Ogłoszenie z dnia 2017-01-17
Ogłoszenie nr 9399 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Wisznice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373225
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny
3023775300000, ul.
ul. Rynek
35,
21580
Wisznice, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
833 782 102, faks
833 782 039, e-mail
kwierzchowski@wisznice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Wisznice w okresie styczeń - grudzień 2017 r. 2. Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od granicy nieruchomości z drogą dojazdową będącą pod zarządem publicznym, powstałych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Wisznice z częstotliwością określoną Uchwałą Rady Gminy Wisznice Nr XIV/94/2016 (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych w PSZOK odpadów. 4. Transport zebranych odpadów komunalnych zmieszanych frakcji mokrej, frakcji suchej, niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej zwanej dalej RIPOK. 5. W przypadku niedopełnienia obowiązku przez właściciela nieruchomości selektywnego zbierania odpadów komunalnych wykonawca zobowiązany jest sporządzić na tę okoliczność dokumentację (np. notatkę wraz dokumentacją fotograficzną) na poziomie umożliwiającym zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. W/w dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni. 6. Dostarczenie bez dodatkowej opłaty właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów komunalnych frakcji suchych, szklanej, metali oraz popiołów. W trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków przeznaczonych do zbierania w/w odpadów w ilości gwarantującej ich skuteczne zagospodarowanie. 7. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. 8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zbieranych w PSZOK oraz odbieranych z nieruchomości i zagospodarowywanych odpadów komunalnych oraz dostarczanych do RIPOK. 9. Na podstawie sprawozdań i analiz za lata 2015 - 2016 zakłada się, że z terenu Gminy Wisznice, w okresie obowiązywania umowy tj. styczeń - grudzień 2017 r. zostaną odebrane przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następujące ilości odpadów: - niesegregowane frakcji mokrej - 155,10 Mg, - niesegregowane frakcji suchej - 171,00 Mg, - niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) - 26,00 Mg, - szkło - 84,70 Mg, - metale - 7,60 Mg, - popioły - 100,00 Mg, - meble i odpady wielkogabarytowe - 11,00 Mg, - odpady niebezpieczne, w tym chemikalia - 0,05 Mg, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10,00 Mg, - zużyte akumulatory, baterie, itp. - 0,16 Mg, - opony - 20,00 Mg, - przeterminowane leki - 0,05 Mg, - odpady z remontów zbierane w PSZOK - 4,00 Mg, w/w wartości stanowią pomocny wskaźnik do oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający dokona rozliczenia z wykonawcą w formie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, stanowiącego każdorazowo 1/12 ceny oferty. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 1 do SWIZ - Opis przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511200-4,
90513000-6,
90513100-7,
90511000-2,
90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT235005.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 253806,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.