, - niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) - 26,00 Mg, - szkło - 84,70 Mg, - metale - 7,60 Mg, - popioły - 100,00 Mg, - meble i odpady wielkogabarytowe - 11,00 Mg, - odpady niebezpieczne, w tym chemikalia - 0,05 Mg, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10,00 Mg, - zużyte akumulatory, baterie, itp. - 0,16 Mg, - opony - 20,00 Mg, - przeterminowane leki - 0,05 Mg, - odpady z remontów zbierane w PSZOK - 4,00 Mg, w/w wartości stanowią pomocny wskaźnik do oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający dokona rozliczenia z wykonawcą w formie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, stanowiącego każdorazowo 1/12 ceny oferty. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 1 do SWIZ - Opis przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511200-4, 90513000-6, 90513100-7, 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT235005.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach Sp. z o. o.,  ,  ul. Rynek 35,  21-580,  Wisznice,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253806,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253806,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253806,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.